דצמבר להט"בי: מה מחכה לכם באירועי "גאווה חורף 2022"

בפעם הראשונה, המרכז הגאה של עיריית תל אביב-יפו יקיים מגוון אירועי חורף ייחודיים במהלך חג החנוכה ברחבי העיר, אירועים ששמים את הגאווה במרכז. הנה כל מה שמחכה לכם באחות החורפית הרשמית של חודש הגאווה המסורתי

אירועי גאווה חורף 2022

חוגגים גאווה - מעכשיו גם בחורף: אמנם יש עוד חצי שנה עד ליוני - חודש הגאווה הרשמי, אך עיריית תל אביב-יפו חשבה, ובצדק - למה שנחגוג גאווה פעם בשנה, אם אפשר לחגוג פעמיים בשנה?

הכירו את אירועי "גאווה חורף 2022". בפעם הראשונה המרכז הגאה של עיריית תל אביב-יפו יקיים מגוון אירועי חורף ייחודיים במהלך חג החנוכה ברחבי העיר. בין מגוון האירועים שיתקיימו בין ה-16 עד ה-24 בדצמבר - פסטיבל אמנות גאה וחיי לילה קווירים שיכלול יריד אמנות גאה, הופעות דראג, ריקוד על עמוד, ספוקן וורד, הופעות מוזיקליות, סדנאות שונות ודוכני אמנים ממגוון תחומים בקהילה.

כתבות נוספות בגאווה

עוד יתקיימו - סדנת טנגו וערב ייחודי לחברי הקהילה בגיל השלישי; טקס הדלקת נרות חנוכה לקהילת הטרנס; חגיגת עיד אל בנאת', אירוע ייחודי בהנחיית חן אמסלם זגורי, שכל רווחיו יתרמו למען קידום נשים בקהילה באמצעות המרכז הגאה, עם מופע להקה מרכזי של מירי מסיקה ובהשתתפות אורנה בנאי, אקו ועוד. בנוסף ,לראשונה בהיסטוריה יעלה המופע "פסטיקוויר"- מחווה לפסטיגלים ומופעי הילדים הגדולים בהשתתפות ג'וי ריגר, דניאל מורשת, וידידיה ויטל.

פסטיקוויר
פסטיקוויר | מופע קווירי לחנוכה של תאטרון ''המשולש'' בשיתוף ''טעות בליהוק'' | צילום: יחצ

האירועים יתקיימו ברחבי העיר בין היתר בתיאטרון הבימה, זאפה ת"א (מתחם מידטאון) ובר הכולי עלמא, במהלך ימי חג החנוכה. מטרתם לחגוג את העשייה למען הקהילה הגאה בעיר ולהציע, בין מגוון אירועי החג, אירועי תרבות ששמים את הגאווה במרכז ונותנים ביטוי לאוכלוסיות שונות בתוך הקהילה.

אירועי "גאווה חורף 2022" - 16-24 בדצמבר ברחבי תל אביב-יפו | לכל הפרטים