גאווה כפולה: סאם סמית' וקים פטרס עושים היסטוריה

השיר של סאם סמית' וקים פטרס "Unholy" טיפס לאחרונה למקום הראשון במצעד הבילבורד האמריקאי והפך את שניהם לפורצי דרך - בפעם הראשונה בהיסטוריה זמרת טרנסג'נדרית ואמן קוויר מדורגים במקום הראשון במצעד הנחשק

סאם סמית' וקים פטרס
סאם סמית' וקים פטרס | צילום: אינסטגרם

מאז שהפך ויראלי בטיקטוק, הוא השיר "Unholy" של סאם סמית' וקים פטרס מככב בעשרת הגדולים של מצעד הבילבורד האמריקאי. גם הקליפ המלווה לשיר, בו מככבות מלכות דראג במועדון סקס קברטי, כבר צבר מעל 34 מיליון צפיות.

כתבות נוספות בגאווה

לאחרונה, צמד הזמרים שברו עוד תקרת זכוכית לקהילה הלהטב"קית מאחר וזו הפעם הראשונה שזמרת טרנסג'נדרית ואמן קוויר תופסים את המקום הראשון הנחשק. זהו גם הישג אישי לקים פטרס - זו הפעם הראשונה שהיא נכנסה לדירוג הבילבורד מאז פרצה בשנת 2011. גם לסמית' זה הישג אישי נוסף, זה הלהיט הראשון של סאם סמית' מאז "Stay with me" שהגיע אז למקום השני בשנת 2014.

"אין לי מילים. השיר הזה כל כך מיוחד עבורי מכל כך הרבה סיבות. אני כל כך גאה בכל מי שמעורב בשיר - על האומץ והרוח שלהם. וקים, איזה קסם את. את אוצר והשראה לכל כך הרבה אנשים", סיפר סאם סמית'. "אני כל כך אסירת תודה סאם. אני שמחה שהוא נתן לי את ההזדמנות ומקווה שאוכל לשבור את המעגל - זה מרגיש שסוף סוף אנשים מוכנים שנצליח, וזה ממלא אותי בשמחה. אוהב אותך לעד המלאך סאם", הוסיפה פיטרס.

סאם סמית' וקים פטרס
סאם סמית' וקים פטרס | צילום: אינסטגרם

"Unholy" הוא הסינגל הראשון מתוך אלבום האולפן הרביעי הקרוב של סמית', Gloria, שעתיד לצאת ב-27 בינואר 2023.