"זאת הרפתקה מטורפת": צפו בפרומו של "פקין אקספרס"

התוכנית "פקין אקספרס", פורמט הריאליטי הבין-לאומי החדש של רשת 13, תעלה לאוויר הערב. לקראת העלייה, פורסם הפרומו לתוכנית בכיכובו של המנחה עוז זהבי, שדיבר על הישראליות שתעזור לזוגות לצלוח את המסע: "אין עלינו בכל העולם" | פקין אקספרס

זמן צפייה: 01:12

התוכנית "פקין אקספרס", פורמט הריאליטי הבין-לאומי החדש של רשת 13, תעלה הערב על המסך תחת הקונספט: "אין על הישראלים בעולם? כמה רחוק הם יגיעו עם דולר אחד ביום?". לאחר שכבר נחשף הטריילר לתוכנית המסקרנת, הערב (שני) שודר לראשונה הפרומו לתוכנית, בהשתתפות המנחה עוז זהבי.

כזכור, במסגרת התוכנית יתמודדו תשעה זוגות במסע, שבמהלכו הם יעברו בין מספר מדינות, יחצו מעל 5,000 קילומטרים, ידרשו לבצע משימות קשות וכל זה ללא עזרה של ההפקה במציאת מקומות לינה, מזון או תחבורה. כל זאת כשלרשותם עומד דולר אחד ליום בלבד.

לכתבות נוספות בנושא 'פקין אקספרס':

כאמור, את התוכנית מנחה עוז זהבי, אשר היה עם המתמודדים וליווה אותם לאורך המסע. כעת, בפרומו עוז מספק נקודת מבט נוספת לתוכן שמצפה לנו על המסך: "זאת הרפתקה מטורפת". עוז גם מתייחס לנוכחות הבולטת של הישראליות ("זה מה שבולט בתוכנית הזאת - שפשוט אין עלינו") - ועל האתגר של המתמודדים לצלוח מסע שכזה בעזרת דולר אחד ליום: "אנחנו ישראלים, אנחנו יצירתיים, אנחנו עקשנים. זאת גם החוצפה הישראלית הידועה".