אימו של הילד שהותקף מינית באתגר טיקטוק אכזרי: "הוא לא ישן בלילות"

שני אסרף התייחסה לראשונה בתוכנית "העולם הבוקר" לאירוע המזעזע שבה הותקף בנה, תלמיד כיתה ז' - ולמצב הנפשי הקשה שהוא שרוי בו מאז המקרה: "הוא חושש שיעשו לו את זה שוב"

זמן צפייה: 10:15

תופעת אתגרי הטיקטוק המבישים נמשכת: תלמידי כיתה י' שאלו תלמיד כיתה ז' אם הוא רוצה להשתתף באתגר טיקטוק וכאשר הסכים, התעללו בו מינית וצילמו. אימו של הילד, שני אסרף, סיפרה בתוכנית "העולם הבוקר" על המקרה המזעזע - ועל בנה שמתקשה להתאושש ממנו.

מפרטי המקרה שאירע בבית הספר "הרטוב" במועצה האזורית מטה יהודה, הסמוכה לבית שמש, עולה כי חמישה תלמידים שאלו תלמיד צעיר יותר אם הוא רוצה להשתתף בניסוי, בטענה כי זה יעלה לו את העוקבים בטיקטוק. כשהסכים, עצמו את עיניו והתעללו בו מינית תוך שהם צוחקים. הסרטונים הגיעו למנהלת בית הספר, שעצרה את ההפצה והגישה תלונה במשטרה יחד עם הילד ואימו.

כתבות נוספות במדור "הורים ברשת":

שני אסרף
שני אסרף | צילום: העולם הבוקר

אימו של הילד ביקשה לא להיכנס לפרטי המקרה עצמו מכיוון שהנושא נמצא עדיין בחקירת משטרה, אך ציינה כי "לילד נורא קשה, הוא לא ישן בלילה, הוא לא הצליח להירדם ואם כן נרדם אז זה לכמה רגעים וקם בפחד שיעשו לו שוב".

לדבריה, "אסור שדבר כזה יקרה בתוך שטח בית ספר - וגם מחוצה לו", האם ביקשה להודות להורים רבים שהגיעו מאז המקרה לביתה כדי לחזק את בנה ולתמוך בו, אך קראה ליתר ההורים לשים לב למעשים של ילדיהם.

מבית הספר נמסר בתגובה: "עם קרות האירוע מנהלת בית הספר פעלה לעצור את הפצת הסרטון והגישה עם האם תלונה במשטרה. בנוסף, התלמידים המעורבים הורחקו ומתקיימות פעילויות חינוכיות לכלל התלמידים. בית הספר מלווה את התלמיד בשיתוף גורמי הייעוץ והמועצה.