סובלים מרטיבות בבית? עובש בקירות? בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת של דריי פלור נאתר את הנזילה שלך במהירות

חשבתם שכדי לאתר נזילות צריך לפרק את אריחי הריצוף, לשבור את הקירות ולחפש במשך שעות את מקור הבעיה? הגיע הזמן להכיר דרך אחרת, מהירה ויעילה הרבה יותר. היא חוסכת לכם זמן וכסף, מונעת את כאבי הראש ובעיקר מאפשרת לכם לקבל את כל התשובות ללא הסדק הקטן ביותר. הכירו את הטכנולוגיה המתקדמת של דריי פלור, זו שמשנה לחלוטין את הכללים.

צנרת ישנה, חלודה או אבנית, אלה הם רק חלק מהגורמים שיכולים להסביר את הרטיבות בבית. מצד שני, גם כאשר הצנרת חדשה הרטיבות עשויה להיות כמעט בלתי נמנעת, בעיקר בשל נזילה שמקורה דווקא אצל השכנים. האיתור המהיר של התקלה והטיפול בה הם אלה שימנעו נזק מתמשך לתשתיות, הופעתם של כתמי עובש וטחב, וכן פגיעה ניכרת בריצוף ובקירות. הצוות של דריי פלור מציג את הפתרון המושלם לתופעה המוכרת כל כך: טכנולוגיה חדשנית שמאפשרת איתור מהיר וטיפול ממוקד.

צילום: Deposit Photos

לאיתור הנזילה שלכם באמצעים מתקדמים התקשרו 054-937-9944

פתרון טכנולוגי לכל בעיה – בכל מקום

כדי לאתר את מקור הנזילה, בחברת דריי פלור הצטיידו מבעוד מועד בשורה ארוכה של טכנולוגיות חדישות ויעילות במיוחד. המצלמות התרמיות, שעוני הלחץ, מערכות גז ומכשירי שמע, כל אלה מסייעים לצוות לגלות איפה בדיוק הבעיה, ללא כל צורך בציוד כבד להזזת אריחי ריצוף או לשבירת קירות. לכל אחת מהמערכות הללו יתרונות ייחודיים משלה, המאפשרים למקצוענים לאתר נזילות בכל מקום – מהדירה הקטנה בבניין המשותף ועד למבנה הגדול עם המערכת המורכת. פתרונות רבים אף מאפשרים איתור נזילות ורטיבויות בשטחים פתוחים.

2wafbt
שיווק ופרסום: אינפינס שיווק דיגיטל | צילום: Deposit Photos

איתור הנזילה הוא רק הצעד הראשון

אם איתור הנזילה באמצעות הטכנולוגיות של דריי פלור הוא צעד שחוסך לכם זמן וכסף, הרי שגם הטיפול בבעיה יכול להתבצע באופן יסודי ומקצועי מאוד. למעשה, צוות החברה לא מסתפק רק במלאכת האיתור, אלא מציע את המענה המושלם לבעיה הקיימת. עם ציוד חדשני ושפע של ניסיון, בחברה מבצעים ייבוש איכותי מאוד בכל הארץ – מאילת ועד הקריות.

אז במקום להזמין אנשי מקצוע שיותירו נזקים והרס, וגם חשבון מנופח, זה הזמן לפנות לחברה שיודעת לאתר תקלות בזמן קצר ובקלות רבה, ולטפל בהן ללא פשרות.