נופש חופש: יוליאן לוינסון יצא לנפוש במלון רויאל ים המלח

אני כבר נותן למלון רויאל ים המלח מדלייה על כך שמקפידים שם יתרה על השקט. מלבד זאת, גיליתי ספא מופלא. סוויטה מפנקת ונוף לפלא התבל הנעלם של ישראל. מלון רויאל ללא ספק, מכתיב סטנדרט חדש למלונות האזור. כל הפרטים לחופשה המושלמת.

הפשלתי שרוולים וחייגתי אל מנכ"לית המלון רות כהן על מנת להגיע ולבחון את המלון. רות, ללא היסוס הזמינה אותי לסופ"ש התרשמות. מי שמכיר את כותב שורות אלו יודע שביקורתיות היא חלק מחייו והפינוק הולך מלפניו. באמת שניסיתי למצוא תקלות ובעיות. לשמחתי, נכשלתי.

צילום: יח''צ יוליאן לוינסון

אל החוויה הבאה הייתי אמור להגיע מוכן נפשית. מנגד, אולי כאן למעשה, טמון הסוד המופלא של מלון רויאל המפואר. אלמנט ההפתעה המטלטל לטובה. לא עוד חופשה סטנדרטית, אלא חווית נופש של ממש. אשר תעניק לכם שפע של שלווה, שקט, רומנטיקה ובריאות.  מדוע? כי כל המרכיבים החשובים לשם כך נמצאים פה כבר ממזמן. האם מדובר במלון הטוב באזור ים המלח?. תחליטו בעצמכם.

אז ככה, בזמן הנסיעה יש משהו באוויר שגורם לך להרגיש שאתה יורד אל בטן האדמה. זה לא רק הגובה שיורד ויורד אלא גם השקט ששורר פתאום, הנשימות מתחילות להיות עמוקות והנוף המדברי מתחיל לבלבל. כבר מאמצע הדרך התחלתי לחוות שלווה ורוגע. כאשר הגעתי למלון, נשמתי, הבטתי סביב, והשכלתי להבין שאני בתחילתה של חוויה רוחנית של ממש. האנרגיה במקום קסומה. תחושת שלמות וחופש מרחפת באוויר. בעייני, פרט שנורא קשה למצוא כיום בארץ (יש לא מעט מלונות מפוארים בארצנו, עם בריכות ענקיות, רמת קולנרייה גבוהה ושלל אטרקציות נוספות) אבל כאן, ברויאל ים המלח, הערך המוסף הוא לא האוכל והאטרקציות (יש בשפע כמובן) אלא ההתנתקות המוחלטת מהמירוץ "עכברים" שאנו חווים במרכז הארץ מדי יום. פרט זה, אוטומטית גורם לנו להתרכז ולצלול אל החופשה אלייה הגענו.

צילום: יח''צ יוליאן לוינסון

מלון רויאל ים המלח ממוקם בלב רצועת החוף של מלונות ים המלח. המלון משקיף אל חוף הים המשגע. לאחר שתצטיידו במגבות וחלוקים (אשר יחכו לכם בחדרים) תגיעו בתוך פחות מדקה אל החוף הקסום. חדרי המלון המפוארים והנקיים להפליא ממשיכים את חווית הטבע והם מוקפים בנוף ההררי המפורסם והמרגיע של האזור. החדרים גדולים, מפוארים, מודרניים והכי חשוב נוחים.

בשיחה עם "רשת13" רותי כהן, מנכ"לית המלון מספרת כי "ים המלח ידוע בתכונותיו הבריאות, האוויר הנקי והטבעי גורם לרגיעה ולשלווה ומי הים, עשירים במינרלים חיוניים ומיוחדים הגורמים לניקוי וריפוי העור". כהן, מוסיפה "המלון הוא היוקרתי מבין מלונות ים המלח, מפואר מאוד, בעל 10 סוויטות נשיאותיות, 14 סוויטות משפחתיות וסוויטה אחת נוספת, מלכותית הכוללת 3 חדרי שינה ושני מתקני ג'קוזי. מיותר לציין שהנוף מחדר זה מדהים ביותר. בנוסף, המלון מכיל 40 חדרי טיפולים (המלון מפעיל גם ספא יפיפייה ומקצועי) במתחם הספא תמצאו גם 4 סאונות מפנקות, 2 בריכות עם מי ים המלח, ג'קוזי כמובן ושלל מקומות ופינות ישיבה מפנקות".

צילום: יח''צ יוליאן לוינסון

חדרי המלון מתאימים לזוגות ולמשפחות כאחד. אציין ואדגיש כי, החדר היה מרווח מאוד, גדול ונעים. המיטות בחדרים גדולות מאוד ומרווחות. פרט שאינו מובן מאליו במלונות ישראל הוא המזרנים האיכותיים אשר המלון מציע. נמשיך אל הנוף המדברי המדהים, המרפסות הענקית והאבזור המגוון אשר כולל בין היתר מיני מקרר, פינת קפה ותה ואינטרנט אלחוטי שעובד נהדר. חדר האוכל נקי ומצוחצח (זה הדבר החשוב ביותר) אם כי לדעתי זקוק למתיחת פנים קלה ולשיפוץ מודרני יותר. הצד הקולינרי עשיר ומגוון.

הצעת המתחרים: בשורות אלו לא אנקוב כמובן בשמות. אך בספק כי המתחרים הרבים אשר נמצאים סביב אגם המלח יציעו לכם חוויה טובה מזו של מלון רויאל. בטח לא בגזרה הקולינרית (חדר האוכל והמטבח נקיים להפליא) כמו כן, גם לא בחווית השינה הכה חשובה לנו בחופשה – המזרנים בהחלט מצויינים. ללא ספק, במלונות האחרים תקבלו הרבה פחות. בנוסף, לדעתי מתחם הספא יותר ממושלם וללא ספק, נכון להיום אין לו מתחרים באזור.

לסיכום, החוויה במלון רויאל מציעה התנתקות מושלמת מהשיגרתיות העוטפת אותנו בחיי היום יום. ההתנתקות, יוצרת חיבור אותנטי בנינו לבין הטבע. טווח המחירים משתנה, תלוי בעונה כמובן. בגדול, תוכלו למצוא כאן דילים שונים ושווים. ללא ספק התמורה שווה בעד מה שתקבלו.

להזמנות 086688555