באלעד תמצאו את אחת הקליניקות לאסתטיקה הטובות ביותר בארץ

במהלך 20 שנה, רחלי יוגב מאלעד הקימה וניהלה את אחת מהקליניקות לאסתטיקה הטובות בארץ. מי היה חושב שדווקא באלעד, עיר דתית-חרדית במרכז הארץ, יימצא המכון לאסתטיקה הכולל את כל מגוון הטיפולים אשר מתבצעים במכשירים המובילים בעולם?

רחלי יוגב

כשנכנסים לקליניקה, המעוצבת בלבן ומשדרת אלגנטיות נעימה, מרגישים מיד באווירה אחרת, האופי התוסס של רחלי, שמחת החיים הסוחפת ואהבת האדם שלה מורגשת ועוברת כחוט השני במהלך השהייה במקום.

היא בת 40 ואמא לחמישה, מתגוררת באלעד ולצידה עובדות צוות נשות מקצוע בעלות ניסיון וידע, כל אחת בתחומה.

מה הוביל אותך לעסוק דווקא בתחום זה?

"כשאני התחלתי, המודעות לאסתטיקה במגזר החרדי הייתה נמוכה יחסית, ראיתי נערות ונשים כל כך יפות אבל עם אקנה וחטטים והייתי אומרת לעצמי "איך בא לי לעשות לה גבות ולנקות לה את הפנים, היא כזו יפה", רציתי להראות את היופי שקיים. מעבר לזה, העדפה הראשונה שלי הייתה רפואה, אבל אני יודעת שהיכולת שלי לשבת וללמוד 7 שנים לא מתיישבת עם התזזיתיות שבי.
רציתי מאוד לפתוח מקום שמתאים למגזר החרדי ונגיש לו ומהווה מקום אחד מרכזי בו נשים תוכלנה לבוא לטפל במה שמפריע להן, מקום שבו הן יוכלו לנוח מעומס היומיום ולהשקיע בעצמן.
להנגיש למגזר החרדי את הטיפולים המתקדמים ביותר בתחום האסתטיקה ולאפשר להן לבחור את הטיפולים שהן רוצות לעשות."

רחלי יוגב
רחלי יוגב

למה דווקא באלעד?

"זו עיר מרכזית, בין שוהם לראש העין, יש בה מאוד מיוחדת לדעתי, מרבית האוכלוסייה כאן היא מסורתית ודתיה אבל קהל הלקוחות שלי מגוון וכולל את כולם חילוניות, מסורתיות, חרדיות וערביות. עכשיו אני גם פותחת מתחם נפרד לטיפולי לייזר לגברים.

רחלי מקפידה להיות בחוד החנית של המכשירים והטכנולוגיות המתקדמות ביותר לצד לימוד מתמיד של התחום המתפתח באופן תדיר, היא השתתפה בעשרות השתלמויות וכנסים בארץ ובחו"ל. הניסיון והידע הרב שהיא צברה במהלך השנים היא אותה לפתח שיטות טיפול ייחודיות לה.

"פיתחתי שיטת הסרת שיער בפנים שייחודית רק לי, זאת בעקבות הביקוש הרב שיש לתופעה הלא אסתטית ולא נעימה עבור נשים רבות, בפרט במגזר החרדי לאלו החובשות כיסוי ראש", היא מספרת "ויש תוצאות מדהימות שממש משנות חיים. אני כמובן עוסקת גם בהסרת שיער מהגוף. אני עובדת בשלוש טכנולוגיות שונות, המובילות והמתקדמות ביותר, שהשילוב ביניהם נותן לי את האפשרות לתת מענה לכל סוגי השיער, גווני השיער (מלבד שיער לבן שלא מוסר בלייזר) וגווני העור ולהביא תוצאות מעולות בזמן קצר. עד לא מזמן היו לי הסכמים של החזר למבוטחים של קופות החולים, אך לצערי זה הופסק בשל שינוי ההנחיות של משרד הבריאות."

איזה טיפולים היום הם הנפוצים ביותר?

"אנחנו מעניקות טיפולים מהבסיסיים ביותר כגון פדיקור, מניקור, גבות ושפם ועד טיפולים מתקדמים של אנטי אייג'ינג באמצעות גלי רדיו, אקנה, טיפולי גוף למיצוק, הצרת היקפים וצלוליט וכמובן הסרות שיער בלייזר.
הסרות שיער הן תחום ההתמחות שלי ולכן הם הנפוצים ביותר אצלי.
יחד עם זאת, בשל הטכנולוגיות הרבות שיש אצלי אני יכולה לתת פתרונות מגוונים לכל בעיות העור ויש לי את האפשרות להתאים את תוכנית הטיפול שמותאמות לכל אחת ואחד הן באמצעות סוגי הטיפולים השונים והן באמצעות פריסת תשלומים.

מה הדבר הבא שלך?

"זה צעד מאוד מרגש, אני עובדת על ייצור של ליין מוצרים שלי לטיפול במגוון בעיות עור שיצאו ממש בקרוב."

מה הסיפוק שלך בעבודה?

מגיעות אליי נשים ונערות עם בעיות עור שמשפיעות על איכות החיים שלהן, על הבטחון העצמי והאופן שהן מנהלות את חיי היומיום.
הגיעה אליי בחורה צעירה עם אקנה פעיל מאוד, אחרי שלקחה 3 סבבים של רואקוטן, היא הייתה אצל מספר רופאי עור ומספר קוסמטיקאיות והבעיה לא נפתרה. עשיתי לה תכנית טיפולים שכוללת טיפולים בקליניקה וכמובן תכשירים לשימוש יומי בבית וכעבור 4 חודשים האקנה עבר ואין לה פצעים. זה בשבילה תהליך משנה חיים, היא הייתה מכונסת בעצמה, התביישה, הרגישה חוסר בטחון ועכשיו ללא הפצעים כל התחושות האלו השתנו. עכשיו אנחנו הולכות לטפל בצלקות הפוסט אקנה (חטטים) כדי להשלים את התהליך.

כשמטפלים בגוף, מטפלים גם בנפש, הרבה מהבעיות האסתטיות גורמות גם לקשיים נפשיים.
התחושה שעזרתי לבחורה צעירה להרגיש יותר טוב ולראות את ההבדלים בעור לפני ואחרי הטיפול, זה הסיפוק שלי בעבודה.

כל כמה זמן כדאי להגיע לקוסמטיקאית?

"זה תלוי בהרבה גורמים – סוג הטיפול, מצב העור או השיער, מה התוצאה שרוצים להשיג וכמה רוצים או יכולים מבחינה כלכלית. יש לקוחות שמגיעות לטיפולי גוף פעם בשבועיים ויש כאלו להסרת שיער פעם בשלושה חודשים, יש שעושות גבות וג'ל לק כל שלושה שבועות קבוע

אני מתאימה וממליצה לכל לקוחה את מה שמתאים לה מכל הבחינות, קלינית, כלכלית, פניות הזמן וכו'.

רחלי יוגב
רחלי יוגב

וגברים דתיים גם עושים טיפולים?

"בהחלט יש להם הרבה יותר מודעות, ובעקבות הביקוש הגדול זו גם נישה חדשה שפתחנו בקליניקה באגף נפרדה, הסרת שיער לגברים."

מה לגבי הזרקות?

" יש לנו גם הזרקות של בוטוקס וחומצה היאלרונית שמתבצעות על ידי רופאה. כיוון שלא כולם אוהבים הזרקות, ופרט בוטוקוס, היה לי חשוב להביא מכשירים וטכנולוגיות נוספות שנותנות תוצאות מעולות במגוון בעיות עור ובתחום האנטי אייג'ינג באופן ספציפי.
העיקרון של העבודה עם טכנולוגיות הוא לעודד ייצור תהליכים טבעיים בעור שממצקים ומחזקים את העור באופן טבעי, לכן אלו תהליכים יותר הדרגתיים אך המראה שלהם טבעי לחלוטין.

חשוב לי לציין שככל שתקדימי לטפל בעור הפנים שלך, כמובן שזה גם שילוב של גנטיקה, כך תהליכי הזדקנות העור ידחו ויצומצמו בהיקפם. במיוחד עם כל המכשור המתקדם שקיים היום ובשילוב עם תכשירים מתאימים ניתן להגיע לתוצאות מצויינות.

אני רואה שהלקוחות שלך מאוד אוהבות אותך

"אני תמיד שמה את הדגש, וזה המוטו שלי, להתייחס ללקוחות שלי כאל חברות ומשפחה, אני אוהבת אותן באמת ובתמים. לא משנה לי מה הטיפול שהלקוחה עושה, בין אם זה עיצוב גבות או לקוחה שקונה תכשירים באלפי שקלים, בין אם זו נערה או אישה מבוגרת, כולם מקבלים אצלי יחס שווה, מסור ואישי מכל הלב, כמובן לצד טיפול מקצועי הטוב ביותר."

 

פייסבוק

אינסטגרם