כוכב "עוצר נשימה" יצא מהארון כביסקסואל ומאשים: "תודה שהכרחתם נער בן 18 לצאת מהארון"

"פספסתם את המסר העיקרי של הסדרה": צייץ כוכב "עוצר נשימה" קיט קונור לאחר שיצא מהארון כביסקסואל בטוויטר, לאור הערות חוזרות ונשנות על התנהלותו ברשתות החברתיות

קיט קונור
כוכב "עוצר נשימה" יצא מהארון כביסקסואל ומאשים: "תודה שהכרחתם נער בן 18 לצאת מהארון" | צילום: אינסטגרם

הכוכב הג'ינג'י המתוק של "עוצר נשימה" שגרם לכולנו להחסיר פעימה חזר לטוויר השבוע לאחר שלקח פסק זמן מהרשת החברתית, וזאת כדי לסיים את השמועות סביב המיניות שלו. "אני בי. ברכות על כך שאילצתם נער בן 18 לצאת מהארון. אני חושב שחלקכם פספס את המסר של התוכנית", כתב קונור.

כתבות נוספות בגאווה

 

הציוץ הזה מגיע לאחר שהואשם ברשתות החברתיות על "קווירבייט" - סלנג המגדיר התנהגות זוגית/מינית של סטרייטים שנועדה למשוך קהל להט"בי. השחקן הצעיר ספג לא מעט ביקורות במדיה החברתית ואף סיפר על החיטוט הבלתי פוסק בחייו האישיים, עד שהודיע בספטמבר האחרון שהוא מוחק את הטוויטר. "אחרים מרגישים שהם מכירים את המיניות שלי יותר טוב ממני", הוסיף.

בעבר קונור התבטא ואמר שהוא לא מרגיש צורך לקטלג את עצמו ואת המיניות שלו: "אני מרגיש בטוח ונוח עם המיניות שלי. זה מוזר להניח הנחות לגבי המיניות של אדם רק על סמך שמיעת קולו או המראה שלו. זו הנחה בעייתית", סיפר קונור במהלך פרק הפודקאסט "Reign With Josh Smith".

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kit Connor (@kit.connor)