היא משלנו: סמנכ"לית בטיקטוק העולמי יצאה מהארון כא-בינארית

מנהלת התפעול של TikTok, ונסה פאפאס, יצאה מהארון והצהירה כי היא מזדהה כאישה לא בינארית, ומבקשת להשתמש הן בלשון פנייה נקבה והן בלשון פנייה They/Them

A4uvz9ie 400x400
סמנכ"ל התפעול של TikTok V Pappas | צילום: LinkedIn

בכירה בטיקטוק העולמית יצאה בשני האחרון מהארון בהודעה רשמית בה היא הצהירה כי היא מזדהה כאישה א-בינארית. ונסה פאפאס, מנהלת התפעול של ענקית המדיה החברתית מאז מאי 2021, חשפה שהיא מזדהה כ-V בחייה האישיים, ולאחרונה החלה להשתמש בלשון פנייה רבים, בנוסף ללשון פנייה הנקבה. "מכיוון שיש חשיבות עצומה לנראות, אני מכירה בחשיבות של השפה והבדלי הזהות המגדרית", סיפרו פאפאס.

 

כתבות נוספות במדור גאווה

 

פאפאס שמזוהה כפאנסקסואל ונמצאת כיום במערכת יחסים חד מינית, הוסיפה השבוע כי היא מזדהה גם כאישה וגם כא-בינארית. "לא מפריע לי אם לא קוראים לי V או בלשון פנייה ניטרלי, אבל אני מעריכה את המאמץ לזהות את ההעדפות שלי", סיפרו פאפאס.

תחילת הציוץ של V פאפאס בטוויטר
צילום: טוויטר

"כהורה, אני רוצה להוות דוגמא כיצד לייצג את עצמך בצורה שאתה הכי מזדהה איתה, ואף להזדהות איתה בגאווה ולחגוג את ההבדל הזה", סיפרה פאפאס לאחר ההודעה. "אני מודעת גם לעובדה שתפקידי הבכיר מאפשר לי להביא נראות, דיון ובשאיפה גם קבלה, בקהילה שלי", הוסיפה.

בימינו, יותר ויותר אמריקאים מזדהים כחלק מקהילת הלהט"בק מאי פעם. אך למרות זאת, הא.נשים המחזיקים בתפקידים בכירים בחברות גדולות הם עדיין רובם סטרייטים וסיסג'נדרים. במחקר שערך Out Leadership, נכון להיות רק לקומץ מ-500 החברות הגדולות בארה"ב יש מנהלים המזוהים עם הקהילה הגאה.