על המהפכה הדיגיטלית בעולם העסקים ולמה אתם צריכים אותה

חברות סטארטאפ שמגיעות לשוק הבינלאומי בתוך חודשים ספורים ועושות אקזיט עוד לפני שהספקתם לומר ג'ק רובינזון – אלו הן רק חלק מהתופעות המאפיינות את המהפכה הדיגיטלית. לפחות בחברות שהפנימו את המהפכה הדיגיטלית. המהפכה הזו כבר החלה במאה הקודמת אבל היא מתרחבת בצעדי ענק.

מהפכה דיגיטלית

ווייז, פפר, ביט, גט טקסי – כל אלו הם רק חלק מהשמות הגדולים שהתחילו בקטן והפכו להיות מגפות מדבקות, גם בלי פרסום. במקום לשבת ולשבור את הראש, איך למען כל הדיגיטל-מדיה הם עשו זאת, שבו בנחת ואמצו את העקרונות של הגדולים:

מה זה אומר, מהפכה דיגיטלית?

אם יצא לכם לקרוא לאחרונה על הנפקות ענק, על יוזמות עצמאיות מרשימות, על עסקים שעשו אקזיט וכאלה שצמחו מכלום תוך חודשיים – סביר להניח שהם השתמשו בשירותים הדיגיטליים לניהול העסק.

צורות העבודה ששימשו ארגונים במשך שנים רבות כבר אינן יעילות יותר, ונוכח ההתפתחות הדיגיטלית המטאורית, ארגונים אלו יכולים למצוא את עצמם בסכנת סגירה בתוך זמן קצר. העוצמה והמהירות של ההתקדמות העסקית הודות לטכנולוגיות הדיגיטליות השונות מצריכות הפנמה של המציאות החדשה, אלא אם אתם מאלה שאוהבים ללמוד בדרך הקשה (אנחנו מקווים שלא).

מה הרעיון בעצם?

הרעיון שעומד מאחורי המהפכות הדיגיטליות מבוסס בעיקרו על הפשטה של תהליכים מסובכים ודיגיטציה של כל שירות שאי פעם העליתם על דעתכם. מזמינים מונית? ב-app. רעבים? הזמינו אוכל באפליקציה החדשה. תור לרופא? אין בעיה!

בעולם החדש תוכנות הופכות את החיים להרבה יותר פשוטים. ה-IT העומד מאחורי שיפור הטכנולוגיות ממוקד במטרה אחת: חוויית הלקוח. בחנו את עצמכם, אילו מהשירותים הדיגיטליים אתם כבר מכירים ובאילו אתם כבר משתמשים?

אוקיי, אז מה מקבלים?

שירותי מזכירה וירטואלית - כל מה שאתם צריכים, בדיוק מתי שאתם זקוקים לזה ובאופן המדויק לחברה שלכם. מזכירה וירטואלית תוציא, ותארגן את השיחות המשרדיות שלכם מכל מקום בעולם. לא משנה אם אתם במשרד, בתאילנד או עושים פייסבוק בשירותים.

שירותי גבייה דיגיטליים - כל ארגון מחזיק רואה חשבון  או עורך דין מפחיד שנשלח "לטפל" בלקוחות שלא משלמים. אם אתם עייפים מרדיפה אחרי לקוחות שמדפדפים אתכם, שירותי גבייה אוטומטיים יעשו את העבודה בשבילכם וכן, גם את החלקים הפחות "כיפיים" שבה.

ניהול יומן מתקדם - ניהול היומן שלכם יהפוך להיות פשוט מתמיד, החשבוניות תגענה ליעדן בזמן גם בימים שכואב להן הראש ואפילו כשאתם חולים ולא הגעתם לעבודה.

כל עסק, בכל ענף, בכל תחום ובכל מדינה בתרבות המערבית יראה שיפורים משמעותיים בהכנסות בתוך זמן קצר וירידה משמעותית בהוצאות. משרדי עורכי דין, חברות אבטחת מידע, חברות הייטק, חברות מתחום  הפרסום והתקשורת, המזון והתעשייה ועוד. אין כמעט תחום בחיי האדם הפוסט מודרני שאינו מנוהל על ידי המשרד הדיגיטלי כיום.

בחנו את עצמכם: האם העסק שלכם מתאים לOutsourcing  דיגיטלי?

כדי להיות חכמים יותר, בחנו את עצמכם באמצעות מספר שאלות ותוכלו לדייק את הצרכים שלכם משירותים דיגיטליים במיקור חוץ. ענו על השאלות הבאות ב"כן" או "לא" בהתאם למצב החברה כיום:

  1. הארגון משלם למזכירה על משרה מלאה למרות שהיא עובדת בפועל משרה חלקית.
  2. לפעמים אנחנו מחכים שבועות לשירותים מקצועיים של טכנאי מחשבים או התקנת שירותי תקשורת במשרד.
  3. לפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו עושים את העבודה המזכירותית כי אנחנו לא סומכים על אף אחד אחר שיעשה אותה כמו שצריך.
  4. לא נעים להודות, אבל לפעמים הארגון מאבד ניירת חשובה דווקא ברגעים הכי פחות מתאימים.
  5. אישורים בירוקרטיים, רישיונות תוכנה ותפעול שוטף הפכו להיות טרטור ומתישים אותנו.
  6. יש לקוחות שהתייאשתם מלרדוף אחריהם לקבלת התשלום.
  7. ספקים לפעמים מוציאים לכם את המיץ.
  8. פגישות חשובות לפעמים "פורחות" מהזיכרון ופוגעות במחויבויות העתידיות מול לקוחות.

גם לעסקים קטנים? כן, במיוחד לעסקים קטנים!

מנהלי עסקים קטנים אשר נותנים שירות בבית הלקוח יכולים לעבוד גם בלי לשכור משרד באופן מיוחד. זוהי למעשה ההזדמנות הגדולה העומדת לרשות מנהלי עסקים בעידן הפוסט מודרני.

  • בלי לשלם שכירות על שירותי משרד
  • בלי לשלם שכר אדמיניסטרציה למזכירה
  • שירותים אישיים של ניהול משרד באופן דיגיטלי
  • מערכת חכמה הלומדת את העסק שלכם ומתאימה את עצמה
  • בלי התעסקות מיותרת עם רישיונות לתוכנות כל יומיים
שירותים דיגיטלים
Shutterstock 350999087

היתרונות של שירותים וירטואליים לעסקים

מיקור חוץ הוא כבר מזמן לא רק פעולה אלא תפיסת עולם שלמה עליה שמטיסה עסקים לרמה חדשה של רווחים ותפעול. השירות הדיגיטלי לניהול המשרד מאפשר לחברות לפרוץ מעבר למוכר ולידוע ולהגיע לרמות חדשות של הצלחה, כשהעבודה מתבצעת באופן דיגיטלי. איך זה קורה?

1. מענה זמין תמידי ללקוחות

בעידן המידע הגמיש לקוחות מעניקים חשיבות מרבית לחוויית השירות. חוויית לקוח מיטבית מבטיחה את שביעות הרצון של הלקוח – אבל לא רק. היא גם מבטיחה שהלקוח יחזור לקבל שירות גם בפעם הבאה. מחקרים מראים שלקוחות מוכנים לשלם יותר על שירות איכותי ומקצועי.

שירותי ניהול משרד דיגיטליים מעניקים ללקוח שלך מענה זמין, מידי, מותאם אישית – בכל צורך שהוא ובכל שעה סביב השעון.

2. תקשורת רציפה עם ספקים

כמה פעמים רצתם, צלצלתם או רדפתם אחרי ספקים כדי לקבל את השירות המגיע לכם ולתת אותו ללקוחות שלכם? שרשרת האספקה של עולם העסקים תלויה במידה רבה בתפעול השוטף של שירותים ואספקת מוצרים.  מערכת ניהול ספקים אוטומטית ודיגיטלית מתפקדת באופן עצמאי ומאפשרת לכם להתמקד במה שחשוב באמת.

3. גביית כספים אוטומטית

גבייה היא בין החלקים הפחות נעימים בעסקים, ותלויה במידה רבה בתרבות העסקים המונהגת בסביבה. לקוחות שלא משלמים מעכבים את העסק ומקשים על ניהולו השוטף. מערכת גבייה אוטומטית הופכת את התהליך לפשוט ביותר, בעיקר בעבודה מול לקוחות ששוכחים לשלם, לקוחות שדוחים את התשלום עד המועד האחרון, לקוחות בעייתיים ואחרים.

4. שיווק העסק ושימור לקוחות

שיווק העסק שלכם הופך פשוט מתמיד כאשר אתם יכולים להתאים את הסלוגן השיווקי שלכם לכל מטרה שהיא, להפעיל קמפיינים חדשים, לנהל קמפיינים קיימים, לשנות תקציבים ועוד – מכל מקום. אתם מקבלים את הדיווחים בזמן אמת ומחליטים לאילו לקוחות עליכם לפנות ואיך.

5. אתם יכולים לשכוח מעלות הכשרת עובדים

מנהלים ותיקים בתחום כבר מכירים את השגרה: אתם מכשירים עובד חדש, מצמידים לו חפיפה, מלמדים אותו את המערכת ובשלב מסוים הוא פשוט לא ממשיך בארגון. מנהלים משקיעים משאבים רבים בהכשרת עובדים ולמרבה הצער, אין כל ערובה להישארות העובדים במקום.

במקום להשקיע אינסוף משאבים בהכשרת עובדים חדשים בלי שום הבטחה להישארותם, שירותי ניהול המשרד במיקור חוץ מבטיחים לכם קבלת שירותי מומחים מקצועיים בכל אחת ממחלקות העסק, בלי להשקיע זמן הכשרה, ציוד, רישיונות ועוד. שימוש בשירותיהם של אנשי מקצוע במיקור חוץ לא רק חוסך

אז מה עכשיו?

שירותי המשרד הדיגיטלי מגדירים סוג חדש של ארגונים ומראים לאיזה כיוון העולם מתקדם. חברות שכבר עלו על המסלול החלו לתפוס תאוצה ולהגיע לשווקים בין לאומיים בתוך חודשים ספורים. ומה אתכם?

  • הכתבה נכתבה בשיתוף הדס ליטאי, מנהלת בחברת המימד השלישי - המספקת שירותים דיגיטליים לניהול המשרד