האם יש עתיד לקידום האורגני והאם זה מביא מכירות?

בתור עסקים מתחילים (וגם ותיקים) אתם רוצים לגייס כמה שיותר לקוחות. בתחילת הדרך אתם אפילו "יורים לכל הכיוונים" ומשתמשים בשיטות שיווק שונות כדי להודיע שהנה בר חדש נפתח בעיר, המספרה נפתחת לאחר שיפוצים או שמשרד עורכי הדין פותח שוב את שעריו. אבל אחרי שניסיתם להודיע על דבר פתיחת העסק לבני המשפחה והחברים, ואולי גם תליתם כמה שלטי חוצות, עדיין משהו חסר. כי מרבית הפעילות מתרחשת בסופו של דבר ברשת, ואתם מעוניינים להגיע לכמה שיותר גולשים שמחפשים דווקא את השירותים שלכם.

 

 

אילו שיטות קידום קיימות?

נכון להיום קיימות שתי שיטות קידום עיקריות ברשת – הקידום הממומן והקידום האורגני. זה הראשון מהיר יותר, כי אתם משלמים לגולל סכום מסוים של כסף והיא מפרסמת את המודעה הממומנת שלכם בתוצאות הראשונות. כמובן, גם במקרה זה חשוב לשים לב למילות המפתח שבאים לקדם, בייחוד אם יש תחרות גבוהה על אותם מילות המפתח, וכן לעיצוב וניסוח המודעה. על המודעה הממומנת להיות קצרה וקולעת, וגם כזו שתגרום לגולשים לפנות דווקא אליכם.

לעומת הקידום הממומן, הקידום האורגני הוא תהליך איטי יותר. הרעיון בקידום האורגני הוא להגיע לתוצאות החיפוש הראשונות באופן טבעי. כלומר, לעמוד בדרישות של גוגל לאתר טוב מבלי לשלם לה. מדובר בקידום איטי יותר שמוגדר כמעין ריצה למרחקים ארוכים. אבל בסופו של דבר מקבלים אתר מעוצב ואיכותי.

קידום אורגני הוא קידום איטי יחסית, האם הוא באמת עובד?

בעולם המהיר והבלתי מתפשר שלנו אנו מצפים לתוצאות מהירות בזמן אמת. לפיכך, אין זה פלא שישנם אנשים שהיו מעדיפים לוותר על הקידום האורגני בתמורה לקבלת תוצאות מידיות, כאן ועכשיו. אבל דווקא בזכות חברת קידום אורגני טובה ואיכותית ניתן להגיע לתוצאות הרצויות. קבלו את כל הסיבות לקדם את האתר במסגרת הקידום האורגני:

  1. גולשים יודעים להבדיל בין תוצאות אורגניות לתוצאות ממומנות.

כאשר משתמשים בקידום ממומן כדי לפרסם מודעה, מופיעה המודעה עצמה במימון גוגל. לאורך הזמן, הגולשים יודעים להבדיל בין מודעות ממומנות המופיעות בתוצאות החיפוש הראשונות לבין אתרים איכותיים שהגיעו לתוצאות האלה בזכות עצמם. באופן כללי, מרבית הגולשים מעריכים יותר את בעלי האתרים שהגיעו למקומות הראשונים בזכות עצמם.

  1. תנו לאתר לעבוד בשבילכם.

ברגע שמשקיעים באתר ומעלים אותו, הוא עובד בשבילכם 24/7 מבלי שתצטרכו לשלם על מודעות ממומנות. מעבר לכך, רבים בוחרים לחבר חנות מקוונת לאתר אשר מציעה את האפשרות לרכוש מוצרים ושירותים דרך האתר. החנות המקוונת מביאה רווחים נאים מבלי שבעליה יצטרכו לשלם ארנונה, מים, חשמל או להחזיק עובדים במשמרות.

  1. מקבלים פניות רלוונטיות יותר.

וזה מה שאתם רוצים בסופו של דבר. הרי אף עסק אינו אוהב להתמודד עם פניות בלתי רלוונטיות שרק גוזלות לו זמן. אתר אורגני הוא אתר מושקע ואיכותי. הגולשים נשארים בו יותר זמן ולבסוף מחליטים אם להשאיר פרטים ולבצע הזמנה או לא.

  1. פותח אפשרויות קידום נוספות.

ברגע שיש לכם אתר מעוצב ואיכותי שאתם יכולים להתגאות בו, ניתן להרחיב את הפעילות שלכם ברשת. תוכלו לחבר את האתר לרשתות חברתיות שונות וגם להופיע בכתבות תדמית באתרים מובילים ולהשיג קישורים איכותיים.

  1. אפשר גם למכור אותו.

אתר אורגני הוא נכס לכל דבר ועניין. אם השקעתם באתר כזה וכעת אתם מעוניינים לשנות כיוון, עדיין תוכלו להרוויח ממנו כסף. אתר אורגני איכותי עולה לא מעט כסף, וקיימים לא מעט אנשים שירצו לרכוש אתר מושקע שיביא להם תוצאות.

איך בוחרים חברה לקידום אורגני?

הקידום האורגני הוא תחום בפני עצמו, ולכן חשוב לקרוא לבעלי מקצוע המבינים בתחום על מנת שיוכלו לעזור לכם. חברה לקידום אורגני מסייעת לבנות אתר ולקדם את העסק. אבל לפני הכול, ישנם כמה דברים שצריך לבדוק על מנת להגיע לחברה הנכונה. ראשית, צוות אמין שאכפת לו מהלקוח אינו ניגש לעבודה לפני שהוא לוקח את הזמן כדי להכיר את העסק לעומק. הוא מבצע אפיון לעסק שלכם כדי לבדוק על איזו נישה אתם מתחרים, מיהם המתחרים שלכם, אילו יתרונות אתם מציעים על פני המתחרים, מהי הייחודיות של העסק הפרטי שלכם ואיך אפשר להדגיש אותה. בשלב השני, הצוות ניגש לעבודה תוך שהוא מבצע חקר מילות מפתח על מנת לראות אילו ביטויי חיפוש יעבדו עבורכם, ודואג לכל הגורמים שיעזרו לאתר שלכם להיראות טוב יותר כמו תכנים איכותיים, עיצוב מושך, רספונסיביות האתר לנייד, מהירות טעינה גבוהה, קישורים פנימיים וחיצוניים ועוד.

מעבר לכך, חברת קידום מקצועית עומדת תמיד עם היד על הדופק. גם אם האתר האורגני הגיע לתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש, זה לא אומר שצריך לנוח על זרי דפנה. חשוב להתקדם הלאה ולפעול כדי להשאיר את המצב כך. כמו כן, יש לוודא שהחברה פועלת כלפיכם בשקיפות מלאה. כלומר, היא אינה מבטיחה לכם תוצאות בלתי הגיוניות ומדווחת לכם תמיד על הפעולות השונות שהצוות שלה ביצע או עומד לבצע. עם חברה אמינה תרגישו בטוחים ובידיים טובות. באופן כללי, חשוב שתהיה כימיה ביניכם לבין הצוות, על מנת שתוכלו לעבוד בטווח הארוך ולהינות מכל רגע.

וובס – החברה שעושה את כל ההבדל

פתחתם עסק ומרגישים שהלקוחות לא באים? הכירו את חברת WEBS, החברה שמספקת שירותי קידום אורגני איכותי ומוביל. הצוות של החברה מאמין בעבודה בשקיפות מלאה כלפי הלקוח והוא מתמחה במיוחד בתחום הקידום האורגני שרק הולך וצובר תאוצה לאורך השנים. החברה בעלת ניסיון של שנים בקידום אורגני, והיא פועלת לא רק בישראל, אלא במדינות רבות מעבר לים כמו ארצות הברית, אנגליה או גרמניה. הצוות של וובס מלווה את הלקוח לאורך כל הדרך – עד להצלחה הגדולה ומעבר לה.