ריחות באזור האינטימי: הכירו את המותג הראשון בארץ המומלץ ע"י רופאים לטיפוח אינטימי

בואי נודה באמת יתכן את כמו עוד נשים רבות חווית אי-נוחות בקשר לריח מהאזור האינטימי שלך, אבל ייתכן ולא הרגשת בנוח לדבר על זה או לא ידעת איך להיפטר מזה. אין ספק שזו תחושה מביכה ולא נעימה בינך לבין עצמך וגם מול בן זוגך

הסיבות לריח הן שונות, זה יכול להיות כתוצאה מהפרשות מהנרתיק או זמן הווסת החודשי שמעלים את רמת הלחות ומעודד ריחות באזור הסגור. חשוב שתדעי החומציות באיבר המין מגנה עליו מפני זיהומים, פטריות וחיידקים. הפרה של החומציות (למשל בשל תרופות שונות, מחלות, תזונה לקויה וכו') מובילה להופעת הריח. הפרשות נרתיקיות וזיעה עלולות ליצור אף הן את הריחות הנלווים. בגדים צמודים או בד שאינו נושם גם עלולים לגרום לכידה של זיעה וחיידקים שעלולים לגרום לריח לא נעים.

חשוב להבין מדוע הריח נוצר כדי לזהות את השינויים הנדרשים למניעת חזרתו. למשל, אם התזונה לא טובה מומלץ לערוך שינויים בתפריט היומי או להוציא מתוכו מזונות מסוימים. או לחלופין אם את חווה דליפת שתן בלתי נשלטת, הרי שחיזוק רצפת האגן הוא צעד שעשוי להקל באופן משמעותי, למנוע את דליפת השתן ובהתאם למנוע גם את הריח.

כאשר מדובר בריח הנובע מזיעה או הפרשות – שימוש בתכשיר ייעודי יעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר. את לא צריכה להתבייש וגם לא לסבול, בעידן של היום יש מגוון פתרונות טבעיים מומלצים לשימוש להיגיינה נשית ואינטימית.

אחת החברות המובילות בשוק ובישראל בפרט שמתמחה במיוחד בטיפוח האזור האינטימי היא חברת ג'אז וי, החברה מייצרת פורמולות חדשניות המאושרות לראשונה ע"י רופאים מומחים וגניקולוגים כבטוחים לשימוש אינטימי ואף מומלצים.

צילום: shutterstock

הפתרון שחברת ג'אז וי מספקת לנשים היא רעננות וניקיון לאורך זמן עם אפקט של עד 5 ימים מלאים. המוצרים של חברת ג'אז וי מבוססים על תמציות פרחי מרפא וצמחים אורגניים איכותיים התומכים בפעילות הטבעית של הגוף הנשי בצורה עדינה ויעילה.

שטיפה אינטימה

שטיפה אינטימית  נועדה לשמור על רמת החומציות הטבעית שלך. הגוף שלנו יודע בדיוק מה טוב בשבילו ושומר על רמת PH אינטימית עדינה יותר משל סבוני גוף רגילים העוזרת לשמור עלינו מדלקות ,פטריות וצרות אחרות..

השטיפה מבוססת על תמציות צמחים אורגניות שנותנות לנו באופן עדין וטבעי תחושת רעננות וניקיון לאורך זמן. לתחושה נעימה ונוחה אנחנו ממליצות על שימוש קבוע שיתמוך באופן טבעי בגוף שלנו לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב- דואג לנו.

צילום: jez v

קרם אינטימה

קרם אינטימי המותאם לרמת החומציות של האזור ומסוגל למנוע את הריחות עד חמישה ימים. הקרם-דאודורנט ישמור על האזור האינטימי שלך נקי ויבש וימנע מהחיידקים להצטבר על העור ולגרום לריח לא נעים בפות.

דבר נוסף שחשוב לדעת הוא שריח רע יכול גם להעיד על דלקת ולכן מומלץ ללכת לרופא אם באופן פתאומי מופיע ריח לא נעים. גם המזון שאנחנו אוכלות משפיע על ריח ההפרשות. בנוסף אכילת בשר וגם אכילת מוצרי חלב עלולים לגרום לריח לא נעים.

צילום: jez v

מגבוני אינטימה

מגבונים אינטימיים איכותיים באריזות אישיות שאת יכולה לקחת איתך לכל מקום, כדי שאף פעם לא תתקעי בלי. המגבונים מותאמים לרמת החומציות המדויקת של האזור הנשי, מנקים בעדינות מבלי לפגוע בפלורה של הנרתיק ומבושמים בריח עדין וממכר. מומלץ לזרוק בתיק, בארנק או אפילו במזוודה לנסיעות ארוכות.

לכל מוצרי היגיינה נשית של חברת ג'אז וי בקרו באתר