באמת מפתיע? טעמנו את המילקי החדש בטעם הפתעה

האריזה מושכת, התיאור מסתורי ומגרה את בלוטות הסקרנות וגם הצבע יגרום לכם להתרגש, אבל מה באמת מסתתר בתוך אריזת המילקי החדש שיצא במהדורה מוגבלת? טעמנו

האם אתם בטוחים שתרצו להשתתף בניסוי? מילקי בטעם מפתיע | צילום: שלומי רביב

לפני שנדבר על המוצר עצמו חייבים להגיד מילה טובה לאנשי השיווק של מילקי, כי הם ללא ספק גאונים. הפרסומות האדירות שכל תפקידן הוא לתקוע לך את מילקי בראש יחד עם המוצרים החד פעמיים דוגמת רביעיית המעדנים עם הכאילו רמקול נייד הם צעד חכם. ועכשיו, לכבוד חגיגות 40 שנה למותג, הם יצאו עם הברקה נוספת: מילקי בטעם מפתיע. החבילה הסגולה אטומה ולא כתוב עליה כלום מלבד ההבטחה "טעם מפתיע", ככה שלטועם הסקרן אין שום מושג מה הוא הולך ללקק, וגם מבט ברשימת המרכיבים יסגיר בעיקר חומרי טעם, ריח ומיני מייצבים. זה בעצם משחק שמיועד לחובבי המותג שכל כך אוהבים את טעמי מילקי, עד שהם מאפשרים למעדן הנוסטלגי לשחק להם עם בלוטות הסקרנות והטעם, ואולי על הדרך מייחלים לקאמבק של טעמי עבר שיצאו במהדורה מוגבלת. אבל כאן גם בדיוק הבעיה - למילקי יש אמנם המון טעמים, אבל לא רבים מהם מצליחים להישאר לתקופה ארוכה על מדפי הקירור כמו הקלאסיקות המנצחות.

לא בטוח שתרצו להשתתף בניסוי. מילקי בטעם מפתיע | צילום: יעל רייף

האם כל ההפתעות טובות?

התשובה, כמו בחיים, ממש לא. מילקי ההפתעה שעלה בגורלנו התגלה עוד לפני הטעימה כוורוד ובעל מרקם מוזר, לא משהו שעושה חשק להכניס לפה יחד עם חוסר הוודאות שאופף את הכל. לק ראשון אישש את העובדה שלא כל הוורוד טעים הוא. המחשבה הראשונה הייתה תות מוגזם, אבל אז השתלט על הפה טעם חזק של מסטיק בזוקה מתוק עד כאב, שהזכיר, אם להיות כנים משחת שיניים בטעם בזוקה. כדי למקסם את אפקט ההפתעה העברנו בין חמישה חובבי המותג, אבל אף אחד מהם לא צלח את מבחן הכפית השנייה. גלידה בטעם בזוקה, לעומת זאת, היינו טורפים כמו טורפים.

ההפתעה השנייה שהתחבאה מתחת למכסה הייתה מילקי בטעם שהזכיר איכשהו קרמל אבל לא מהזן המסורתי וגם לא מהזן המלוח, משהו חסר הגדרה אבל כמו אחיו הוורוד, מתוק מנשוא. כמה מתוק? מתוק באופן שמקשה לחשוב על אדם מעל גיל חמש שיצליח לסיים מיכל שלם. למעשה, גם ילד בן שלוש וחצי שהפכנו לנסיין הפסיק באמצע. גם הטעם הוורוד וגם זה שהזכיר קרמל אמורים כנראה להיות מחווה לטעמים מוכרים ואהובים, העניין הוא שחובב המילקי הרגיל שאוהב את טעמי השוקו והווניל ונהנה בעבר מאחד הטעמים המיוחדים שיצאו, ימצא את עצמו במקרה הזה את עצמו מול טעמים שעלולים לקטוע באיבו את הרומן או את האמונה במותג. מה שכן, הקצפת תמיד נהדרת, אז אולי פשוט נקנה אחד מוכר ונוותר על המשחק האכזרי הזה?

 

מילקי בטעם מפתיע של שטראוס - 3.50-3.70 שקלים ליחידה