הכירו את העסקים שהפסיקו להביא מעטפת חשבוניות לרואה החשבון

גלית, בת 35 ובעלת עסק להפעלות בגנים וימי הולדת, הבינה שכל מפגש עם רואה החשבון לצורך מסירת קבלות מעיקה עליה. "בזבוז זמן נסיעות, לחץ לקראת תאריך הדיווח והבחירה במשרד שקרוב לאזור המגורים, לא התאימו לי יותר". גלית חיפשה פתרון נוח, פשוט ויעיל וגילתה שבשנת 2020 יש דרך דיווח פשוטה וטובה יותר וכל זאת בלי להתפשר על איכות השירות ואנשי מקצוע מנוסים

רוזנבלט, משרד ראיית חשבון והנהלת חשבונות, אימץ את הקדמה ופיתח ללקוחותיו אפליקציה שמאפשרת להם להעביר את כל החשבוניות ואת כל הקבלות בצורה ישירה, פשוטה וגם בלי להיפגש. "אין תחליף לייעוץ מקצועי" מסבירים לנו במשרד, אך זה לא אומר שמפגש של מסירת חשבוניות וקבלות יהפוך את ניהול החשבונות ליעיל יותר.

לקוחות המשרד יכולים להוריד את האפליקציה ולסרוק כל חשבונית וקבלה בלייב ולהעבירה ישירות לתיק האישי. האפליקציה מאפשרת לכל עסק להסתכל על התיק האישי בכל רגע נתון ומונעת הפתעות לקראת דיווח. במקום שהעסק יידע כמה עליו לשלם לרשויות רק לאחר ה-15 לחודש, הוא יכול לדעת את הנתונים מראש ולהתכונן בהתאם.

האפליקציה שמעצימה את הקשר עם משרד ראיית החשבון

"האפליקציה מעצימה את הקשר שלי עם המשרד" משתף חגי בעל נגרייה בצפון. "במקום להיפגש רק כדי למסור את החשבוניות ואת הקבלות, אני מעביר את כל מה שנדרש בקלות באפליקציה ומתקשר כדי לשמוע כיצד אני יכול לייעל את העסק". האפליקציה מגבירה את התקשורת בין הצדדים, היא מסייעת לצוות במשרד לתת ללקוחות שירות טוב יותר כיוון שכל המידע נמצא בצורה מסודרת בתיק הלקוח.

בתקופת הקורונה, היכולת לתת שירותי הנהלת חשבונות מרחוק הייתה משמעותית עוד יותר. "לקוחות רבים של המשרד רצו לדעת על מה הם יכולים להזדכות, למה הם זכאים ועלו באופן טבעי שאלות רבות" מספרים לנו. "היכולת לתת את השירות הטוב ביותר בתקופה שבה אי אפשר להיפגש, חשובה ביותר ומוכיחה לנו שאימוץ הקדמה היה אחד הצעדים המשמעותיים שעשינו למען לקוחותינו".

הרבה יותר מסריקת חשבוניות וקבלות

הנהלת חשבונות מרחוק היא הרבה יותר מאשר סריקה של חשבוניות וקבלות. שימוש באפליקציה אחת ברורה ונוחה מאפשרת לעסק להפיק קבלות, גם בשטח עצמו, לבצע סליקה של כרטיסי אשראי ללא דמי ניהול ולגשת לתיק האישי בכל רגע נתון. בצורה זו קבלות לא הולכות לאיבוד והמידע תמיד זמין לבעלי העסקים.

כשהמידע מסודר וכשישנה אפשרות לראות את התמונה המלאה בקלות, קל יותר לקבל החלטות שנכונות לעסק מבחינה כלכלית. רואה החשבון שנמצא בקשר עם העסק יכול לראות בעצמו את התיק ולתת המלצות גם בלי לחכות לדיווח הבא. התוצאה היא שהעסק מרוויח מכל הכיוונים: הוא לא מבזבז זמן, יכול לראות את הנתונים האמיתיים בכל רגע ולפגוש את רואה החשבון על פי הצורך. רואה החשבון יכול לתת המלצות על סמך נתונים עדכניים.

לאחר שנים שבהן התקשורת של גלית עם רואה החשבון התבססה רק על מסירת קבלות וחשבוניות, היא החליטה למצוא משרד שמתאים יותר לצרכים שלה ושיעזור לה לגדול. "היכולת לקבל מענה בכל רגע הפך למשמעותי מבחינתי השנה. ברגע אחד בוטלו כל הפעילויות ואני הייתי זקוקה לרואה חשבון שייתן לי הכוונה ומענה כיצד לפעול. כיוון שהתיק שלי היה מעודכן בכל הנוגע להוצאות ולהכנסות מתחילת השנה, קיבלתי את ההמלצות הטובות ביותר עבורי".

לעולם לא נחליף את הקשר האישי

שירותי הנהלת חשבונות וראיית חשבונות עוסקים לא רק במספרים כי אם גם בקשר אישי. רוב בעלי העסקים אינם שולטים ברזי החוק וזקוקים לעזרה מקצועית. "אנו עוסקים בקידום עסקים, ליווי ומתן ייעוץ והדיווחים הם רק חלק מהשירותים שאנו מספקים ללקוחותינו" מסבירים ברוזנבלט ומוסיפים: "האפליקציה לא באה במקום הקשר האישי, היא מחזקת אותו. היא מאפשרת לנו לקבל מהלקוחות מידע באופן שוטף, לתת להם מענה עדכני שנכון לרגע הספציפי שבו הם צריכים אותנו והופכת את פעולת איסוף הנתונים לפשוטה מבחינתם".

גלית, חגי ועוד לקוחות רבים כבר נהנים משירותי הנהלת חשבונות אונליין. מדי יום מצטרפים עוד לקוחות שנהנים מדיווח פשוט, יעיל ומענה לכל שאלה.