ללא כאב ומגיל שנתיים: בדיקת הקורונה החדשה הגיעה לישראל

הבדיקה החדשה קרויה גם ״בדיקת טיל״, מגיעה במתקן אחד ללא מטוש חודרני, מתאימה גם לבני שנתיים ומאבחנת שלושה-עשר זני קורונה שונים.  הבדיקה מוגנת פטנט ומוצעת לראשונה בשראל פארם למכירה מוקדמת.

Guzkyd
מתקן אחד, ללא כאב. בדיקת קורונה 'טיל' החדשה | צילום: באדיבות 'שראל פארם'

בשיתוף שראל פארם מבית שראל ו-sPReader

Guzkyd
מתקן אחד, ללא כאב. בדיקת קורונה 'טיל' החדשה | צילום: באדיבות 'שראל פארם'

גם לגילאי שנתיים: מזהה שלושה-עשר ורינאטים שונים ב-15 דק׳

שראל פארם, חנות הפארם ובית המרקחת הדיגיטלי החדש מבית שראל, מציע למכירה מוקדמת את הבדיקה החדשה מוגנת הפטנט - בדיקת COVID-19 של חברת ECOTEST, הקרויה בסלנג המקצועי בדיקת ״טיל״, לזיהוי ביתי מהיר של שלושה עשר וריאנטים שונים של נגיף הקורונה.

אבי בוסקילה, מנכ״ל שראל: ״זהו מוצר שלא נראה כמותו בשוק בכל הקשור לבדיקות הקורונה הביתיות. לא רק שהבדיקה החדשה מסוגלת לגלות שלושה עשר וריאנטים שונים של נגיף הקורונה, אלא גם אינה חודרנית ומכאיבה כמו הבדיקות האחרות ומגיעה במתקן אחד מוגן פטנט, ללא ערכה מסורבלת, ללא חשש מטיפטופים של נוזל הבופר או מהמטוש החודרני.״

לרכישת 20 יחידות בדיקות קורונה ״טיל״ מאתר שראל פארם

מארז 20 יחידות בדיקת קורונה טיל, 240 ₪ | צילום: באדיבות 'שראל פארם'

בדיקת קורונה ״טיל״ החדשה: מתקן אחד, ללא מטוש או נוזל מטפטף

הבדיקה מגיעה במתקן אחד, בערכה אחת וללא פריטים מפוזרים כמו נוזל בופר שעלול לטפטף. צורתה נראית כטיל או עט, אותה מכניסים לפתח של האף ללא כאב (לא דוחפים עמוק לאף כמו הבדיקות האחרות). התשובה מתקבלת תוך כ-15 דק׳.

קלות הביצוע של הבדיקה לזיהוי נגיף הקורונה מעניקה את היכולת לבצע את הבדיקה גם לתינוקות מגיל שנתיים, דבר שיקל על ההורים הצעירים לבצע את הבדיקה לילדיהם, ללא חשש וללא ויכוחים מיותרים.

לראשונה הבדיקה מבצעת אבחון מקיף בזמן אמת  של שלושה-עשר וריאנטים שונים לנגיף קורונה, ביניהם זן הדלתא, תת זן דלתא החדש, וריאנט הקורונה הדרום אפריקאי, שני זנים ברזיאלים ועוד.

יחידה של בדיקת קורונה 'טיל', 12 ₪ | צילום: באדיבות 'שראל פארם'

לרכישה ומשלוח עד הבית:

יחידה אחת של בדיקת קורונה ביתית ECOTEST דגם ׳טיל' -  קלה לביצוע, מהירה ולא חודרנית.

12 ₪ ליחידה. לרכישה מאתר 'שראל פארם'

20 יחידות של בדיקות קורונה ביתיות ECOTEST דגם ׳טיל' עבור משפחות, חברות וארגונים. 240 ₪. לרכישה מאתר 'שראל פארם'