גם אם אתם אוהבים מסלולי הליכה – זה לא אומר שלא מגיע לכם חדר מלון בוטיק בירושלים

מיטיבי הלכת בישראל הם אנשים שכמעט כל שבת אנחנו נראה אותם בדרכים והם מאוד אוהבים לנצל את מזג האוויר הישראלי בשביל מסלולי הליכה וטיולים. אם גם אתם משפחה שאוהבת מאוד לנצל את השבתות בשביל לטייל בארץ ישראל, אתם יודעים עד כמה לפעמים חסרה לכם תחושת הפינוק.

בין שאתם מבלים שעות ארוכות בפקקים ובין שאתם אורזים אוהל ונוסעים לישון תחת כיפת השמיים, מידי פעם בא לכם לשנות אווירה אבל לשמור על המסורת המשפחתית שלכם. לשם כך, אפשר להכניס אלמנט מפנק של לינה בחדרי מלונות בירושלים או מלונות בצפון אשר מאפשרים לכם לצאת לטיול גם באזורים מרוחקים יותר מהבית שלכם ועדיין להנות מסוף שבוע בחוויה יוקרתית בדיוק כמו שמזמן חלמתם לייצר. היום יותר מאי פעם קל מאוד להתפנק, וכל זאת כאשר יש לכם אפשרות גם לשמור על התקציב המשפחתי לטיולי סוף השבוע.

להתפנק זו לא מילה גסה – גם בטיול שהוא כולו הליכה

השילוב המושלם שבין טבע, פעילות גופנית, נופים וחוויה מפנקת הוא היתרון המהמם של בחירה ליצירת סוף שבוע עם מלונות בירושלים או מלונות בצפון. נכון, מרכז תשומת הלב שלכם הוא בדרך כלל מסלול ההליכה שאתם מתכננים ליום שבת בבוקר. ואתם ממש לא רוצים לשנות את המסורת הזו, פשוט כי כל המשפחה נהנית במסלול ההליכה. אבל זה לא אומר שבכל שבת אתם צריכים לבלות שעות ארוכות על הכביש או לוותר על הטיול בגלל תנאי מזג אוויר שלא מאפשרים לישון תחת כיפת השמיים. גם אתם יכולים להתפנק מידי פעם בפעם בטיול שמשלב גם מלון בוטיק בירושלים אבל גם מסלולי הליכה מעניינים ומיוחדים.

מרחק נגיעה מאתרי התיירות הכי מיוחדים של ירושלים

היתרון של בחירה בחדרי מלון בוטיק ירושלים והוא היכולת לייצר מסלולים מגוונים מאוד. מצד אחד אתם יכולים להישאר בעיר במהלך סוף השבוע ולנצל את הזמן במסלולי הליכה בין אתרי התיירות והאטרקציות שיש לירושלים להציע. ומן הצד השני, תמיד יש אפשרות לצאת קצת מהעיר ולמצוא מסלולי הליכה באזור השומרון, בהרי ירושלים או באזור ים המלח ומצדה. ירושלים נמצאת במיקום מושלם, מרכזי ונוח בישראל, ולכן היא מוקד תיירותי מושלם גם לאנשים שאוהבים ללכת לא מעט ברגל.

מרחק נסיעה ממסלולי ההליכה של הרי הצפון

כשעולים לצפון תפסיק השאלה המרכזית שאתם רוצים לתת עליה את הדעת היא כמה קרובים מסלולי ההליכה אל מלונות בצפון. מרחק הנסיעה בצפון יכולים להיות קצת יותר משמעותיים. ולכן אם אתם מחפשים חדרי מלונות בצפון צריך להיות מאוד ממוקדי מטרה ולהבין מראש אילו מסלולים אתם רוצים לנצל בזמן השהות שלכם באזור. אם אתם מתמקדים באזור רמת הגולן למשל, כדאי לחפש מלונות ברמה עצמה ולא בגליל או בגלבוע. שכן אתם לא רוצים לבלות שעות ארוכות בפקקים וחשוב לכם לנצל את הזמן גם במסלולי ההליכה אבל גם במתקנים האטרקטיביים של המלון בוטיק עצמו. כמו כן, אתם צריכים לקחת בחשבון את הרכב המטיילים בטיול שלכם. טיול עם ילדים הוא הטיול שבו אין לכם יכולת לבלות שעות ארוכות ברכב, ולכן יכול להיות שתרצו לישון קצת יותר קרוב לבית כדי לקצר את זמני הנסיעה, ולתכנן את החופשה שלכם בקרבת המלון שבו אתם נמצאים בהתאם ללוחות הזמנים של הילדים. אפשר לעשות שימוש במתקני המלון במהלך שעות הצהריים החמות, במקום להיות תחת כיפת השמיים מה שיכול להיות אתגר עם ילדים. או למצוא אטרקציות מעניינות כמו טיול במסלול עם מים וקייקים, כך שאפילו הילדים הקטנים יוכלו להשתתף בחגיגה.

ובסוף היום – חוזרים אל מלונות בירושלים שמפנקים אתכם

כך או כך, בסיומו של כל יום טיול שלכם יהיה מי שיחכה לכם במלון שלכם ויעשה את כל המאמצים בשביל לאפשר לכם לסיים את היום בצורה מפנקת. עם חדרי מלונות מעוצבים ונקיים. עם חדרי אוכל מפנקים ומלאי מטעמים. ועם שירות בסטנדרט האירוח הגבוה ביותר שקיים כיום בעולם המלונאות, כל חוויית הטיול שלכם תהיה חוויה מיוחדת במינה ואתם תרצו לחזור עליה מדי שנה. אז קחו לכם רגע אחד כדי לתכנן את מסלול הטיול הבא שלכם, וחשבו על הזמנת חדרי מלונות בירושלים או מלונות בצפון.