זה הזמן לשינוי אורח החיים עם שיטת unique

איילה טאוב בן שלום סבלה כנערה מעודף משקל ובעיות בריאות. טיפולי התזונה הטבעית שסייעו לה להפטר מהקילוגרמים היו אלה שגם שלחו אותה ללימודי תזונה וכושר, שהפכו אותה לתזונאית ומאמנת כושר מוסמכת. כיום היא מנהלת את מרכז unique ומציעה לקהל לקוחותיה הנאמן ייעוץ אישי, תוספי תזונה וערכות לפתרון מגוון בעיות בריאות

ערכות התזונה וההרזיה של מרכז unique | צילום: נעמה מעברי/יח"צ

"כשהייתי נערה חליתי במחלת מפרקים קשה ובעקבותיה סבלתי מעודף משקל. לאחר טיפול ממושך בתזונה טבעית, הצלחתי בגיל 20 לרדת במשקל ולהעלים כליל את אותה מחלה שהשפיעה עליי רבות בנעוריי" אומרת איילה טאוב בן שלום, תזונאית, מאמנת כושר ומנטורית לאורח חיים בריא. "זאת בעצם היתה נקודת המפנה שבה החלטתי שאורח החיים שהציל אותי יהיה זה שבאמצעותו אוכל לסייע לרבים אחרים. למדתי תזונה וכושר הפכתי לתזונאית ומאמנת כושר מוסמכת, ומאז אני מסייעת לקהל לקוחות מרוצה שמורכב מבני נוער, נשים וגברים לחיות אורח חיים בריא שבו משולבים תזונה נכונה, תפריטים מאוזנים ואימוני כושר מותאמים אישית".

כל אחד מאיתנו רוצה להרגיש טוב ולהיראות טוב. כדי להשיג את המטרה יהיו רבים שיבחרו בדיאטות מהירות ומפוקפקות ותפריטים שלא באמת נצליח לעמוד בהם לאורך זמן. כל אלה יזיקו לגופנו ולעיתים אף יסכנו את בריאותנו. "פעמים רבות קוראות נשים ונערות על דיאטות טרנדיות שדוגמניות וסלבריטאיות מאמצות בחום וימהרו לפעול באותן השיטות" מבהירה איילה טאוב בן שלום. "העובדה כי תפריט מסוים או דיאטה חדשנים מתקבלת בברכה על ידי אותן מפורסמות, גורמת לרבות לחשוב כי מדובר במהלך בריא ובטוח, אך לא כך הדבר".

בנייה והתאמה של תפריט מאוזן לשמירה על המשקל, דיאטה או כל צורך אחר יתבצעו רק על ידי תזונאים, דיאטנים ובעלי מקצוע מנוסים שברשותם ידע מקצועי עשיר ונרחב בתחום הדיאטה, התזונה ואורח החיים הבריא. הם יהיו אלה שיתפרו את התפריט למידותיכם ויסייעו לכם לרדת במשקל ובו בזמן לשמור על בריאותכם.

איילה טאוב בן שלום התחילה לעבוד בתחום בשנת 2006 ובהמשך הקימה את מרכז יוניק. ועד מהרה הפך המרכז למוקד שמושך אליו בני נוער, נשים וגברים המעוניינים לשנות את הרגלי החיים, לשמור על המשקל או להפרד מקילוגרמים רבים שהתווספו. במרכז יוניק מציעה איילה סדנאות הרזיה ואורח חיים בריא בשילוב תכניות אימונים, ספורט ותזונה. במקום תגלו קליניקה לייעוץ תזונה פרטני שהתמחותו היא בהרזיה וטיפול בבעיות בריאות מגוונות וטיפולי גוף אסתטיים לחיטוב, מיצוק והצרת היקפים, דיקור להרזיה וניקוי רעלים.

במרכז המרשים מציעה איילה תוספי תזונה אותם היא מייצרת באופן בלעדי ללקוחות המרכז. "מדובר בתוספי תזונה באישור משרד הבריאות שיצרתי תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים והפכו במהרה להצלחה מסחררת ברחבי הארץ. תוספי התזונה מיוצרים בישראל כי חשוב לי לתמוך בעסקים מקומיים, בטח בתקופה מאתגרת שכזאת. תוספי התזונה עונים על מגוון רחב של צרכים ובעיות לצעירים ומבוגרים" אומרת איילה. "המוצרים והתוספים פותח על ידי צוות מחקר, מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, במפעל מורשה והטוב ביותר בתחומו ובאישור משרד הבריאות".
באתר האון ליין שלה תגלו היצע גדול של תוספי תזונה וערכות לירידה מבוקרת במשקל ושיפור הבריאות. כך למשל, יוניק סטפ1- תוסף תזונה מיועד לתחושת שובע מיידית, האצת יכולת ניצול השומן בגוף, איזון מערכת העצבים, החיסון והעיכול. התוסף מכיל נוגדי חמצון החיוניים לבריאות ולאנטיאיג'יינג.
תוסף התזונה יוניק סטפ 2 הינו תוסף תזונה ייחודי המיועד, לאיזון, הרגעה וניקוי רעלים- על ידי כך שיפור המטבוליזם, זירוז תהליך הרזיה תקוע, מניעה וטיפול במגוון גדול של בעיות בריאות.

משקאות הרזייה של מרכז unique | צילום: נעמה מעברי/יח''צ

תוסף התזונה ריסטרט + ריישייפ הוא בעצם חליטה ומיצוי ייחודיים המסייעים לדיטוקס, פינוי פסולת מהגוף ובמיוחד מהמעי, טיפול בנפיחות בטנית, תחושת שובע, האצת המטבוליזם ויכולת ניצול השומן בגוף, גמילה ממתוקים ואיזון כללי. "המוצרים שלנו מכילים רכיבים רבים בינהם את צמח הגרסיניה קמבוג'יה המכילה חומצות HCA המפחיתות את התיאבון באמצעות העלאת רמת הסרוטונין.." מדגישה איילה.

הערכות של איילה הפכו ללהיט בקרב לקוחותיה ורבים אחרים שהחלו לגלות התעניינות. כיום נמכרות הערכות השונות בכל הארץ ובחו"ל ועד מהרה כבשו את התחום, תודות לתוצאות בריאות ומדהימות "אין ספק שהתוצאה חשובה אבל חשוב לעשות דרך נכונה. כזו המשלב בין תזונה מותאמת אישדית לצרכי הלקוח ותכנית אימונים הרלוונטית לו"

כדי לאפשר לכם להצליח במשימת שינוי אורח החיים והירידה במשקל מציעה איילה קו מוצרי מזון ייחודי אותו פיתחה. כל המוצרים עשויים מרכיבים טבעיים בלבד ובין השאר תגלו גרנולה, קרקרים, לחמים מיוחדים ומתוקים דלי קלוריות שכיף לאכול

תקופת הקורונה נחשבת למאתגרת במיוחד עבור כולנו ובטח עבור מאמני הכושר, שרבים מהם נותרו מחוסרי עבודה. כמי שעוסקת באימוני כושר היא לא הסתפקה בשיחות ייעוץ ואימונים בזום. איילה מיהרה לנצל את הזמן ולהשקיע את כל כולה בפיתוח ערכות שיסייעו לקהל לקוחותיה במגוון בעיות בריאות וסוף סוף להגיע לכל הארץ כפי שביקשו ממנה במשך שנים, כדי שכולם יוכלו להנות מהשיטה ולא רק תושבי הצפון כך למשל תגלו באתר ערכה לאיזון וטיפול במערכת האנדוקרינית, ערכה לטיפול בדלקות, ערכה לטיפול במערכת החיסונית, ערכת הרזייה לנוער וערכה לשמירה על משקל תקין ובריאות האם והעובר במהלך ההריון.

איילה טאוב בן שלום | צילום: יח''צ

"חשוב להבין שאין קיצורי דרך. כאשת מקצוע מנוסה, תזונאית ומאמנת כושר מוסמכת, אני אולי יכולה לזרז תהליכים אבל כדי שיתבצעו שינויים בהרגלי האכילה והחיים חשוב להקפיד להתנהל בהתאם. אני תמיד אומרת ללקוחותיי שלא מדובר בתהליך אלא בדרך חיים. השינויים שנחליט לבצע באורח חיינו הם שישפיעו בסופו של דבר על הבריאות וההרגשה שלנו מבפנים ומבחוץ".

מרכז unique הרזיה, חיטוב ואורח חיים בריא
מושב מרחביה
טלפון: 050-9901200
למעבר לאתר לחצו כאן
למעבר לפייסבוק לחצו כאן
למעבר לאינסטגרם לחצו כאן