יוסי פלרמו - בליווי עסקאות נדל"ן זה בהחלט האדם בשבילכם

אם גם אתם מחפשים ליווי לעסקאות טובות ברכישת קרקעות אטרקטיביות – יוסי פלרמו הוא האדם שתצטרכו. פלרמו הוא שותף בכיר בחברת מאי נדל"ן אדמות בישראל בע"מ ואין ספק שהוא האדם הכי מקצועי בעבודתו ותמיד דואג שכל רצונות לקוחותיו ימומשו.

יוסי פלרמו | צילום: נטלי פלר

למה בכלל כדאי לי להשקיע בקרקע?
במשך המון שנים, השקעה בתחום הנדל"ן נחשבה לתחום של השקעות תחרותיות לעומת השארת הכסף להשקעה בבנקים. בנוסף, המחירים החלו לעלות וזה לא הקל כלל על האנשים והרחיק אותם מאוד מתחום הנדל"ן. יחד עם זאת, הבנקים כיום לא מציעים תשואה לטווח הקצר או הארוך דבר שייתן לנו יתרון גדול בהשקעה בקרקעות.
יוסי פלרמו מספר כי השקעה בקרקע לבעלי הון נמוך יכולה להראות תשואה בעתיד. אם העסקה תתבצע בדרך הנכונה, הסיכון הוא בהחלט מינורי. אם קיים כבר נכס בנוי או שקיימת תוכנית בנויה – רכישת הקרקע תהיה זולה יותר והרווח העתידי יכול להיות גבוהה אף מאוד.
חשוב לשים לב שלא כל עסקה היא עסקה נכונה וטובה. יוסי פלרמו מוסיף ואומר שאחת ממטרותיו העיקריות היא לדאוג ללקוח. יחד איתו הם יחפשו קרקע טובה ורווחית, הוא ילווה את הלקוח בכל שלב וידאג שהרישום יהיה על שם הלקוח. לפני שהרישום יהיה על שם הלקוח, הכספים יישמרו אצל עורך דין אמין.

את הקרקע הבאה שלכם תקנו בשלווה מלאה
יוסי פלרמו הוא אחד מאותם אנשים אשר בנו את עצמם במו ידיהם. הוא השתלב בשוק הנדל"ן הרחב, למד בצורה הטובה ביותר את תחום הנדל"ן כשבסוף החליט להקים בשותפות את חברת מאי נדל"ן אדמות בישראל בע"מ.
מאז הצמד מנהלים צוות עובדים חרוץ, והם מאתרים קרקעות הרלוונטיות למשקיעים שפונים אליהם. פלרמו דואג כי רישום הקרקע בטאבו יעשה על שם הלקוח ותמיד בוחן את האפשרויות כך שהעסקה אכן תהיה רווחית בעתיד. אין ספק שהלקוח הוא בחשיבות עליונה – פלרמו לוקח בחשבון את היכולות הכלכליות של הלקוח, את גודל הקרקע ושתמיד תהיה אפשרות למכור את הקרקע מכל מיני סיבות שיכולות להופיע.
כאשר השטח מוצע במחיר נוח ומתאים למספר רב של משקיעים, יותר קל לזרז את תהליך ההפשרה ולהפוך את אותה הקרקע למיועדת לבניה. דבר זה יאפשר ללקוחות להנות מעליה של שווי הקרקע בטווח זמנים סביר בהחלט. תהליך ולווי צמוד עם האנשים הנכונים הם הגורמים שיבטיחו לכם רכישת קרקע בשלווה מלאה.

חברת מאי נדל"ן עובדים בשיטה בה הם מציעים את השטח למספר רחב של משקיעים על פי היכולות אליהן הם מודעים, מה שנותן את האופציה להשקעה ראשונית נמוכה ביחס לעסקאות אחרות. כדי שהמשקיע יהיה מוגן, נדרשת הבנה מלאה של צרכי ויכולות הלקוחות, שקיפות מלאה כל הזמן והכי חשוב הדאגה כי הרישום יתבצע בטאבו על שם הלקוח בלבד.

פרויקט צמרות הפארק בהוד השרון
כשפרויקט צמרות הפארק רק הוקם בהוד השרון, חברת מאי נדל"ן איתרה אותו למען הלקוחות. מטרתו של הפרויקט הוא להרחיב את העיר הנהדרת הוד השרון ולגרום לתושבים נוספים לעבור לגור שם.
הקרקע מאפשרת למשקיעים הגדולים ולמשקיעים הקטנים לרכוש קרקע בטאבו במחיר הכי מתאים לכל אחד. המחיר ההתחלתי עומד על 299,000 שקלים, אך דרך הערכת שמאי נודע לנו שקרקע זמינה לבניה נאמדת בשווי של 1.13 מיליון שקלים.
פיתוח אזור הוד השרון מעלה עניין רב לתושבים. תוכנית הבנייה כבר אושרה בוועדה המקומית, אבל הקרקע עוד לא זמינה לבניה, אך אל דאגה – זה ממש מעבר לפינה, מה שפועל המון לטובת המשקיעים. זוהי הזדמנות יוצאת דופן בעולם הנדל"ן, עליה לא תתחרטו ותזכו למימוש מהיר.
בפרויקט צמרות הפארק בהוד השרון, יוסי פלרמו ושותפו דואגים שכלל לקוחותיהם יהיו מרוצים מכל צעד כי הם יודעים שעסקה טובה מובילה ללקוחות מרוצים שחוזרים ומביאים איתם את הלקוחות הבאים בתור.
פלרמו מספר כי מערכת היחסים עם הלקוח והדאגה שלהם לצרכיו הם חלק משמעותי מהתהליך. לקוח מרוצה הוא לקוח שמקבל את השקיפות המלאה בעסקה, את המקצועיות המרבית ואת התוצאה הטובה ביותר.
אין ספק שיוסי פלרמו הוא הבחירה הטובה ביותר לאותם האנשים שמחפשים עסקאות מוצלחות ברכישת קרקעות אטרקטיביות. ותזכרו, שאת עסקת הנדל"ן הבאה שלכם תרצו לעשות רק עם יוסי פלרמו.