יצאנו לבדוק: מהי השיטה המנצחת להצלחת תלמידינו בבית הספר?

אין כל ספק כי כיום, הצלחת ילדינו בלימודים היא איננה עניין של מה בכך. בייחוד אם ניקח בחשבון את מגיפת הקורונה שפרצה לחיינו בשנים האחרונות והפכה את היוצרות לגבי ההתנהלות הלימודית, החל מבית הספר היסודי ועד גילאי התיכון צפונה.

כיום, מאתגר הרבה יותר בעבורם להשקיע בלימודים, להתמיד וכמובן- להצליח. עידן הקורונה הביא עימו את מתכונת הלימודים בזום, שהפכה את הלימודים לאף מאתגרים עוד יותר משהיו קודם לכן. מתכונת זו העלתה צורך חדש: חשיפה לחומר לימודי חדש לחלוטין דרך מסך ב"זום" וניסיון ללמוד ולהבין אותו כראוי דרך המסך. מה שעוד יותר מאתגר כיום, לאור שיטות הלימוד המאד מונוטוניות הנלמדות בבתי הספר, וכן חוסר היכולת למתן הוראה אישית לאור גודל הכיתות.

עקב כך, עלה הצורך, וביתר שאת בשנים האחרונות, במציאת פיתרונות אשר יסייעו לילדינו למצות את מלוא הפוטנציאל שבהם, לסייע להם להתמיד ולהצליח בלימודים ובגדול. המדור יצא למסע חיפוש אחר מציאת הפיתרון המושלם לתכנית הלימודים שתעניק לתלמידינו את האוויר לנשימה שהם צריכים על מנת להגיע אל הארץ המובטחת - תעודה מצוינת, לא פחות.

בחיפושנו מצאנו כי שתי השיטות הטובות ביותר לסיוע לתלמידינו כוללות שני פרמטרים עיקריים וחשובים. האחד, לימוד פרטי ואישי, והשניה, המדיה הדיגיטלית. שכן, אם אי אפשר להביא את מוחמד אל ההר, ננגיש את המדיה לתלמידינו, שהרי בין כה וכה העיסוק בגירויים חיצוניים חוצה גבולות בקרב הדור הנוכחי.

Pexels Tim Samuel 6697356
צילום: pexels

אם נתייחס לכל פרמטר בנפרד נמצא כי כמובן שיעורים פרטיים הם אחד הפיתרונות הנהדרים למצב המצוי לפנינו. למידה עם מורה פרטי מאפשרת לילד את הנימה האישית שכה חסרה בבתי הספר על מנת להצליח. המורה הפרטי למעשה נותן מענה לשתי מטרות עיקריות. האחת, המענה הלימודי האישי, והאחרת, הצפת הנקודות החשובות והמשמעותיות ביותר, ניואנסים שלא עולים בלימוד השוטף בבתי הספר. בצורה זו, הצלחת הילדים היא אפשרית ואף באחוזים גבוהים במיוחד. חיסרון אחד לשיטה זו והוא כמובן העלויות הכספיות הכרוכות בה. שכן, עלויות אלו גבוהות במיוחד לאור כמות השיעורים הפרטיים החודשית שכל תלמיד צריך לקחת על מנת לראות שיפור אמיתי.

השיטה נוספת והמעולה, יש לציין, אשר מצאנו בחיפושנו כי תסייע משמעותית לתלמידים היא הנגשת החומר באמצעים דיגיטליים. מדובר למעשה בשימוש במדיה הדיגיטלית במובנים הטובים ביותר שלה, כלומר הנגשת החומר הלימודי בצורה אשר התלמידים יכולים להתחבר אליה, ליהנות ממנה וכמובן- ללמוד והמון. הנגשת המדיה הדיגיטלית אפשרית כיום במגוון רחב של פלטפורמות, בנושאים ספציפיים או אף לעניין ידע כללי.

ולמעשה, הפיתרון הטוב ביותר הקיים בשוק כיום הוא כמובן השילוב בין שתי השיטות המאד משפיעות האלו, ככל שהדבר אפשרי. בחיפושנו מצאנו את ה"מרכז למצוינות לימודית" בראשון לציון, שהוקם על ידי דוד כץ ואברהם משה (כיום הבעלים של המרכז למצויינות לימודית), אשר מעניק לתלמידים שלנו בדיוק זאת.

הנגשת החומר הלימודי באמצעות המדיה הדיגיטלית מתבצע ע"י הפלטפורמה חדשנית של המרכז למצוינות אשר מעניקה לילד מעטפת מחבקת שמטרתה להקל עליו בצליחת תקופת הלימודים הקריטית. הפלטפורמה כוללת תירגול שוטף של החומר הנלמד בכיתה באמצעות מערכת מתקדמת המשלבת תרגול דרך משחקים (אפשרי לשימוש ממחשב/ טאבלט או טלפון חכם), שיתוף חברים, משובים לשיפור ושימור ועוד מגוון רחב של פיצ'רים. כל הטוב הזה לצד גולת הכותרת המצויה באותה פלטפורמה והיא האפשרות לקבלת עזרה מקצועית ממורים פרטיים עבור תלמידים בכיתות ה'-י'ב במגוון מקצועות כמו מתמטיקה, אנגלית, לשון ועוד. השיעור מועבר באופן אישי, ספונטני ומיידי, על ידי מורה פרטי אשר נמצא עם התלמיד במיוחד בשבילו ורק בשבילו!

צילום: pexels

המטרה המרכזית של המרכז למצוינות לימודית היא סיוע צמוד לתלמידים במקצועות החשובים, כמו מתמטיקה , אנגלית , לשון וכדומה, על מנת להקל עליהם בלימודיהם וכמובן על מנת להקל על ההורים, שלא תמיד יש באפשרותם לתת מזמנם לשם כך, באשר לשיעורי הבית, הכנה למבחנים וכל היתר. הפלטפורמה של המרכז למצויינות עוטפת את הילד שלכם באמצעות עזרה מקצועית ומנטלית ומעניקה לו כל מה שצריך על מנת להצליח.

מדובר במערכת אינטרנטית אינטראקטיבית לתרגול, הנקראת "המורים הפרטיים שלך", אשר מתעדכנת לפי תוכנית הלימודים של משרד החינוך. תפקיד המערכת לסייע לילדכם בשיעורי הבית , בהכנה למבחנים ולבגרויות, וכן להציע פתרונות לדוגמה אשר מחולקים לפי הנושאים אותם הוא לומד בכיתה.

מעבר לכך כאמור, הפלטפורמה מאפשרת לילדכם עזרה של מורים פרטיים באופן מיידי כך שברגע בו ילדכם מתקשה בחומר הלימודי מכל סיבה, בין אם בפיתרון שיעורי הבית , הכנה למבחנים, שאלה בעייתית ספציפית וכו' , הוא בידיים טובות. ברגע זה, ילדכם פשוט יוצר קשר עם המורים הפרטיים של המרכז למצוינות לימודית, בקלות ובמהירות. המורים הפרטיים זמינים עבורו בכל יום בשעות הצהריים/ הערב, במרחק שיחת טלפון אחת בלבד.

בבדיקתנו מצאנו שמדובר באלפי תלמידים שכבר רשומים למערכת והמון המלצות של הורים ותלמידים ואכן המערכת מאפשרת לתלמידים ללמוד כהלכה, לשפר את הישגיהם ולהגיע למחוזות לימודיים מדהימים, בכל שעה ומכל מקום. ולכם ההורים, לחסוך זמן, כסף והמון כאבי ראש.

לאתר

לפייסבוק