הכירו את המעודדת הטרנסג'נדרית הראשונה בנבחרת המעודדות של ליגת ה-NFL

ג'סטין לינדזי בת ה-29 משרלוט צפון קרולינה עשתה היסטוריה כשהפכה למעודדת הטרנסג'נדרית הראשונה בנבחרת המעודדות של ליגת הפוטבול הלאומית בארה"ב

ג'סטין לינדזי
ג'סטין לינדזי - המעודדת הטרנסג'נדרית הראשונה בנבחרת המעודדות של ליגת ה-NFL | צילום: אינסטגרם

"זה רגע שלעולם לא אשכח, ואני לא יכולה לחכות להראות לכם את כל מה שאני יכולה להביא", כתבה לינדסי בפוסט באינסטגרם שהכריזה על ההופעה הראשונה שלה כמעודדת קבוצת Carolina Panthers TopCats בליגת ה-NFL האמריקאית.

כתבות נוספות בגאווה

בריאיון ל-Buzzfeed News לינדזי הביעה את דאגתה לגבי יציאתה מהארון לפני שפרסמה את הפוסט באינסטגרם, מאחר והיא יצאה רק למשפחתה הקרובה בסוף מרץ: "כשפרסמתי את זה, אמרתי לעצמי שזה לא מעניין אותי אילו תגובות אקבל", אמרה לינדזי. "ואז הטלפון שלי התחיל להתפוצץ מהודעות". ולמרות שלינדזי ציפתה שיגיעו כמה הערות שנאה, היא לא נתנה להן להרוס לה את החגיגה.

"תודה לכל השונאים שלי שחושבים שאני הורסת את הארגון, ברור שאני לא", אמרה לינדזי בפוסט אחר באינסטגרם "קבוצת הפנתרים של קרולינה היא קבוצה מצוינת, כזאת שתומכת בכל האנשים: לבנים, שחורים, צהובים, טרנס, סטרייט וכו' בסופו של יום, זו הייתי אני ושאר 29 החברים בנבחרת שהתקבלו לנבחרת בצורה הוגנת".

קבוצת הפוטבול הדהדה את הפוסט של לינדסי והוסיפה כי הם בוחרים את המעודדות שלהם על סמך הכישרון והמיומנות בלבד: "חברי TopCats מתקבלים על סמך הכישורים והיכולות שלהם בלבד", מסרה הקבוצה. "הארגון שלנו מאמין בשוויון הזדמנויות ללא הבדל גיל, גזע, דת, צבע מוגבלות, מין, נטייה מינית או מוצא לאומי. אנחנו מאחלים לכל TopCats, כולל ג'סטין לינדזי, עונה מדהימה", הוסיפו בתגובה הרשמית.