המערכת של פינדרלה באוויר

עקבנו אחריהם באופן הדוק במשך שלוש השנים האחרונות, ועכשיו המערכת של פינדרלה באוויר ומוקדם הרבה יותר ממה שציפינו

Mature Female Baker Working He

אלפי נרשמים ביום אחד הובילו לאינספור כניסות למערכת תוך מספר שעות. "ידענו שיש לנו מערכת מהפכנית אבל לא חשבנו שנביא תוצאות כאלו ביום אחד בלבד, חשבנו שיקח כמה חודשים" אמר בתגובה שגיב קורן, מי שאמון על פיתוח המערכות של אפליקציית פינדרלה.

לאחר 3 שנים מהיום שהוקמה ניתן לייחס הצלחה ענקית לחברת פינדרלה.

לפי גורמים מעורים, במהלך חודשי הפעילות האחרונים, הגיעה החברה להיקף הרשמות של כעשרות אלפי בעלי עסקים ונותני שירות, אך נראה כי הם עדיין לא החלו את פעילות השיווק המסיבית בפניה אל השוק הרחב ובד בבד עמידה אל מול האתגרים השיווקיים שעומדים בפני החברה.

פינדרלה שהוקמה לפני כ-3 שנים היא פלטפורמת ענק לתיווך עסקאות בין לקוחות לנותני שירות.

בין הקטגוריות המובילות תוכלו למצוא וטרינרים, אדריכלים, קוסמטיקאיות ועוד. נכון לחודש מרץ 2021 סיימה חברת פינדרלה את פיתוח המערכות הטכנולוגיות ובמחקר שוק צפוף למדי הודיעה על כוונתה להעלות לאוויר את הפלטפורמה.

נציין כי לאחרונה אף דווח מבעלי עסקים רבים שהם רואים במערכת של פינדרלה כתקווה האחרונה בעולם הלידים והפרסום הדיגיטלי, בעוד שעסקים רבים לא מצליחים להבין מהיכן להביא לקוחות בימים אלו, פינדרלה מציעה להם לקבל הצעות עבודה מלקוחות ללא עלות.

מבחינה פיננסית זו הבשורה הטובה ביותר שיכלו נותני השירות להשיג -  לקבל הצעות עבודה מבלי להשקיע בתקציב פרסום נשמע להם הצעה חלומית, מחייך מר קורן. "אנחנו שמחים להביא בשורה מהפכנית לבעלי העסקים. ייסדנו את פינדרלה כדי להביא שינוי משמעותי. כיום הסטטיסטיקה של מספר העסקים שנסגרים מדי שנה בישראל היא נוראית, אולי נוכל להציל כמה עסקים בישראל ובעולם בכלל" הוסיף קורן.

הרשמה חינם לבעלי עסקים באתר