בית הפסיפס, ההזדמנות שלך ליצור אומנות בעצמך.

בית הפסיפס - הבית לאנשים שרוצים ליצור עבודת פסיפס בעצמם וחומרים לעיצוב הבית.

״בית הפסיפס״ הוא עסק ותיק בהוד השרון הקיים משנת 1987. זה הוא עסק הוא ייחודי בתחומו בארץ ולא רגיל של בחירת קרמיקה ופסיפס מפני שהוא נבנה בכדי למכור כלים וחומרים בעבור אנשים שרוצים ליצור עבודת פסיפס בעצמם. למשל, לקחת שולחן ישן או מראה ולצפות אותם בפסיפס.

אחד מיתרונותיו של ״בית הפסיפס״, הוא שהם מציעים למכירה את כל סוגי החומרים. מאבן (שיש או גרניט), עד זכוכית וקרמיקה (אריחים מצוירים) וכדומה. למעשה, הם לקחו את החומרים הקיימים בתחום הבניין והבריכות והמירו אותם לתחום הבנייה בפסיפס.

אז למי החנות מיועדת ? אנשים שיוצרים בעצמם, בעלי סטודיו וכדומה, אך להבדיל מכל סוגי האומנות האחרים, אתה לא מחויב להיות אומן בכדי לבנות עבודת פסיפס. כל אחד יכול לבנות, מילד קטן ועד בן אדם פנסיונר. יש מנעד רחב של אוכלוסיות שיכולות להשתמש באפשרות הזו, מגיל קטן ועד הגיל השלישי.

בעל העסק שהקים את החנות, עסק בעברו בכל מיני תחומים של יציריה בחיים ובשלב מסוים, החליט להתמקד כולו בחומרי עיצוב לבית, בעיקר בפסיפס.

אל ״בית הפסיפס״ מגיעים אנשים מכל קצוות המדינה, מדן ועד אילת. רובם מגיעים בצורה פיזית לחנות בהוד השרון אך ניתן גם לבצע הזמנות משלוח המגיעות בדואר ישראל. האנשים שמגיעים לחנות הם אוהבים את התחום ועבורם, ״בית הפסיפס״ הוא ממש בית. זאת מפני שזו החנות היחידה שריכזה את נושא זה בישראל בכל הדרוש לפסיפס: כלים, מכונות, אבנים, רובה והכל תחת קורת גג אחת. בנוסף, כל החומרים מוצגים באופן רוחבי ומסודר, מזכוכיות ועד מגוון רחב של צבעים מכל סוג (חמים, רגילים וכו׳), עוביים וגדלים שונים וכדומה. בזכות זאת, החנות מייצרת חוויה יוצאת דופן בעבור מבקריה שיכולים להסתובב ברחביה, להתרשם ולבחור את החומרים אליהם הם מתחברים באופן נוח.

צילום: פסקרו בר

אל החנות מגיעים מגוון רחב של לקוחות וביניהם גם סטודיואים המלמדים איך ליצור אומנות בפסיפס. גם אנשים שרוצים לעצב את ביתם בדרך לא שגרתית, שונה ומיוחדת מגיעים אל החנות. שם יוכלו לקבל השראה חדשה ולמצוא מגוון דוגמאות של אריחים, מצורים או צבעוניים, להדביק אותם במקומות מסוימים בבית ולקבל את המגע המרענן, יוצא הדופן והמיוחד שאותו חיפשו. בנוסף, גם בעלי מקצוע כמו מעצבי פנים שרוצים לשדרג את הבית ואינסטלטורים, שמחפשים אריחי חרסינה עתיקים לאחר תיקונים ומי אם לא ״בית הפסיפס״, החנות היחידה בארץ שמחזיקה במלאי של קרמיקה צבעונית.

כל המוצרים בחנות מיובאים מרחבי העולם (בעיקר ספרד ואיטליה, אך גם טורקיה, סין, טאיוואן, יפן וכדומה), או לחילופין דברים שבעל החנות מייצר בעצמו, כמו אריחים מצוירים בתנור קרמי וכלים מיוחדים לפסיפס. כמו כן, בחנות תוכלו למצוא כמעל ל - 60 אריחים צבעוניים (שיש להם צבע אחד) בכל מיני גוונים וכן אריחים עם עיטורים עליהם, אשר חלק מהעיצובים ממוצאים על ידי בעל החנות.

צילום: פסקרו בר

בעלי החנות סיפר, כי בקורונה הגיעו המון אנשים שחיפשו תעסוקה חדשה ובעקבות זאת פיתחו תחביב ליצירת אומנות בפסיפס. כך הביקוש לחומרים הלך וגדל ובית הפסיפס, הפך לבית גם עבורם.

לאתר

מייל: barpascaru@bezeqint.net