מאיירס אתר הנעליים של ישראל!

כן, זה יכול לקרות לכל אחד. אתה יוצא לריצה הקבועה שלך ו... הופ! לא עברת את ה-200 מטרים והסולייה של הנעליים הישנות שלך כבר נקרעה. את מתכוננת לבליינד דייט מרענן, מוציאה את מגפי ה-UGG שלך ומגלה שהגולדן רטריבר החמוד של המשפחה לעס אותן. חושבים שזה סוף העולם? אז זהו, שלא. הכירו את מאיירס אתר הנעליים הגדול בישראל המביא לכם את המותגים החמים המובילים בשוק העולמי שיעזרו לכם להיות "אין": נייקי, אדידס, ד"ר מרטינס, מקווין, ייזי, UGG ועוד ועוד. עם הנעליים של מאיירס גם את וגם אתה תוכלו ללכת לפי צו האופנה.

איך התחלנו את כל זה?

כל הדברים הגדולים מתחילים בקטנה. לפני כ-7 שנים פתחנו חנות נעליים קטנה ברחוב דיזנגוף בתל אביב. כבר אז חשבנו לעצמנו, למה במאה ה-21 אנחנו צריכים להישאר מאחור? אז התחלנו לנצל ערוצי שיווק נוספים כמו אתר אינטרנט ורשתות חברתיות ולעדכן את הגולשים שלנו במבצעים לוהטים ומגניבים. לאט לאט התחלנו להגדיל ראש ולפני כ-5 שנים נפתח באופן רשמי האתר של מאיירס. היום כל אחד יכול למצוא בו את כל סוגי הנעליים שאתם מחפשים: נעלי ספורט, סניקרס, נעלי אופנה ואפילו מותגים מיוחדים כמו אלכסנדר מקווין.

מאיירס אתר הנעליים של ישראל מעניק שירות לאלפי לקוחות מרוצים שגולשים באתר שוב ושוב כדי לדוג את זוג הנעליים המושלם מתוך האתר. לפי מאיירס חוות דעת של לקוחות אמיתיים, האתר מספק הכול מבלי לצאת מהבית – החל מהשירות, אספקת ההזמנה ועד לאיכות הנעליים עצמן. מאיירס ביקורות נמצא תמיד במקום הראשון ומביא לכם נעליים חמות יישר מהתנור!

תמיד שואלים אותנו: איך אתם מצליחים להוזיל את המחירים?

ובכן, דבר ראשון – אנחנו פשוט מנצלים את מה שיש לנו. זה לא סוד שלתחזק חנות אונליין זול ופשוט יותר מלתחזק חנות פיזית. אין מדפים שצריך לסדר, אין חשבונות חשמל, מים וארנונה ולא צריך לשלם על השכירות. וכשלא צריך לשלם על תחזוקת חנות פיזית, הלקוח מרוויח ובגדול.

אבל זה עוד לא הכול. מאיירס מחירים מושפעים בהחלט מההתנהלות שלנו. אנחנו עושים הכול כדי להוזיל את המחירים: מחפשים מחירים משתלמים בחו"ל, מזמינים סחורה בכמויות גדולות, מגדילים את נפח המכירה וכמובן – שומרים על ייחודיות שלנו. לא סתם דווקא במאיירס אתם יכולים למצוא בקלות מותג נעליים אופנתי שלא תמצאו באף חנות פיזית בסביבה.

ככה שאם אתם מחפשים מותג מסוים במחיר טוב, אתם יודעים שהגעתם למקום הנכון. למשל, נייקי מחיר עשוי לנוע בין 500 ל-700 שקלים בהתאם לאיכות הנעליים. כמובן שעם הנעליים האלה אפשר לרוץ למרחקים ארוכים, כך שאתם תתעייפו הרבה לפני נעלי הנייקי החדשות והנוצצות שלכם.

דבר נוסף שחשוב להבין הוא שהאתר מציע סחורה מקורית ללא מאיירס זיופים. כך שכאשר אתם קונים דרך האתר, אתם יודעים שאלה נעליים ממקור ראשון.

הניווט באתר קל יותר ממה שחשבתם

הניווט באתר מאיירס ידידותי למשתמש ואפילו מתאים לטכנופובים מושבעים. לפני שאתם קונים נעליים, תוכלו לראות תמונה להמחשה בהתאם לצבע והגודל שבחרתם. כמו כן, נעלי ספורט מחיר מסודר בהתאם. במערכת החיפוש החכמה ניתן לבחור אם להציג את החיפוש מהמחיר הנמוך לגבוה או להיפך. אז אל תפספסו את הדגמים החמים ביותר באתר, הם מחכים רק לכם.

מדיניות החזרת המוצרים של מאיירס

נכון, נכון, אנחנו יודעים. אתם חוששים לקנות נעליים דרך אתר אינטרנט כי אתם לא יכולים למדוד אותן ולראות אם הן מתאימות, או כמו שסבתא תמיד אומרת "למה לקנות חתול בשק?". אבל עם מאיירס אתם יכולים להיות רגועים לגמרי. כי אנחנו באים לקראתכם עם מדיניות ההחזרה.

רכשת ד"ר מרטינס מגניבות וגילית שהמידה לא מתאימה? קנית נעלי ייזי כדי להשוויץ בפני כל החבר'ה אבל אתה לא אוהב את הצבע?

 

שליח מאיירס יגיע אליכם הביתה כדי למסור לכם את הנעליים החדשות והכול בעלות של 25 שקלים בלבד! לפי המדיניות, ניתן לקבל זיכוי על מוצרים עד 14 ימים, ואילו עבור מוצרים אשר נרכשו במסגרת מבצע ניתן לקבל זיכוי עד 5 ימים.

יש לכם חשק לזוג נעליים חדשות? היכנסו עכשיו למאיירס, גלו מיהו הזוג הלוהט עכשיו והיו הראשונים להביא את האופנה החדשה לארץ.