טודובום - עסק דיגיטלי בכף ידך

מי לא שמע על שיווק שותפים ומי מאיתנו לא נתקל בעשרות פרסומים ברשתות החברתיות שמתיימרים למכור לנו מוצרים מהפכניים "שישנו לנו את החיים"?

Hands Using Mobile Payments 34

אם נתקלתם בפרסום כזה ולחצתם על קישור לרכישה, בדרך כלל יפנו אתכם לאייבי או לאלי אקספרס, שם, אם ביצעתם רכישה, למעשה עזרתם לעוד מישהו להרוויח כמה שקלים נוספים לכיסו – בשפה המקצועית קוראים לזה שיווק שותפים.

אז למה עשרות אלפי אנשים נורמטיביים דוהרים לכיוון שיווק שותפים? רוצים לקחת חלק בעולם הזה וללמוד אותו?
פגשנו את שגיב קורן, מנכ"ל חברת טודובום - רשת שיווק השותפים הגדולה בישראל, ובראיון קצר הבאנו לכם את כל המידע שתצטרכו כדי להבין אחת ולתמיד איך זה עובד ולקבל החלטה מושכלת האם זה משהו שיכול להתאים לאורך החיים שלכם.

אז מה כל כך מלהיב בשיווק שותפים מלבד הרצון להרוויח עוד כסף?

"הזמינות והקלות של זה, ללא ספק. למעשה מדובר בעסק דיגיטלי, עצמאי אשר ניתן להקים תוך ימים ספורים דרך פלטפורמת טודובום. אנשים לא מבינים את הפוטנציאל כי חינכו אותם שעסק לא יכול להיות "וירטואלי", אבל בעסק הדיגיטלי שאנחנו מאפשרים לכל אחד להקים – השמיים הם הגבול."

נטפליקס היא דוגמה לעסק דיגיטלי?

"נטפליקס היא דוגמה טובה לחברה שעברה להיות עסק דיגיטלי. במקור, נטפליקס השתמשה בטכנולוגיה לניהול מערכת מלאי ודיוור תקליטורי DVD אל אנשים עד הבית, כיום נטפליקס הפכה לספק המדיה הגדול בעולם כאשר הכל נעשה בצורה דיגיטלית."

איך ניתן להקים עסק דיגיטלי בטודובום?

"טודובום היא אפליקצייה לשיווק שותפים אשר מאפשרת לכל מי שחפץ להרוויח מיצור לידים או עסקאות להירשם בצורה מהירה, פשוטה וחינמית ולכל מי שיש לו קצת רצון ללמוד תחום חדש - להתחיל לייצר כסף ותוך מספר דקות להקים לעצמו עסק דיגיטלי."

אוקיי, אחרי שהקמתי עסק דיגיטלי בקלות, איך ומאיפה אני מתחיל?

"בטודובום לא מצפים ממך לבצע מחקר מקדים או להיות תותח בשיווק שותפים. אנחנו מתייחסים לכל אחד כאל "מתחיל" ובהתאם לכך מספקים קורסים דיגיטליים, הדרכות זום ותמיכה דרך קבוצות וואטסאפ. יש לנו אינטרס הדדי שהמשווקים שלנו יצליחו ושהעסק הדיגיטלי שלהם ימריא. הרווח שלהם הוא גם הרווח שלנו."

ובאמת בנושא הרווחים, כיצד אני מרוויח בפועל כסף דרך טודובום?

"בעולם שיווק השותפים יש אפשרות להרוויח משיטות עמלה שונות כאשר בטודובום ניתן לייצר הכנסות באמצעות יצור לידים או באמצעות תיווך עסקאות. "ליד" הוא בעצם לקוח פוטנציאלי המתעניין במוצר או בשירות שאתה מפרסם אך הוא לא מבצע קנייה בפועל. אותו לקוח משאיר פרטים בכדי לקבל מידע או לדבר עם הספק של המוצר או השירות ולכן העמלה בעבורו תהייה נמוכה מאשר במידה והוא ביצע עסקה כלשהי – בטודובום ניתן לבחור איזה קמפיין לשווק וכיצד המשווק מעוניין ליצור את העמלה."

והיכן אני מייצר את הלידים, כלומר הלקוחות הללו?

"ניתן למצוא לקוחות מתעניינים בכל מקום תאורטית", מסביר קורן. "אם דרך הרשתות החברתיות או אפילו מהדיירים בבניין - בסופו של דבר ליד הוא לקוח מתעניין וכל אדם באשר הוא, יכול להיות לקוח מתעניין. רוב המשווקים של טודובום מפרסמים דרך הנייד, בשנת 2021 כמעט כולם שם, בפייסבוק, אינסטגרם ובשאר הרשתות החברתיות ופרסום פוסט קטן יכול להביא לך כמה עשרות שקלים בקלות ובמהירות."

 

נשמע מדהים, אחרי שהרווחתי קצת כסף איך אני יכול לקבל אותו?

בטודובום ניתן לצבור עמלות ולקבל אותן בצורה מהירה ונוחה בהעברה בנקאית, דרך אפליקציות התשלום השונות ואפילו לכרטיס אשראי נטען – זאת לבחירת המשווק. אנחנו מעודדים את המשווקים שלנו לצבור ולהגדיל את הפוטנציאל האישי שלהם, כדי להרוויח יותר. אפשרויות ההתפתחות האישית בטודובום הן ללא גבול, למי שחפץ בכך. כמובן שגם כרווח נוסף, השמיים הם הגבול. אך טודובום לא עושה קסמים, צריך לבוא עם נחישות, התמדה ורצון להצליח. אנחנו מצידנו מאפשרים הרשמה בחינם לכל אחד ונותנים את כל הכלים להצלחה ללא עלות.

נשמע מעולה, ניפגש בעסק הדיגיטלי שאני מתכוון לפתוח גם לעצמי אחרי הראיון.

בשמחה, מחכים לך בקישור ההרשמה: https://www.todoboom.co.il/