אחרי הסערה סביב הכלים, אודיה מתעצבנת על אליאור: "אתה מאכזב אותי"

אחרי הארוחה, אודיה ואליאור נשארים לשטוף את הכלים של כולם. אודיה מוכנה לקחת אחריות ולסיים את המשימה, אבל אליאור מתוסכל שנשארו לבד ומתעצבן: "לא בא לי לעשות את זה". בין השניים מתפתח ויכוח קולני ("ההתנהגות שלך ילדותית. האגו שלך מנהל אותך"), שבסופו אודיה מודיעה: "אני לא יכולה להישאר פה"

זמן צפייה: 01:37