גזיבו ממותג – הפתרון האידאלי לעסקים

הישראלים אוהבים מאוד את הים, את הטבע ואת הפארקים. אנחנו מבלים בהם זמן רב, ובזכות מזג האוויר החמים והנעים ששורר כאן במשך רוב ימות השנה, נדמה שיש לנו שפע של הזדמנויות לצאת אל האוויר הפתוח

השמש החזקה מחייבת גם הגנה מתאימה, ואחד הפתרונות הפשוטים והנוחים ביותר שקיימים היום הוא כמובן הגזיבו. יש לו שפע של יתרונות ועכשיו אתם יכולים להעניק אותו במתנה לעובדים או ללקוחות שלכם, ולהשאיר חותם. זאת באמצעות גזיבו ממותג עליו ניתן להדפיס את הלוגו וגם סלוגן שישלים את התמונה.

גזיבו ממותג – מה זה אומר בעצם?

לפני שנבין איך מתבצע המיתוג או האם זהו הצעד הנכון עבורכם, חשוב לעצור להבין מה הוא בכלל גזיבו ממותג. אם כן, גזיבו הוא עוד פתרון הצללה מצוין, אבל האמת שהוא אחד הנוחים, הפשוטים והמרשימים מכולם. בניגוד לשמשיה שמספקת צל נקודתי מאוד, על פני שטח צר מאוד, גזיבו פרקטי יותר. הוא מכסה שטח פנים רחב יותר, ואנחנו לא צריכים לחפור בורות או למצוא את הזווית הנכונה שתמנע מהרוח להעיף את השמשיה מצד לצד. גזיבו יציב וחזק מאוד, והוא גם מרשים הרבה יותר: תוכלו לבחור בשלל צבעים מרהיבים ובכל גודל שיהיה נוח עבורכם, וכך הפינה המוצלת והנעימה שלכם תהיה לא רק כיפית – אלא יפה ומלהיבה.

גזיבו ממותג – מוסיפים את הלוגו

אחרי שזיהינו מה הוא גזיבו, הגיע הזמן להכיר את השדרוג הנפלא שלו – גזיבו ממותג. בעלי עסקים מחפשים עוד ועוד דרכים לייצר חשיפה, להגדיל את המודעות למותג ולהגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר. גזיבו עם לוגו הוא בהחלט צעד נכון בכיוון, שהרי עם הצבתו על חוף הים העמוס, החשיפה ללוגו, לסלוגן ולכל אלמנט עיצובי אחר, היא חשיבה משמעותית הרבה יותר. מאחר והקיץ הישראלי ממילא קצת יותר ארוך, והחופים המקומיים מתמלאים בתדירות גבוהה מאוד, נדמה שיש שלל הזדמנויות להגיע אל קהל המטרה, לעורר תשומת לב ולהשאיר חותם. זוהי החשיפה האידאלית, ואתם ממש לא צריכים לשלם הון עתק על שטחי פרסום, אלא רק להעניק ללקוחות או לעובדים שלכם את הגזיבו כשי שילווה אותם בכל מקום ובכל זמן.

גזיבו ממותג | צילום: איזי גזיבו

קל, פשוט ונוח לתפעול

אז למה בכל גזיבו ממותג הוא הפתרון האידאלי עבורכם? גם כאן התשובה פשוטה למדי. כאשר העובד או הלקוח שלכם יגיעו אל הים, אל הפארק או לכל מקום אחר שבו יזדקקו להצללה איכותית, הגזיבו עם הלוגו יהיה לצדם. זהו אחד היתרונות הבולטים של הגזיבו, שמשקלו קל מאוד וכשהוא מקופל הוא גם קטן במיוחד. פרטים טכניים אלה הופכים אותו לנוח מאוד, וכך ניתן לנייד אותו ממקום למקום, להרכיב אותו בתוך דקות ולפרק אותו עם תום השימוש. גם התחזוקה שלו נוחה, קל לנקות אותו ומי שהתנסה בחוויה פעם אחת יגלה מהר מאוד שהוא לוקח את הגזיבו לכל מקום, ואף לחצר הפרטית.

גזיבו ממותג בעיצובים מיוחדים

אם אתם עדיין לא לגמרי בטוחים האם גזיבו ממותג נכון גם עבורכם, הנה עוד יתרון פשוט אבל חשוב, בוודאי בכל הקשור למוצר המשמש לצורך קידום מכירות. גזיבו יכול להגיע בשלל דגמים ועיצובים, בצבעים שונים ועם המון סטייל. תוכלו לבחור את הצבעים המשתלבים היטב עם צבעי המותג שלכם, ועם המון סטייל יהיה לכם קל יותר לבלוט בשטח, גם בלב ליבו של החוף המלא באנשים. כל שנותר כעת הוא רק לבחור את הדגם