גם אתם רוצים לחדש את חדר השינה? חשוב שתכירו את כל ההבדלים בין כל סוגי המיטות!

מיטות אריק דיזיין | צילום: אריק דיזיין

אריק דיזיין, עוסק בתחום מזה לא מעט אנשים ומציע מבחר עשיר של רהיטים בכל הסגנונות, הדגמים, הצבעים וחומרי הגלם השונים לכל חלל הדירה. אחד האזורים בהם רבים בוחרים להתחיל את שינוי מראה דירתם הוא דווקא חלל די חבוי שאינו בולט לעיני כל האורחים, חדרי שינה. הליך עיצוב פנים מחודש של חדרי השינה בדירתכם יאפשר לכם להתחיל ליצור לאט והזהירות קו עיצובי אחיד בו תמשיכו לדבוק גם בחללים השונים בדירתכם. אחד הרהיטים המרכזיים בכל חדר שינה הוא כמובן המיטה. כיום יש לא מעט סוגי מיטות השונות זו מזו, כך שגם אתם תוכלו ליהנות ממיטה מדויקת ומותאמת למלוא הצרכים שלכם וכן לטעמכם האישי מבחינה עיצובית. לפני שניגע בכמה טיפים חשובים לעיצוב חדרי שינה, כדאי שתכירו את מירב הסגנונות והדגמים השונים של מיטות נמכרות ומבוקשות במיוחד. אריק דיזיין מציע עבור לקוחותיו את כלל הדגמים הטובים והאפשרויות החדשניות ביותר.

מיטות נפתחות, מיטות ספה, מיטות יהודיות וכן מיטות הכוללות ארגז מצעים ומערכות חשמל מתקדמות - כל ההבדלים בין הדגמים השונים

אז מה כבר יכול להשתנות בין כל דגמי המיטות השונים אתם שואלים? מסתבר שלא מעט. בין כלל הדגמים השכיחים ביותר כיום תוכלו למצוא מיטות נוער, מיטות הכוללות מערכות חשמל מתקדמות כמו מסג', חימום ועוד, מיטות הכוללות ארגז מצעים, מיטות בגדלים שונים ומותאמים לכל צורך, מיטות הכוללות מיטה נוספת שניתן לפתוח בעת הצורך, מיטות יהודיות המיועדות להפרדה נוחה ופשוטה ועוד. אריק דיזיין מציע ללקוחותיו את כלל הסוגים והדגמים המבוקשים והחדשניים ביותר כך שלא תצטרכו להתפשר על הדגם הטוב ביותר הזמין במלאי, אלא תוכלו להתאים במדוייק עבור הצרכים שלכם את המיטות הטובות ביותר. אך לפני שאתם מגיעים למעמד הבחירה, חשוב שתכירו מספר טיפים חשובים שימנעו מכם בלבול של ממש ובחירות לא נכונות. אנשים רבים שהגיעו למעמד הבחירה ללא מיקוד טעמם האישי, היכרות עם מגוון דמים ואפשרויות וכן התאמת המיטות החדשות לקו העיצובי האחיד בו הם בחרו לעצב את דירתם מצאו את עצמם אובדי עצות לנוכח הכמות הגדולה של הדגמים והסגנונות. אז במטרה להימנע מכך, חשוב להתחיל במיקוד נכון של טעמכם האישי.

איך מצליחים לבחור נכון עם כל הדגמים והסגנונות? מתחילים במיקוד טעמכם האישי!

הטיפ הראשון ואולי החשוב מכולם בהליך בחירת מיטות מיטביות עבור הצרכים שלכם הוא מיקוד טעמכם האישי. כפי שהזכרנו לעיל, בשנים האחרונות חלה עליית מודעות לכל נושא עיצוב פנים הדירה, שגרמה לעליית ביקוש למגוון עשיר של רהיטים, מה שהוביל את היצרנים ליישר קו עם רצון לקוחותיהם ולייצר מגוון עשיר של סגנונות, צבעים ודגמים שונים לבחירה. המבחר הגדול של רהיטים בכלל ומיטות בפרט עלול לבלבל את כל מי שלא יגיע מספיק מוכן וממוקד. לכן, כבר בשלב הראשון חשוב למקד את טעמכם האישי. איך עושים את זה? בשני שלבים פשוטים. השלב הראשון הוא שלילת כלל הדגמים, הגדלים, הצבעים והסגנונות שאינם מתאימים כלל לצרכים שלכם. שלב סינון ראשוני זה ישלול את כל המיטות הפחות מתאימות וימקד אתכם למיטות מתאימות בלבד. ככל שתשללו יותר ויותר דגמים שונים של מיטות, כך השלב הבא יהיה פשוט יותר והמיקוד כולו יהיה מדוייק ומיטבי. לאחר השלב הראשון, חשוב לבחור מהרשימה המצומצמת את הדגמים, הגדלים, הסגנונות והצבעים המתאימים ביותר הן למלוא הצרכים שלכם, הן לטעמכם האישי והן לקו העיצובי בו בחרתם לעצב את הדירה כולה. שלב זה של בלירת הדגמים המובחרים והמותאמים ביותר עבור מיטב הצרכים שלכם מבין מבחר מצומצם של דגמים שכבר הספיקו לעבור סינון ראשוני, יאפשר לכם למקד היטב את טעמכם האישי לקראת הגיעכם למעמד הבחירה.

הכירו כמה שיותר דגמים וסגנונות טרם מעמד הבחירה בעזרת סקירה מהירה ברשת

חשוב להדגיש ולומר כי לא מעט אנשים בחרו לדלג על שלב מיקוד טעמם האישי בטענה כי הם מכירים היטב את טעמם והם לא נדרשים למיקוד בכדי להצליח לבחור נכון. אך חשוב לחזור ולהדגיש כי הכמות הגדולה של דגמי הרהיטים בכלל והמיטות בפרט, מצליחה לבלבל את כולם, גם את אלה שהיו בטוחים שהן מכירים את טעמם האישי על בוריו. לכן, אל לכם לוותר על שלב חיוני זה. לאחריו, כל שנותר לכם לעשות זה לערוך סקירה מקיפה ככל הניתן אודות כלל הדגמים הקיימים של מיטות שונות. כפי שהזכרנו מעלה, כיום יש לא מעט דגמים שונים של מיטות המיועדות למירב צרכים שונים. היכרות עם כל דגמי מיטות נוער, מיטות זוגיות, מיטות נפתחות, מיטות הכוללות ארגז מצעים, חימום חשמלי או מסג' תאפשר לכם להשלים את המיקוד הסופי לבחירה הטובה ביותר. רבים שמגיעים למעמד הבחירה לאחר שמיקדו היטב את טעמם האישי אך לא השלימו את שלב הסקירה, בוחרים דגמי מיטות מותאמות עבור הצרכים שלכם מבין הדגמים הקיימים במלאי החנות בלבד. מה שהם לא יודעים זה שישנם דגמי מיטות מותאמות וטובות הרבה יותר עבור מירב הצרכים שלהם, שפוט לא זמינות במלאי החנות אליה הם הגיעו. שלב הסקירה יאפשר להם להכיר זאת וימנע התפשרות על הדגם הטוב ביותר מבין הדגמים הזמינים בחנות. אריק דיזיין מציע מבחר עשיר של חדרי שינה, מיטות, סלונים, פינות אוכל ועוד כך שתוכלו ליהנות משלל דגמים שונים לבחירה.

חומרי הגלם - מיטות עץ מלא, סיבית או MDF?

התאימו את הבחירה לתקציב שלכם

אז רגע לפני שאתם יוצאים למעמד הבחירה, חשוב להדגיש ולומר כי מעבר לכלל דגמי מיטות שצויינו מעלה, ישנו משתנה נוסף שלשוב שתיקחו בחשבון, והוא חומר הגלם. כיום יש לא מעט חומרי גלם שמייצרים מהם רהיטים רבים בכלל ומיטות בפרט, כמו סיבית, MDF וכמובן עץ מלא. כלל הרהיטים העשויים מעץ מלא נחשבים לאיכותיים יותר, מה שכמובן יבוא לידי ביטוי במחיר שתידרשו לשלם. לכן, מומלץ לנסות ולהגיע לאיזון המושלם בין המוצר האיכותי ביותר לבין התקציב העומד לרשותכם כך שמצד אחד תיננו מאיכות ללא פשרות ומצד שני לא תחרגו מהתקציב שלכם. אריק דיזיין מציע את כל סוגי חומרי הגלם לבחירה. כל שאתם נדרשים לעשות זה רק להגיע ממוקדים ומוכנים למעצד הרכישה עם טעמם ממוקד ככל הניתן, היכרות עם לא מעט דגמים שונים, תקציב מוגדר וכמובן מידות מיטביות עבור החלל העומד לרשותכם. התאמת הבחירה מבחינת מידות המיטה כוללת מדידת חלל החדר בו המיטה עתידה להיות וכמובן מדידת המיטה במעמד הבחירה.

אריק דיזיין - חנות רהיטים

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 050-522-2806