למען הנוער הגאה: מכירת האמנות הגדולה ביותר בישראל יוצאת לדרך

בית המכירות הפומביות תירוש יקיים ב-18/6 את מכירות האמנות העכשווית הגדולה השנתית שלו עם מעל ל-120 פריטי אמנות של אמנים ישראלים מהבכירים והידועים ביותר ועד לצעירים והמבטיחים ביותר. והשנה, במסגרת המכירה הגדולה תתקיים "מכירת קפסולה", בה יוצעו למכירה 10 פריטים נבחרים אשר ההכנסות כולם ממכירת הפריטים הללו ייתרמו לארגון הנוער הגאה איגי

פריט 56 קוקטית משתתף במכירה תרומה איגי בית המכירות תירוש
פריט 56 קוקטית משתתף במכירה תרומה איגי בית המכירות תירוש | צילום: באדיבות בית המכירות תירוש

ב-18/6 בשעה 20:00 תצא לדרך מכירת האומנות הגדולה ביותר בישראל, עם מעל ל-120 פרטי אומנות של אומנים ישראלים מהבכירים ביותר ועד לצעירים והמבטיחים ביותר. לדברי אמיתי חזן, מנכל בית המכירות תירוש "כבר עכשיו, אנו מקבלים פניות והתעניינות רבה מצד גלריות ואספנים מובילים מכל העולם לגבי הפריטים שיוצעו במכירה הקרובה. אנו צופים שכמה מהפריטים הייחודים יימכרו הרבה מעבר לציפיות ולהערכות".

כתבות נוספות בגאווה

שוק האומנות מתחיל לרתוח לקראת המכירה - העניין בקרב האספנים הוא ענק. מכירת האמנות העכשווית של תירוש היא אירוע האמנות החשוב של השנה, אירוע לו מחכים כל אספני האמנות הגדולים בישראל.

איגי ארגון הנוער הגאה
איגי ארגון הנוער הגאה

באותו הערב, במסגרת המכירה הגדולה, תתקיים "מכירת קפסולה" בה יוצעו למכירה 10 פריטים נבחרים, של האומנים העכשווים מהמובילים בישראל - אשר ההכנסות כולם ממכירת הפריטים הללו ייתרמו לארגון הנוער הגאה איגי. "בחרנו לשתף פעולה עם ארגון "איגי" כי גם ב-2023 יש בני ובנות נוער שנאבקים עם הזהות שלהם עד כדי פגיעה עצמית, ואיגי נותנים להם ולסביבה שלהם כלים להתמודד. התרומה של איגי לצעירות וצעירים היא חוצת מגזרים ואנחנו גאים לעמוד איתם ולצידם." אומר חזן.

פריט 51 משתתף במכירה תרומה איגי ביתצ המכירות תירוש זויה צ'רקסקי
פריט 51 משתתף במכירה תרומה איגי ביתצ המכירות תירוש זויה צ'רקסקי | צילום: באדיבות בית המכירות תירוש

אומנים אשר יצירותיים יימכרו במסגרת מכירת הקפסולה הייחודית הם: מרים כבסה, ציבי גבע, טליה ישראלי, ורד רוזן, אריאלה ורטהיימר ועוד.

איגי הוא ארגון הנוער והצעירים הגאה אשר הוקם לפני למעלה מ-20 שנה וכיום מהווה את ארגון הקהילה הגאה הגדול ביותר בארץ. במהלך השנה נפגש הארגון עם למעלה מ 45,000 בני נוער וצעירים בבתי הספר, הקבוצות החברתיות, קהילות הבוגרים והסטודנטים במכללת "מרשה". הארגון פועל ב- 52 רשויות מקומיות מקריית שמונה ועד אילת ומכיל רשת של כ- 450 מתנדבים ומתנדבות מידי שנה.

פריט 50 אביב גרינברג משתתף במכירה תרומה איגי בית המכירות תירוש
פריט 50 אביב גרינברג משתתף במכירה תרומה איגי בית המכירות תירוש | צילום: באדיבות בית המכירות תירוש

איגי הוא בית לזהויות רבות היוצרות את הפסיפס הישראלי: יהודים, ערבים, דתיים, חרדים, חילונים, בעלי מוגבלויות, ממרכז הארץ ומהפריפריה ופועל כדי לתת מענה לצרכים הייחודיים של כל חלק, להעצים אותו ולתת לו כלים להשתלבות חברתית, תעסוקתית מנהיגותית וקהילתית. כספי התרומה יממנו את הפעילות השוטפת של איגי עם בני נוער להטב"ים.

החל מה7.6 התצוגה בתירוש תהיה פתוחה לקהל הרחב. הכניסה היא ללא תשלום, וניתן יהיה לראות מאוד יצירות אמנות של בכירות ובכירי האמנים בישראל. פתוחים גם בשישי שבת.