זו שעתה האמיתית של קהילת הלהט"ב

אני לא מאמין לך, ראש הממשלה המיועד נתניהו, כשאתה אומר בחדרים סגורים שהסטטוס קוו של הקהילה הגאה לא ישתנה - הפחד הוא אמיתי - ושאיש לא ינסה לעשות עליכם ספין. כי מבחינת השותפים הטבעיים של ביבי - אני לא אזרח, אני אדם חולה שצריך לטפל בו | #רקאומר

דגל גאווה

האמת, תוצאות הבחירות האחרונות מגיעות לנו לקהילת הלהטב"ק. מפלגות השמאל הליברליות נמצאות באחת מתקופות השפל הגדולות שלהן. העבודה התרסקה, מרצ נמחקה לחלוטין לראשונה בתולדות המפלגה, ומפלגות משיחיות וקיצוניות תופסות את ההגה.

הקהילה הצבעונית שלנו נחה יותר מדי זמן על זרי הדפנה - למה צריך למחות כשבכל שנה הייצוג הלהטב"י בתקשורת עולה, הרי היו שני גברים שהתחתנו בפריים טיים, ובערוץ הילדים יש סיפורים על יציאה מהארון. למה צריך לזעוק כשיש חברי כנסת מחוץ לארון. למה צריך לצאת לרחובות כשעיריית תל אביב דואגת לתלות דגלי גאווה ברחבי העיר?

כתבות נוספות במדור גאווה:

הקהילה הישראלית היא סיפור הצפרדע בסיר שמחממים לה את המים לאט לאט והיא לא שמה לב שהיא פשוט מתבשלת, עד שזה מאוחר מדי. והנה זה הגיע.

ממשלות ישראל עושות "פינק וושינג" יעיל ומוצלח בעשורים האחרונים, כשבפועל עובדות באופן אקטיבי נגד הקהילה. מספיק רק להעיף מבט במצעד הגאווה התל אביבי, הנערך כל שנה ביוני, כדי לראות שהוא הפך מזמן לחגיגה ממוסחרת נטולת אג'נדה ומתפקד בעיקר כמקור הכנסה שמן לתל אביב ולישראל ופותחת את עונת התיירות.

בנימין נתניהו בנאום הניצחון בליל הבחירות
אני לא מאמין לך ראש הממשלה המיועד נתניהו כשאתה אומר בחדרים סגורים שהסטטוס קוו של הקהילה הגאה לא ישתנה | צילום: רויטרס

זה טוב ויפה כשראש ממשלה מתראיין לתקשורת הבינלאומית, מחבק את הקהילה הלהט"בקית ומספר שאנחנו המדינה היחידה במזרח התיכון עם קהילה פורחת - מאוד קל להשוות למדינות איסלמיסטיות חשוכות שכל קשר ביניהן לדמוקרטיה הוא מקרי בהחלט. נסו להשוות לאירופה ופתאום אנחנו המדינה עם הבורקה. כי בפועל הומואים לא יכולים לתרום דם, לא יכולים להתחתן, לאמץ או להביא ילדים, לרשת את בני זוגם - אבל עזבו את זה, יש עדיין מקומות שאי אפשר ללכת יד ביד ברחובות - כן, גם בתל אביב הנאורה יש לא מעט מקרי תקיפה על רקע להטבופוביה. הומואים מותקפים ברחובות, דגלי גאווה מושחתים באישון לילה, נערים ונערות מהקהילה הטרנסית נרצחים, מתאבדים ומוצאים את עצמם בזנות בגלל התעלמות מוחלטת מזעקתם - אבל איזה יופי שאסי עזר עשה סרט על החתונה שלו עם אלברט.

אז כן, קצת מגיע לנו - והגיע הזמן למחאה, להרים צעקה ולדרוש שוויון. כי הפחד הוא אמיתי - ושאיש לא ינסה לעשות עליכם ספין. יש כרגע בכנסת ישראל המכובדת אחוז לא מבוטל שמאמין שאנחנו המקור לכל הבעיות בעולם, שאנחנו חולים, שאנחנו צריכים לעבור טיפול המרה, שאנחנו מביאים מחלות, שאנחנו הסיבה לרעידות אדמה ולמשבר כלכלי ולכל הרעות החולות של העולם. ואין פה טיפה של הגזמה.

הגיע הזמן להפסיק להיות נחמדים | צילום: חדשות עשר, ארכיון

האם לדעתי מחר ישראל תהפוך לאיראן והומואים יסוקלו באבנים בחוצות העיר? לא. זה לא יקרה מחר. אבל גם איראן הייתה מדינה נאורה ליברלית ופתוחה בשנות ה-70, עד שקיצונים איסלמיסטים לקחו את המושכות.

אז כן, אני לא מאמין לך ראש הממשלה המיועד נתניהו כשאתה אומר בחדרים סגורים שהסטטוס קוו של הקהילה הגאה לא ישתנה - תנזוף ותפטר את חבר הכנסת שקרא לי חולה. אני לא מאמין שסמוטריץ' ובן גביר ידאגו לי כשהם ינסו לקדם מערכת משפט המבוססת על המשפט העברי. אני לא מאמין שהממשלה שתקום, ושלפי ההערכות נראה שתחזיק מעמד קדנציה שלמה, תדאג לכלל אזרחיה - גם למי שלא הצביע לה כמו שהם טוענים. כי מבחינת השותפים הטבעיים של ביבי - אני לא אזרח. אני אדם חולה שצריך לטפל בו.

הגיע הזמן לצאת לרחוב. הגיע הזמן לצעוק. הגיע הזמן להפסיק להיות נחמדים.