שנתיים וחצי לאחר שבנם טבע למוות: נטשה ושרון חובקים בת חדשה

לפני שנתיים וחצי טבע עתי פרי בבריכה שבחצר ביתו בחדרה. בסוף השבוע ילדה אמו, נטשה, את שי-לי, ויחד עם בעלה שרון, הם סיפרו בתוכנית "העולם הבוקר" על האסון שפקד אותם, ההחלטה להיכנס להיריון - והתוספת החדשה שהצטרפה למשפחה: "האור בבית נדלק שוב"

זמן צפייה: 06:50

לפני שנתיים וחצי עולמם של נטשה ושרון פרי חרב עליהם, כשבנם הקטן, עתי, טבע למוות בבריכה שבחצר ביתם בחדרה. ההורים הרגישו ש"האור בבית כבה" מאז האסון, והחליטו להדליק אור חדש. בסוף השבוע נטשה ילדה את בתם החדשה, שי-לי, והבוקר (שני) השניים סיפרו בתוכנית "העולם הבוקר" על התוספת החדשה למשפחה ועל הגעגועים לעתי.

"החיים שלנו השתנו ברגע אחד. בילינו בני המשפחה בבריכה שבבית, לאחר מכן, כשהיינו עסוקים בהתארגנויות לקראת ארוחה משפחתית, חמק עתי אל מחוץ לבית, נכנס לבריכה וטבע למוות", סיפרו השניים. "הוא היה ילד מדהים ומיוחד. אף פעם לא היה חולה, הוא היה 'פינת הליטוף' שלנו בבית. זה ילד שתמיד חייך, אין דבר כזה שמישהו היה עובר בבית בלי לעצור, לחבק ולנשק אותו".

כתבות נוספות במדור "הורים ברשת":

עתי פרי בן השנתיים שטבע למוות בבריכה בביתו בחדרה
עתי פרי בן השנתיים שטבע למוות בבריכה בביתו בחדרה | צילום: באדיבות המשפחה

נטשה סיפרה כי "לאחר המוות של עתי, משהו בבית היה חסר. הייתה תחושה של ריקנות איומה והרגשנו שצריך להכניס אור הביתה. הבנים שלנו מאוד רצו אח/ות קטנ/ה, אז החלטנו להיכנס להיריון". לדבריה, "הייתי כבר בת 39 וזה לא היה פשוט כלל. לאחר מספר ניסיונות כושלים ו- 4 הפלות, התחלנו בטיפולי IVF וכבר בטיפול הראשון נקלטתי להיריון. הייתי בשמירת היריון ומאוד נלחצתי מכל הבדיקות והמעקבים. פחדתי להתאכזב אם משהו לא יהיה תקין בעובר ובפרט לא לאכזב את הילדים שמשתוקקים לתוספת חדשה למשפחה".

נטשה הוסיפה כי "בשבוע 39 להיריון הגעתי לחדר מיון נשים ויולדות, כשאני כאובה עם צירים, ולאחר בדיקה התחלתי תהליך של זירוז לידה. כעבור מספר שעות ילדתי את בתי הקטנה, שי-לי".