הממלכה בהלם: האם המלך צ'ארלס גיי?

בספר חדש על חייו, שעתיד לצאת בשבוע הבא, נטען כי המלך צ'ארלס חשף בסרקסטיות בפני אשתו דאז, הנסיכה דיאנה המנוחה, כי הוא חושב שהוא גיי, לאחר שזו לחצה עליו לקיים יחסי מין

מעמד הכרזת על המלך צ'ארלס השלישי
מעמד הכרזת על המלך צ'ארלס השלישי | צילום: מתוך טוויטר

חיי הנישואים של המלך צ'ארלס והנסיכה דיאנה המנוחה היו רחוקים מסיפור אגדות. הזוגיות המאושרת לפני חתונתם ב-1981 הפכה לנישואים קשים ואומללים מאוד שהסתיימו כזכור בגירושים. דיאנה, שהייתה צעירה מצ'ארלס ב-12 שנה, גילתה במהרה כי הוא מאוהב דווקא בקמילה, וכי הוא היה נתון תחת לחץ מהנסיך פיליפ להינשא. הספר טוען כי גם דיאנה וגם צ'ארלס היו מלאים בכעס ותסכול וששניהם "בכו כל הלילה לפני יום חתונתם". השניים החליטו להיפרד ב-1992, ולהתגרש ב-1996. כשנה לאחר מכן, הנסיכה האהובה על העם הבריטי ממצאה את מותה הטרגי בגיל 36 בתאונת דרכים בצרפת.

כתבות נוספות בגאווה

ספר חדש בשם "המלך: חייו של צ'ארלס השלישי" שנכתב ע"י כריסטופר אנדרסן, ועתיד לצאת ב-8 בנובמבר, טוען כי לאחר לידתו של הנסיך הארי ב-1984, דיאנה שאלה את בעלה מדוע הם לא שוכבים, לאחר שיחסי המין בין השניים הופסקו לחלוטין. הספר טוען כי המלך צ'ארלס הגיב לכאורה בסרקזם: "אני לא יודע יקירתי, אני חושב שאולי אני הומו".

 

עוד נטען בספר כי במהלך אחד הויכוחים האלימים הרבים שהיו בין השניים, המלך צ'ארלס דרש מזוגתו את הכבוד הראוי למעמדו ואמר: "את יודעת מי אני?". בתגובה ענתה לו הנסיכה דיאנה: "אתה פאקינג חיה. אתה לעולם לא תהיה מלך, וויליאם יירש את אמא שלך. אני אדאג לזה!". באחד הפרקים אף מצוטט אחד המשרתים של המלך הבריטי כשהוא נזכר בנסיכה המנוחה כשהיא מטיחה כינויי גנאי ועלבונות באובססיה של בעלה לקמילה (שלימים תהפוך לאישתו): "דיאנה עקבה אחריו במסדרונות הממלכה ומחדר לחדר", סיפר אחד העובדים.