תקופת המתכת, עידן הברזל – תכירו את יצירות האמנות המטאליות שישנו את פני ביתכם

אם אתם מרגישים צורך להתחדש לקראת האביב שבא עלינו לטובה, אנחנו ננצל את ההזדמנות כדי לספר לכם על הטרנד הכי לוהט בעולם עיצוב הפנים שהולך לתת אמירה עוצמתית לביתכם עם אסתטיקה מודרנית, סגנון מינימליסטי ונוכחות עוצמתית, או בקיצור – תמונות ודקורציה מתכתית לקיר

12 1vg

אין דבר יותר אותנטי מהאמנות שאנו בוחרים עבור חללי הפנים שלנו, אחרי הכול עיצוב הבית שלנו זו אחת הדרכים לבטא את עצמנו ולהזכיר לנו מה השאיפות, החלומות והמטרות שלנו בחיים. יצירות האמנות שאתם תולים על הקיר שלכם אומרות עליכם הרבה ויכולות לעשות פלאים בהעברת המסר שלכם וכמובן מאפשרות להגדיר את האווירה הרצויה בחלל. זו אחת הסיבות העיקריות שיותר ויותר אנשים משקיעים הרבה מחשבה בעיצוב הקירות שלהם.

רבים נוטים לדמיין את המתכת כחומר משעמם, אפרורי וכתוצאה מכך לשייך אותו בעיקר לסגנון עיצוב קר, אך מדובר רק בדעות קדומות. למעשה, שימוש בדקורציה ממתכת תוכל להכניס לחדר שלכם אווירה יוקרתית, עוצמתית ואפילו להעניק מראה חמים ומזמין!

טרנד הברזל בעיצוב הפנים מלווה אותנו כבר תקופה, אבל בשנים האחרונות הוא ממש תפס תאוצה, היום זה כבר כמעט בלתי אפשרי למצוא בית ללא אלמנטים מתכתיים. אחד היתרונות הגדולים של המתכת, זה שניתן לשלב אותה בקלות עם כל סגנונות העיצוב, החל מעיצוב כפרי, בוהמי, מודרני, רטרו וכמובן תעשייתי. עם שימוש במינון הנכון, זה יכול לעשות ניסים ונפלאות ולהפיח חיים חדשים בפינות רדומות בבית.

 מעניקים חיים למתכת באמצעות טכנלוגיה חדשנית...

בגלריה של YUME מצאנו יצירות אמנות יפיפיות שנעות בין התפר של עיצוב ישראלי חדשני לאמנות עתיקה, לא יכלנו שלא להתרשם מהמבחר העשיר, הדיוק והעיצובים המעוררי השראה.

אמנות היא אוויר לנשימה בשבילנו, כל יום אנחנו יוצרים עיצובים שמכניסים לבתים של לקוחותינו חיים חדשים, כל אחת ואחד יכולים למצוא בגלריה שלנו משהו שיהיה תפור לביתו, האמנות שלנו נפרסת על פני תמהיל יצירה בסגנונות מגוונים שכולם ללא יוצא מן הכלל מאוחדים על ידי המתכת, אנחנו שואבים השראה ממקומות רבים, מעולם הבוטניקה, מטיולים ברחבי העולם, מאנשים, אלמנטים גיאומטריים ואפילו מסגנונות ציור אבסטרקטים".

בחרנו בשבילכם את היצירות הנבחרות

1hpcsw
צילום: yume design

בהשראת הרישומים של פיקאסו – היצירה הזו היא חלומו של כל מינימליסט. אמנות קו משתמשת בכוחו של החלל כדי לתת אמירה דרמטית תוך שימוש בקווים נקיים. מדובר בקלאסיקה מודרנית שמהדהדת את פלא הבריאה: האישה.

A31690ce 5036 4819 Aed6 Ed10dc
צילום: yume design

מצאנו את הסט הזה של הציפורים מושלם לכל קיר בבית – החל מחדר שינה, סלון ועד לפינת האוכל והכניסה בבית, ברגע אחד הקיר הלבן המשעמם הופך למלהיב וייחודי.

ציפורים מייצגות להרבה אנשים חופש, אפשרויות פתוחות, אהבה, יצירתיות ושלווה, זה מה שהופך אותן לפריט מושלם לכל קיר.

ב- YUME אפשר לראות גם התמקדות רבה בעיצוב ביופלי (אהבה לטבע), שכן כולנו חושקים יותר בסביבה מרגיעה ושלווה שמפחיתה מתח ועוזרת לנו להירגע. למקרה שלא ידעתם, מכירת צמחי הבית הרקיעה השנה ויצירת ג'ונגל אורבני לא תהיה שלמה ללא דקורציה מתכתית משלימה שמעניקה לחלל אווירה ייחודית. אנחנו בהחלט התאהבנו.

צמחים הם לא רק אסתטיים, הם מחברים אותנו לסביבה הטבעית ומעניקים לנו תחושת רווחה. זו הסיבה שהרבה מהעיצובים שלנו מתמקדים בעולם הבוטניקה והטבע בכלל. וגם, אמנות ביופלית דורשת הרבה פחות אחריות אם אתם מהאנשים ששוכחים להשקות את הצמחים כל יום..

יש גם אמנות שימושית

אם חשקה נפשכם לרענן את הקירות אבל בדרך יותר פונקציונלית, גלריית YUME מציעה מבחר של מתלי בגדים מעוצבים שיגרמו לכל בני הבית לרצות לתלות את בגדים, מפתחות ותיקים במקום. גם כאן תוכלו למצוא עיצובים מיוחדים – החל מקקטוסים מינימליסטיים, ציפורים וגבעות.

1 2meq
צילום: yume design

מלבד היתרונות האסתטיים של דקורציה מתכתית, מדובר גם באחד מפריטי העיצוב העמידים והגמישים ביותר, אתם הולכים לגלות איך פריט אחד יכול להשתלב מושלם בכל פינה בבית, כך שלא תמצאו את עצמכם משתעממים ממנו לעולם.

היצירות של YUME מוצגות בגלריה הדיגיטלית שלהם ונשלחות לכל רחבי הארץ, ניתן לקבל ייעוץ טלפוני כדי להתאים כל יצירה באופן המושלם ביותר לחלל