"אנשים חושבים שבגלל שיש לה כסף, אני אמור לצאת איתה ושזה יסדר לי את החיים"

רגע אחרי שעשה סוף לשמועות בנוגע לזוגיות אפשרית עם הפרטנרית שלו למשחק, מאור יוסף סיפר בריאיון לאתר רשת 13 על מערכת היחסים הסוערת עם שירה ("אנחנו לא צריכים לשנוא אחד את השנייה"), על הפערים העצומים ביניהם - ועל ה"צביעות" של חבריו לעונה: "אל תדברו עליי מאחורי הגב ואז תבואו אליי כאילו הכול בסדר גמור" | בסוף הכתבה: התגובה של רם שטראוס למתקפה של מאור

מאור מ"פקין אקספרס"
מאור מ"פקין אקספרס" | צילום: מאור מ"פקין אקספרס"

שירה ומאור, הזוג המוצמד מ"פקין אקספרס", מספקים לנו מלא דרמות ותוכן על המסך, אבל נראה שהדרמה עוברת מהמסך גם אל החיים האמיתים. הפער ברקע שלהם ניכר ומייצר שלל חיכוכים וקצרים בתקשורת. אחרי שמועות וספקולציות של קשר רומנטי, שהציפו את הרשת, אתמול (רביעי) עשה מאור סטופ לשמועות וענה על השאלה אחת ולתמיד בחשבון האינסטגרם שלו. כשאחד העוקבים שאל "אתם זוג או לא?" ענה מאור באופן נחרץ: "הגיע הזמן לענות על זה - אני רווק!", ובזה ניפץ את הפנטזיה של היפה והיחפן שכולם קיוו לה, אבל מסתבר שזה היה קצה הקרחון של מה שבאמת קורה מאחורי הקלעים.

בעקבות הסטורי שעורר סערה ברשת ואחרי הריאיון הטעון של השניים בתוכנית "העולם הבוקר", תפסנו את מאור לריאיון מיוחד, כשהוא ללא שירה. את הריאיון מאור פותח בטון מאוד כבד, וניכרת העובדה שהרבה יושב לו על הלב: “עוברים עליי ימים לא פשוטים, חשוב לי להיות אמיתי, הגיע הזמן לפתוח את הקלפים ולהגיד את האמת". מהר מאוד השיחה מתחילה בצעד שמאור לקח אתמול, לפוצץ את השמועות ואת הבועה שהוא ושירה במערכת יחסים רומנטית, אבל נראה שזה עמוק יותר מרק זה: "אני ושירה לא ביחד, אם להיות אמיתי אנחנו גם לא החברים הכי טובים".

לכתבות נוספות:

אני חייב להודות שהווידוי הזה תפס אותי בהפתעה, לא העובדה שהם לא זוג, זה הגיוני בהתחשב בקצרים שיש להם על במסך, אבל אפילו לא חברים טובים? הרי ראינו סטוריז שלהם מבלים ביחד, צופים בפרקים ביחד - ומאור אפילו פגש את המשפחה של שירה. אז אפילו לא ידידים? "אני מכבד את המשפחה שלה מאוד, אני מאוד מעריך אותם ואת מי שהם, אבל אני ושירה לא מסתדרים גם אחרי התוכנית, הפערים בינינו עצומים" וזה נכון, אבל הפערים היו גם במהלך המסע המשותף שלהם זה לא שהם צפו אחרי שחזרו לארץ מהצילומים: "הייתי רוצה שנהיה חברים טובים ונשמור על קשר טוב, בכל זאת עברנו מסע ביחד, אנחנו לא צריכים לשנוא אחד את השנייה ולהגיע למצב שאנחנו רבים כל היום".

מאור מ"פקין אקספרס"
מאור מ"פקין אקספרס" | צילום: מאור מ"פקין אקספרס"

מאור חוזר שוב ושוב על הפערים בין השניים שנראה שהם בלתי ניתנים לגישור, ואפילו במישור החברי הם התקשו למצוא את עמק השווה: "ניסינו לשמור על היחסים הטובים, ובהתחלה הצלחנו. אני לא טלית שכולה תכלת ואני לא מחפש להתמסכן. אני בא מרקע של משפחה קשת יום והיא באה ממשפחת אצולה וזה פערים עצומים". אבל בכל זאת אני מתעקש להבין - מה קרה בארץ שלא קרה בתוכנית וגרם לנתק הזה? במיוחד כשהם הציגו בהתחלה חברות ברשתות: "היא לא מבינה את הצד שלי בתוכנית, היא לא מכילה את המורכבות שאני מתמודד איתה".

וכמו שמאור אמר, הוא לא טלית שכולה תכלת, הוא מבין את החלק שלו בסיפור ובאיך שהוא נראה מהצד: "יש פעמים שאני לא אוהב את איך אני נראה על המסך, ואני כועס על עצמי על איך שדיברתי אליה. אני בן אדם מאוד אינפולסיבי וזה דברים שאני צריך לעבוד עליהם". ושלא תבינו לא נכון, מאור מאוד מודע לעצמו והוא ממש לא מתנצל על מי שהוא ומאיפה הוא בא, ההפך: "אני לא מתנצל על מי שאני אני תוצר של איך שגדלתי. אני לא בא להתמסכן על החיים שלי. אני אוהב אותם כמו שהם, לא הייתי משנה מהם כלום. אני מודה יום יום על החיים שקיבלתי, גם אם זה הגורל שלי – גם את זה אני מקבל".

מאור ושירה "מפקין אקספרס"
מאור ושירה "מפקין אקספרס" | צילום: מאור ושירה "מפקין אקספרס"

ומאור מודע לדיבור ברשת והתקוות שאולי יהיה סוף טוב והם ימצאו את הדרך לגשר על הפערים ולרוץ ביחד אל עבר השקיעה: "אנשים חושבים שבגלל שיש לה כסף ומשפחה כזאת אז אני אמור לצאת איתה ושזה יסדר לי את החיים. הלוואי ואני ושירה היינו בטוב יותר אבל זה רחוק מהמציאות".

ואם חשבתם שהדרמה נגמרה שם - אתם טועים, מסתבר שלא הכול ורוד לא רק בגזרת שירה ומאור, אלה גם בגזרת שאר המתמודדים, שדואגים להציג לנו חברויות וקשרים הדוקים ברשתות החברתיות. מערבי צפייה משותפים בפרקים ועד ארוחות ערב ויציאות משותפות - הקאסט נראה כמו משפחה אחת גדולה: "ממש לא, יש צביעות בין הקאסט. בואו לא נהיה תמימים, שיחקנו פה משחק. כל בן אדם מביא את הצד שלו, חלקם התחברו וחלקם לא – היו כולם משחקים אותה שהכול ורוד ויפה".

אז מה כל מה שאנחנו רואים ברשתות שלהם שהם מבלים אחד עם השני בזמנם הפנוי, זה פייק? "יש חבורות בקאסט, לא הכול ורוד. הזוג הזה מלכלך על הזוג הזה וההפך. היה פה משחק ולפעמים היה משחק מלוכלך. יש מתמודדים שלקחו את המשחק צעד קדימה". מאור כנראה פותח פה תיבת פנדורה שהייתה אמורה להיפתח ממזמן, והוא לא קונה את מה שמנסים למכור לו מעבר למסך: "הם יושבים בישיבות ערב וארוחות, דיי, מה קרה פתאום? בואו דברו דוגרי ותגידו את האמת. גם לי יש זוגות שאני אוהב יותר ואוהב פחות".

רם וטל מ"פקין אקספרס"
רם וטל מ"פקין אקספרס" | צילום: רם וטל מ"פקין אקספרס"

ובכל זאת, מה באמת קרה? על מה זה יושב? "כשחני ושי התפוצצו אחד על השני, אי אפשר אחרי זה להציג את זה ורוד. היה פה משחק על מיליון שקל. כשענת פתחה עליי וקראה לי 'מאור התחת הזה', מה אני אמור להיות איתה בטוב אחרי זה?". מאור נוגע בעובדה שהמתיחות בין הזוגות התחילה עוד בצילומים, אי שם בקמבודיה מלפני שנה, ולא הגיע מחלל ריק: "היחס שהיה לרם וטל לשירה היה על הפנים. הם לא אהבו אותה מההתחלה. אולי הם בקשר עכשיו, אבל אוטומטית בגלל שהייתי צימוד של שירה אני נפגעתי מזה".

ומה באמת קרה שם אתם שואלים? מאור נזהר במה שהוא אומר. הוא לא רוצה להכניס לאף אחד מילים לפה, אבל עדיין ללכת עם האמת שלו: "היא זרקה להם איזה משפט במשחק שיצר ביניהם מתח, אמרתי לה שאני איתה לאורך כל הדרך גם היא תזרוק משפטים על ימין ועל שמאל".

מאיפה זה נובע אתם שואלים? כי הרי המשחק כבר נגמר, כולם בבית במזגן עם אוכל והמתח והאדרנלין ירד. אבל שלא תטעו, יש תחרות לא פחות חשובה שמתחילה כאשר המשחק נגמר. התחרות על אהבת הקהל. שבינינו הזוכה האמיתי בכל עונת ריאליטי זה זה שמצליח לסחוף אחריו קהל גדול: "בואו נעצור את זה, תפסיקו ללכלך על אנשים מאחורי הגב ולשחק אותה יפי נפש. יש להיות כנה ואמיתי עם הקהל, במשחק ידעתם להתכלכך ופתאום עכשיו הכול לאבי דאבי? למה? בשביל ליצור עוקבים באינסטגרם?".

אז נכון, לא כולם מתחברים לכולם, ובריאליטי שכל ליהוק מביא צבע לקיצון השני קשה לצפות להרמוניה בין כולם. אבל בכל זאת, אין אנשים שהלכו עם מאור גם אחרי המשחק?: "אני בקשר טוב עם לירון עדן ואילנית, ולא קשור אם הם דיברו עליי או לא. אני לא אוהב צביעות, אני בן אדם אמיתי וישר, אל תדברו עליי מאחורי הגב ואז תבואו אליי כאילו הכול בסדר גמור – אני שם לב להכול".

אז אולי עם שירה זה לא עבד והכל היה בראש שלנו, אבל בכל זאת מה עם זוגיות? אולי המהלך להתנתק רומנטית משירה בא בשביל להכניס משהו אחר? "כשזה יבוא זה יבוא, כרגע אני לא מתעסק בזה. שיבוא משהו אמיתי אני אקח את זה. אני לא מחפש את הדוגמנית הכי יפה בארץ אני מחפש בחורה עם לב טוב ואופי טוב. שתדע להכיל אותי, ברור שאני רוצה משפחה וילדים, אני יודע שאני אהיה אבא הכי טוב בעולם, מה שיבוא יבוא בזמנו".

רם שטראוס לא נשאר חייב, ובתגובה לריאיון הוא כתב בחשבון האינסטגרם שלו את הדברים הבאים: "מאור ״שחקן״ ! הסיפור שלו מההתחלה לא אמין אם הוא אומר שזה בוקר תבדקו שלא ערב בחוץ. כל התוכנית הוא רק מנסה להצטייר שהוא אוהב את כולם ורוצה לעזור אבל זה פייק. הוא התייחס לשירה בצורה נוראית בתוכנית ויש דברים שאפילו לא יכולים לעבור מסך. זה נכון שבתחרות לא חיבבנו את שירה מהרבה סיבות..יש לה את המגרעות ויש לה את היתרונות שלה. אבל עכשיו אנחנו רואים בתוכנית ששירה עשתה הכל ובזכותה הם הגיעו עד ללאוס. בסופו של דבר אנחנו לא באנו להיות חברים של אף אחד. קשה למצוא חברים בתחרות. והפלא פלא מצאנו כמה וכמה. בהצלחה למאור בנסיון שלו לעשות רעש הוא הצליח להכניס את השם שלו בעוד כתבה".