שיווק באינטרנט: תנו ללידים לבוא אליכם

אז איך הלקוחות מגיעים לעסק שלכם? מפה לאוזן דרך חברים? ובכן, בימינו זה לא מספיק. בעולם המהיר והמיידי שלנו יש צורך בכלי חזק הרבה יותר על מנת לפרסם את השירותים הנהדרים שאתם נותנים. ואם אתם רוצים להראות לגולשים עד כמה אתם מיוחדים וטובים, עליכם לפעול יותר למען קידום בגוגל.

שיווק דיגיטלי, שיווק באינטרנט

מדוע חשוב לפנות לחברת שיווק דיגיטלי כדי להתקדם?

מה אומרות לכם המילים קידום ממומן בגוגל או קידום אורגני? אם לא הרבה, כדאי לפנות לחברת שיווק מקצועית כדי שתוכלו לתכנן יחד את ההצלחה הבאה שלכם.
קבלו 3 סיבות עיקריות שבעקבותיהן כדאי לפנות לצוות שיווק מנצח להשגת לידים:

כי ברוב המקרים, זה לא התחום שלכם.

אנחנו יודעים שאתם ספצים במטבח התאילנדי, יודעים לעצב חדר שינה בעיניים עצומות או מייצגים כל לקוח בכבוד לאחר שהסתבך בתאונת דרכים, אבל מה אתם יודעים על שיווק בעולם האינטרנט? אם לא הרבה, אין צורך להתייאש. אחרי הכול, זה לא התחום שלכם. כמו כל דבר בחיים, השיווק הוא מקצוע לכל דבר ויש אנשי מקצוע שעוסקים בו.

אפשר ללמוד שיווק, אבל זה לוקח זמן.

אתם יכולים, כמובן, לנסות "לחסוך" בכסף וללמוד לקדם בכוחות עצמכם. באינטרנט קיימים סרטוני הסברה לא רעים בכלל על קידום אורגני וקידום ממומן, אך זה פשוט לוקח זמן. את אותו הזמן שהשקעתם כדי ללמוד את התחום שלכם, תצטרכו להשקיע עכשיו בלימוד שיטות השיווק השונות. אבל גם זה לא מספיק. כי עם הלימוד דרוש ניסיון, על מנת לראות מה עובד טוב יותר ומה פחות טוב, ובינתיים העסק שלכם רק הולך ונדחק אל הצד. אז במקום להשקיע את הזמן במיומנות השיווק, תנו לאנשי מקצוע לעשות את העבודה. צוות שיווק איכותי יבחן היטב את העסק שלכם ואת עבודת הקידום שנעשתה בו ויתחיל מיד בעבודה.

מה עדיף - קידום אורגני או ממומן?

זוהי, ללא ספק, שאלת השאלות. כשעומדות בפניכם שתי אפשרויות קידום מרכזיות, אתם לא תמיד יודעים מה טוב לכם. האם כדאי להשקיע זמן רק בקידום אורגני, או אולי דווקא לקפוץ אל תוך המים עם קידום ממומן? מה שבטוח הוא שלצוות השיווק יש תשובה עבורכם. לאחר שבוחנים את מאפייני העסק שלכם, את המתחרים שלכם בשוק, את עבודת הקידום שנעשתה לעסק לפני זה וכדומה, אפשר להגיע לכלל החלטה. לפעמים ימליצו המומחים על קידום אורגני, לפעמים על קידום ממומן בגוגל, ויש מקרים שבהם ההמלצה תהיה על שניהם במקביל.

האם אתם יודעים איך מטפלים בלידים?

אוקיי, אתם אומרים לעצמכם: "אז אנחנו משלמים לחברת שיווק כדי לקדם את העסק. אבל עכשיו, כאשר אנחנו מופצצים בלידים מדי יום ביומו, אנחנו יכולים להירגע, נכון?" ובכן, לא מדויק. אתם מקבלים לידים, זה נכון, אבל יש עוד עבודה לעשות. חשוב לטפל בכל הפניות ולבדוק האם מדובר בפניות חשובות או בפניות לא רלוונטיות.

כאשר אתם מקבלים עשרות פניות ביום, קל "לשרוף" לידים שהיו יכולים להביא לכם לקוחות. ולכן, חשוב לקחת בחשבון כמה עניינים.
ראשית, יש לדעת להבדיל בין ליד איכותי של לקוח שרוצה להמשיך אתכם הלאה, לבין ליד שמבזבז לכם את הזמן.

בנוסף, מהירות התגובה חשובה כאן. מומלץ לפנות ללקוח עם קבלת הליד, שכן אם הלקוח רואה שלא פונים אליו הרבה זמן, הוא פשוט עובר למתחרה.
ולבסוף, השיחות עם הלקוחות צריכות להיות קצרות, ענייניות וממוקדות, ורצוי שיסתיימו בהתחלת מתן השירות או שליחת המוצר.

בשיתוף חברת קול סנטר.