מי שיחקו יחד בעבר ומי קרובי משפחה? הכירו את הדמויות החדשות של "יניב"

לקראת הפרק הכפול של "יניב" הערב, יצאנו לבדוק מי הם השחקנים בסדרה ואת מי כל אחד מגלם, וגם: אילו מהשחקנים כבר שיחקו יחד בעבר? עושים לכם סדר

זמן צפייה: 00:33

הסדרה החדשה "יניב" עוסקת ביניב אלג'ם, איש קבע, שבעקבות גימלים ממושכים שהוא מקבל מחליט להגשים את חלום חייו ולפתוח מסעדה בביתו. לקראת הפרק הכפול, בדקנו מי מהשחקנים כבר עבדו יחד בתוכניות אחרות - ואילו קרובי משפחה משחקים יחד בסדרה?

כתבות נוספות:

בסדרה

יניב (חנן סביון) נשוי לאפרת אלג'ם (שני קליין), שלא כל-כך תומכת במסעדה בתוך הבית. יחד יש להם שני ילדים: עמית (אמה אלפי) בת ה-20 שמתחרפנת מהרעש בבית ומתן (אמיר בנאי), בן ה-17 שלא מתנהל בייצוגיות שמצפים ממנו מול האורחים ועושה בושות.

אחותו הבכורה של יניב היא דבי אלג'ם (אורנה בנאי). דבי היא רווקה, בת 45, תמיד חיה בצל של אחיה ושום דבר שהיא עושה הוא לא מספיק טוב עבור אימה - אסתר אלג'ם (תיקי דיין), אלמנה בת 72. הדמות המרכזית האחרונה בסדרה היא רפי ביסה (אלברט אילוז) - בן דוד של אסתר. והשניים תמיד מוצאים סיבה לריב.

יניב
יניב

ומה במציאות?

אורנה בנאי משחקת ב"יניב" לצד בנה, אמיר בנאי, בן ה-19. בסדרה, אמיר בכלל מגלם את הבן של יניב ואורנה היא דודה שלו.

Whatsapp Image 2023 04 23 At 1
אורנה בנאי, אמיר בנאי

גילינו גם שזו לא הפעם הראשונה שתיקי דיין שיחקה כאימא של אורנה בנאי, אלא כבר ב-2005, בסדרה "אמאל'ה". בין הדמויות של אורנה בנאי ותיקי דיין בשתי הסדרות ישנם קווי דימיון נוספים מלבד היותן אם ובת. גם ב"יניב" וגם ב"אמאל'ה" תיקי דיין משחקת אלמנה, שהיחסים בינה לבין אורנה בנאי מורכבים.

ב"יניב", חנן ושני מגלמים זוג נשוי, אבל בסדרת הנוער "אילת", ששודרה ב-2018, שני בכלל הייתה הבוסית שלו - חנן גילם מאבטח במלון ושני הייתה מנהלת המשמרת.

חנן שיחק גם בעספור והיה אחד מיוצריה, בה גילם את מורלי אביטל המכונה "ניוטון". בעספור שיחק גם אלברט אילוז בתפקיד "סימו", אבא של ג'ולייט.

אורנה בנאי הייתה חלק מעונות 6-1 בארץ נהדרת. בזמן שאורנה הייתה בפאנל, תיקי דיין באה להתארח. ואף שלא הופיע בתוכנית בעונות אלו, אמיר בנאי הופיע במספר מערכונים בתוכנית מאוחר יותר ב-2015. בנוסף, השלושה התארחו בתוכנית נוספת. אורנה הייתה חלק מהפאנל של מצב האומה, ובנה, אמיר וגם תיקי דיין, התארחו גם כן בתוכנית.

ב"יניב" אמיר מגלם את בנה של שני קליין. בתוכנית "שקשוקה", שנכתבה בהשראת ספרה של גליה עוז, בנאי למד בבית ספר "שדות" שבו שני שיחקה את מאבטחת בית הספר שתמיד קשובה לילדים.

בסדרה האחיות המוצלחות שלי תיקי דיין שיחקה את מנהלת בית הספר שבו אחת האחיות עבדה ואורנה בנאי ואמה אלפי התארחו בתוכנית. זו הייתה הסדרה הראשונה בה אמה, בת ה-13, שיחקה.

אורנה בנאי ושני קליין שיחקו יחד בסדרה "מטומטמת", כשהדמות הראשית מגישה תביעה נגד שני קליין, בנאי נשלחת מהמחלקה לחקירת שוטרים לטפל בתלונה.

בעברה הרחוק של אורנה בנאי, היא שיתפה פעולה עם אלברט אילוז בסדרה "תמונות יפואיות". זו אחת הסדרות הראשונות ששיחקה בהן, בשנת 1995. הסדרה מבוססת על מספר ספרים בעלי שם זהה שפורסמו בשנות ה80.

חנן סביון, שני קליין, אלברט אילוז, תיקי דיין, אורנה בנאי, אמה אלפי, אמיר בנאי
חנן סביון, שני קליין, אלברט אילוז, תיקי דיין, אורנה בנאי, אמה אלפי, אמיר בנאי | צילום: שחר נרדע