ניפצו את חלון ביתו - בגלל דגל גאווה

במהלך ליל ההפגנות שלשום, תועדו מפגיני ימין כשהם מנסים לתלוש דגל גאווה ממרפסת ביתם של שובל חכמון ובן זוגו בת״א. לאחר שלא הצליחו, הם החלו לזרוק אבנים וניפצו את חלון הבית: "שנינו היינו בחרדה מאוד גדולה. פחדנו שזה ידרדר למצב יותר גרוע". צפו בריאיון המלא

זמן צפייה: 05:28

ביום שני בערב, לפני כשבוע, במהלך ההפגנות בעד ונגד הרפורמה המשפטית, שובל חכמון, תושב תל אביב, היה בדירתו כשלפתע שמע שיירת מפגיני ימין חולפת ליד ביתו. "ראיתי חבורת נערים, בערך 6-7 נערים מביטים על החלון שלי ואז טיפסו על המרפסת שלי וניסו לקרוע את דגל הגאווה שלי שהיה תלוי על המרפסת. הם זרקו עליי פחית שתייה, קיללו אותי והלכו", סיפר חכמון לעומר ירדני בתוכנית הבוקר.

כמה ימים לאחר מכן, במוצ"ש האחרון, שובל היה בחדרו כשלפתע שמע קללות מחוץ לבית ושני בומים נורא חזקים. "רצתי לסלון וראיתי שהשמשות שלנו בדירה מנופצות. השותף שהיה בסלון סיפר שניסו שוב לטפס על המרפסת ולהוריד את הדגל".

 

כתבות נוספות בגאווה

מה מרגישים אחרי שרואים את הזכוכית מנופצת?

שנינו היינו בחרדה מאוד גדולה. השותף שלי רעד ולא הצליח לדבר, אני בשנייה הראשונה התקשרתי למשטרה והתחלתי לתעד את המקרה. צילמתי הכל בוידאו כדי לתעד במקרה ויקרה משהו יותר חמור. היה פחד שזה ידרדר למצב יותר גרוע.

זו סיטואציה של פחד על החיים?

חד משמעית. חיכינו רבע שעה- עשרים דקות עד שהמשטרה הגיעה. בזמן הזה חבורות של נערים הסתובבו לנו מתחת לבית ואנחנו בחושך מוחלט בפחדים שיכנסו אלינו הביתה, או יזרקו עוד דברים.

עודכנת מהמשטרה להמשך טיפול?

המשטרה מעורבת בעניין, יש חקירה ויש חומרים מצולמים. ואני מקווה שהעבודה תיעשה ושנוכל ללכת לישון בשקט.

צפו בריאיון המלא מתוך העולם הבוקר