אינסטלטור 24 שעות: האיש שלכם למצבי חירום, בכל זמן

קמתם לשירותים באמצע הלילה וגיליתם הצפה בביוב? הביוב עולה על גדותיו דווקא בזמן הכי לא מתאים? זהו בדיוק הרגע להירגע ולהזמין אינסטלטור 24 שעות באזור המגורים שלכם. במדריך הבא תבינו מתי בדיוק כדאי להזעיק אינסטלטורים בשעות החריגות, כמה השירות צפוי לעלות לכם (רמז: יותר מבדרך כלל) ואיך בכלל עושים את זה נכון

בעיות ביוב וצנרת הן אחד הסיוטים הגדולים שאפשר לחשוב עליהם. הן עלולות לתקוף אותנו דווקא בזמנים הכי לא נעימים, אפילו באמצע הלילה. גם כשזה קורה, חשוב לא להיכנס לפאניקה כי יש פתרון בכל רגע נתון. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם אינסטלטור הפועל 24 שעות ביממה, ולפעמים בכל ימות השבוע, ולהזעיק אותו לפתור את הבעיה מהשורש.

הכירו: אינסטלטור 24 שעות
אינסטלטור 24 שעות הוא בעל המקצוע שיבוא לעזרתכם במצבים מורכבים של תקלות אינסטלציה וביוב, בלי קשר לשעה ביממה בה הן מתרחשות או אפילו במיוחד בשעות החריגות. עבודות השרברבות שהוא מבצע הן עבודות שיכולות להיות שגרתיות ומורכבות כאחד.

בדרך כלל נזמין אינסטלטור הפועל סביב השעון במצבים חמורים שאינם דורשים דיחוי, למשל, פיצוץ צנרת שעלול להשבית את מערכת המים או להביא לנזילה משמעותית. פנייה לאינסטלטור ותיאור הבעיה יאפשרו לכם להבין עד כמה המצב מורכב, והאם יש צורך בטיפול מיידי. יש מקרים בהם האינסטלטור ייתן לכם דגשים חשובים שתוכלו לבצע בינתיים – למשל סגירה של ברז המים הראשי (השיבר) – ויתאם אתכם מועד לביקור, לרוב בשעות הבוקר. באחרים, האינסטלטור ישים את פעמיו אליכם לצורך פתרון מיידי של הבעיה.

חשוב לציין שלא מספיק למצוא אינסטלטורים 24 שעות, כי ממש לא מובן מאליו שהשירות יינתן בכל אחד מימות השבוע. לפני שאתם מרימים טלפון לאינסטלטור באישון ליל, ודאו קודם כל שהוא אכן זמין בשעות הלילה באותו יום. ישנם אינסטלטורים רבים שמספקים את השירות 24 שעות, אולם רק בימי אמצע השבוע, שישה ימים בשבוע ולא כולל שבתות או חגים. זה לגיטימי ומובן מאוד.

המחיר? מעט גבוה יותר מאשר בשגרה
בלי קשר לסוג התקלה ולתיקון שמבצע אינסטלטור, עליכם לזכור שפנייה לאינסטלטור לצורך קבלת שירות בשעות שאינן שגרתיות צפויה לייקר עבורכם את המחיר בכמה עשרות אחוזים לפחות – גם כאן, מסיבות ברורות השמורות גם לשלל תחומים מקצועיים אחרים. אם מדובר בשעות חריגות בסופי שבוע, המחייבות הזמנת אינסטלטור בשבת, יכול להיות שהמחיר יעלה אפילו יותר.
זו הסיבה לכך שמומלץ לפנות לאינסטלטורים הפועלים 24 שעות ביממה בעיקר במצבים מורכבים או כאלו הדורשים פתרון מידי. אם המצב סובל דיחוי, אפשר לחכות עד לשעות העבודה המקובלות.

כך בוחרים אינסטלטור 24 שעות
האדם הממוצע לא יצטייד מראש בפרטים של אינסטלטור 24 שעות, אלא יתחיל את החיפושים כשהמקרה המצריך פנייה לבעל מקצוע שכזה מתרחש בפועל. רבים מהאנשים לא ישקיעו יותר מדי מאמצים באיתור האינסטלטור, כשיש בכל צורך דחוף, עקב הלחצים והרצון ש"רק יגיע מישהו" לפתור את הבעיה.

אלא שאפשר גם אחרת, ומסתבר שזה לא דורש מכם יותר מדי מאמצים. בדיקה פשוטה בת מספר דקות באינטרנט תאפשר לכם לגלות מיהם האינסטלטורים הזמינים 24 שעות באזור בו אתם מתגוררים או עובדים. רצוי לפנות לאינסטלטורים הפועלים באותו אזור גיאוגרפי, כדי לאפשר להם להגיע במהירות המקסימלית לפתרון הבעיה ועל מנת להוזיל את העלויות שלה.

נקודה חשובה נוספת לגבי המחיר: יש אינסטלטורים שמנצלים את הלחץ וחוסר האונים של הפונים אליהם בשעות החריגות, וגובים סכומים מופרזים. כדי שזה לא יקרה לכם, נסו לקבל מהאינסטלטור הצעת מחיר הגיונית בטלפון, או אפילו בכתב. הקדישו קודם לכן כמה רגעים לניסיונות איתור של חוות דעת והמלצות על בעל המקצוע, שיאפשרו לכם ללמוד על היושר וההגינות שלו.

בשיתוף זאפ דפי זהב