"לא יודעת מאיפה האומץ להחזיר לו": בת ה-11 שהותקפה מדברת לראשונה

בלעדי | רחלי בת ה-11 שהותקפה בכניסה לבניין בבני ברק שחזרה בתוכנית "העולם הבוקר" את שאירע לה ולבת דודתה - והסבירה מה גרם להחזיר לתוקף: "אעשה הכול כדי להגן על מי שיקר לי"

זמן צפייה: 08:21

הסיוט של כל הורה התממש בשישי האחרון כשצעיר חרדי ניסה לבצע תקיפה מינית בילדות בלובי של בית מגורים בבני ברק. רחלי בת ה-11, שהצליחה לגלות תושייה ברגע האמת ולהבריח את התוקף שסטר לה ודחף את ידו לחולצתה של בת דודתה, שחזרה הבוקר לראשונה את המקרה בתוכנית "העולם הבוקר" עם גאולה אבן-סער.

"כשהלכנו ברחוב הרגשנו שמישהו עוקב אחרינו, הסתובבנו אחורה כל הזמן ולא ראינו אף אחד", סיפרה רחלי. "בת דודתי הרגישה שמישהו נוגע בה בגב, וכשהגענו לבניין הוא ניסה לקחת את הפלאפון של בת דודתי, ואחר כך ניסה להכניס לה יד לחולצה".

כתבות נוספות מתוך העולם הבוקר:

מיכל ובתה רחלי, שהותקפה בכניסה לבניין בבני ברק
מיכל ובתה רחלי, שהותקפה בכניסה לבניין בבני ברק | צילום: העולם הבוקר

באותו הרגע רחלי הבריחה את התוקף, אך כפי שניתן לראות בתיעוד הוא חזר ללובי, בעט בה, סטר לה בפניה - ונמלט. "אני מרגישה שהצלחתי להגן על בת דודתי. נבהלתי מאוד, ואני לא יודעת מאיפה האומץ להחזיר לו, אבל הרגשתי באותו הרגע שאני לא רואה בעיניים ושהכי חשוב שהוא לא ייגע בה. כל בן אדם שאני אוהבת ואני אצטרך להגן עליו, אני אגן עליו".

מיכל, אימה של רחלי, הוסיפה כי "כולנו רצנו לחפש אותו והוא פשוט נעלם. אם היה לו עוד קצת זמן או שהיה נופל על בנות קצת יותר תמימות, אני לא רוצה לדעת איפה זה היה נגמר. אני תמיד חינכתי את הבת שלי שהיא צריכה לשמור על עצמה והיא באמת הגנה על בת דודתה. הבנות ראו אותו ממש טוב, הן יכולות לזהות אותו אם יראו אותו שוב".