מתנות מוזיקליות ליום הולדת

מחפשים מתנה שקשורה למוזיקה? רוצים השנה ביום הולדת להפתיע עם מתנה מחוץ לקופסא? יש מגוון מתנות מוזיקליות שיוכלו לעשות את היום המיוחד לשמח הרבה יותר.

שיר במתנה, מתנות מוזיקליות

כמובן תוכלו לתת למי שאוהב או אוהבת לשיר ערכת קריוקי או מיקרופון אלחוטי, לקנות רמקול חדש אולי אפילו רמקול שמתאים למקלחת, אולי שרשרת עם תליון של תו נגינה אוזניות ועוד מגוון גאדג'טים מיוחדים לחובבי המוזיקה. אך אנו כאן רוצים דווקא לפרט על מתנות מוזיקליות מסוג אחר שמצריכות טיפה יותר השקעה!

זמר/ת ליום אחד

אם אתם רוצים להפתיע בענק ביום הולדת והחוגג/ת כל הזמן שר/ה במקלחת, באוטו, במשרד ובכל מקום אז זה הזמן להפתיע ולהפוך את היום המיוחד למיוחד הרבה יותר. אז מה זה אופציה של זמר/ת ליום אחד? מדובר בהפתעה שבה החוגג/ת מגיע/ה לאולפן הקלטות. רצוי לא לומר מראש לאן מגיעים בכדי לא להרוס את ההפתעה. כאשר מגיעים לאולפן ופותחים את הדלת של חדר ההקלטה ההתרגשות תגיע לשיא..אנשים כל החיים לא זוכים להזדמנות לעשות משהו מקצועי עם הקול שלהם וכעת זו ההזדמנות לעשות עם זה סוף סוף משהו רציני! הרי כל הזמן המוזיקה והשירים בראש וזה הזמן להוכיח לכולם שגם מול מיקרופון מקצועי ואיכותי הקול שלך יישמע מיליון דולר! אחרי שפוגשים את המפיק המוזיקלי צריך לבחור שיר. לא צריך לפחד מתהליך ההקלטה כי באולפן אפשר לעבוד עם הזמר/ת בצורה מקצועית והם יקבלו הכוונה מלאה מההתחלה ועד הסוף עד לתוצאה הרצויה מבחינת סאונד ותיקוני זיופים. זה הזמן להפוך את הגבר או האישה שלך שכל כך אוהבים לשיר לזמר או זמרת ליום אחד. זה ממש הגשמת חלום!

שיר במתנה

כאן בשונה מ"זמר/ת ליום אחד" אתם תקליטו שיר בעצמכם בקול שלכם ואת השיר אתם תעניקו במתנה לחוגג/ת. משמע, אתם צריכים לבחור שיר אותו תרצו לתת בהקדשה לאהוב/ת ליבכם. אחרי שבחרתם שיר אתם מגיעים לאולפן הקלטות ועובדים עליו באופן מקצועי מול מפיק מוזיקלי שידריך וינחה אתכם בכל תהליך ההקלטה וכמובן יוציא ממכם את המיטב בכדי שתשמעו הרבה יותר טוב מאיך שאתם נשמעים במציאות! והכי חשוב לא צריך להיות זמרים מקצועיים בשביל להקליט שיר והמתנה הזו מתאימה לכאלו שאין להם ניסיון מוזיקלי כלל כי כל הרעיון פה זה הכוונה של לתת שיר במתנה בהקדשה אישית, בביצוע שלך לאנשים האהובים עליכם! אחרי שתסיימו להקליט בכדי לתת מתנה ייחודית ומרגשת אתם תקבלו גם עיצוב דיסק אישי עם תמונה והקדשה וגם אריזת עץ מהודרת.. השקעתם כל כך הרבה אנרגיה ומאמץ ואולי אפילו נהייתם צרודים לכמה שעות אחרי ההקלטה בכדי להכין את ההפתעה ולכן אין אחד שלא יתרגש ממתנה מוזיקלית וייחודית שכזו!

קליפ במתנה

הכנת סרטון וידאו קליפ שאותו תעניקו במתנה לאירוע מיוחד. קליפ מתאים לאירועים גדולים כמו: יום הולדת עגול בין אם 40, 50, 60 וכו', חתונת כסף או חתונת זהב, בר / בת מצווה וכו'. הרעיון כאן הוא להפתיע עם קליפ שמכיל בתוכו שיר שאתם מקליטים בקולכם, תמונות, כתוביות עם המילים, ברכות מצולמות וכו'..משמע אתם מעניקים חוויה מוזיקלית אך גם חוויה ויזואלית. אתם בוחרים שיר ומגיעים לאולפן להקליט אותו (תוכלו לשנות את המילים שיתאימו בדיוק לחוגג/ת), אחרי שהקלטתם שיר יצלמו אתכם שרים ורוקדים עם מגוון אקססוריז כדי לתת "צבע ואנרגיה" בקליפ ואז יערכו לכם את הקליפ בשילוב תמונות (למשל תמונות ילדות, תמונות משפחתיות, תמונות מטיולים וכו') ובשילוב סרטוני ברכות (אפשר לבקש מהמשפחה לצלם סרטון ברכה או מהחברים, מהאנשים בעבודה, מסלבריטאים ומפורסמים) והקליפ יהיה מושקע ביותר ויהיה מיוחד כאשר יראו אתכם שרים ורוקדים וגם יהיו תמונות מרגשת וייחודיות שמסמלות משהו חשוב וגם סרטוני ברכות של האנשים האהובים על החוגג/ת.

שיר בהזמנה

הזמנת שיר בהקדשה אישית הוא הטרנד החם היום בכל הקשור למתנות מוזיקליות ליום הולדת. מה זה אומר "שיר בהזמנה"? זהו שיר שאם מזמינים לחוגג/ת שלכם. שיר שמשנים לו את המילים בכדי שיתאימו לאירוע ולאחר מכן זמרת או זמר הבית של אולפן ההקלטות ישירו את השיר (לא אתם) ולבסוף יישלחו לחוגג/ת את השיר. התהליך מתחיל בבחירת שיר שאותו תרצו להקדיש. רצוי לבחור שיר שמסמל משהו מסוים או שיר שהחוגג/ת מאוד אוהב/ת. אחרי שבחרתם שיר תצטרכו לענות על מספר שאלות או ראיון טלפוני קצר ולאחר מכן צוות כותבי השירים יידע טוב יותר על החוגג/ת ועל המאפיינים האישיים שזה למעשה הבסיס של השיר שייכתב. חשוב לציין שאתם צריכים לבדוק מראש שלא מדובר בעבודה עם תבנית מוכנה שרק משנים את שם החוגג/ת אלא שהשיר שייכתב יהיה בהתאמה מלאה לחוגג/ת שלכם ובכך השיר יהיה אישי וייחודי יותר. אחרי שהמילים ייכתבו זמרת או זמר מקצועי יקליטו את השיר עבורכם. בכך אין צורך להגיע לאולפן או לחשוש מזה שאתם לא יודעים לשיר. אחרי שהשיר נכתב והוקלט צוות האולפן ישלח את השיר ישירות לחוגג/ת בהפתעה. אפשר לשלוח את השיר ישירות לוואטאפ או לדואר האלקטרוני.

מצגת בהפתעה

לתת מצגת לאירוע זה הדבר הכי מרגש שיש! אתם תבחרו אם אתם רוצים שיהיה ברקע שיר אחד או כמה שירים, ותאספו תמונות מכל התקופות שאתם רוצים (ברית/ה, בית ספר, טיולים, חופשות, אירועים וכו')..כל תמונה מתארת ומסמלת משהו ייחודי ומרגש ולכן אם תמונה שווה אלף מילים כמה שווה מצגת תמונות? כמו כן, חשוב לציין שאפשר גם לערוך לבד מצגת בתוכנות מסוימות כמו פאוור פוינט, אבל כאשר אתם לוקחים שירות מקצועי של הכנת מצגת אזי שהמצגת תהיה מושקעת ומקצועיות יותר ויעבדו עליה עורכי וידאו שיוכלו להוסיף הנפשות, אפקטים מסוימים, ושילובים שלא תוכלו לעשות בלי ידע מקצועי בתחום. את המצגת אתם תוכלו להקרין או להסריט היכן שתרצו לחגוג בין אם במסעדה, בבית בסלון, באוטו, בטיול והשמיים הם הגבול.

אנו ממליצים לתת השנה מתנה מוזיקלית אישית שתרגש, תפתיע ותהפוך את האדם היקר לכם למיוחד יותר! כל מה שצריך לעשות הוא לבחור כיצד תרצו להפתיע האם על ידי שיר במתנה, קליפ במתנה, שיר בהזמנה או מצגת, או דווקא להביא את החוגג/ת לחוויה מוזיקלית בלתי נשכחת ולהפוך אותו או אותה לזמר/ת ליום אחד!

 

  • הכתבה נכתבה באדיבות לירון, הבעלים של אולפני לי-רון (אולפן הקלטות ברמת גן המתמחה בהקלטות לאירועים ומתנות מוזיקליות). צרו אתנו קשר טלפון: 073-7538880 או באימייל: liron1music@gmail.com