נמאס לכם להיות נהג ההסעות של הילדים שלכם? הכירו את האפליקציה שתעשה לכם חיים קלים

יישומון Carfully, שפיתח איתי בוהנסקי כשהיה בן 17 בלבד, מסנכרן בין הזמינות של ההורים לבין הצורך של הילדים ומוצא את הפתרון היעיל ביותר עבור הנסיעה, בין אם מדובר ביציאה משותפת של כמה חברים או באיסוף הילדים מהמסגרות

זמן צפייה: 03:48

כמה פעמים הרגשתם כמו נהגי מוניות כשנאלצתם לצאת כל כמה דקות לקחת או להחזיר את הילדים? אפליקציה חדשה בשם Carfully, שפיתח איתי בוהנסקי כשהיה בן 17 בלבד, כבר נמצאת בשוק ועומדת להקל על החיים של כולנו.

איתי, כיום בן 19 שמשרת בשיריון, סיפר בתוכנית "העולם הבוקר" על הרעיון לאפליקציה: "הכול התחיל כשהייתי בן 17 וחצי. כל פעם אבא שלי היה צריך להסיע אותי כי לא היה לי עדיין רישיון. הוא היה כמו נהג המונית שלי והייתי גורר אותו כל הזמן. נתקענו החבר'ה מלא פעמים ואז עלה לי הרעיון לאפליקציית הסעות משותפת".

כתבות נוספות במדור "הורים ברשת":

אבא אוסף את הבנות שלו בדרך לעוד נסיעה משותפת
אבא אוסף את הבנות שלו בדרך לעוד נסיעה משותפת | צילום: shutterstock

האפליקציה מאפשרת לכל משתמש (הורה או ילד) לנהל פעילות "הסעה" עד לפרטים הקטנים ביותר. זה מתאים לכולם - בין אם זה הורים לילדים, ובין אם זה קבוצות של חברים בכל הגילאים. כל אחד ממלא מתי הוא פנוי ובאילו שעות ועל פי זה מתנהלים. כשזה הורים לילדים – יש להורה יכולת לקבל דיווח בזמן אמת שאספו את הילד, לראות את מסלול הנסיעה ולקבל דיווח גם על כך שירד בבית. למי שאוסף יש פרטים מולו של הילד שהוא אוסף בצורה מסודרת כולל המסלול לביתו. "בשורה התחתונה היא מקלה על חייהם של הורים וגם של הילדים שהיו כבולים ללו"ז אחד של השני", הוסיף איתי.

איתי הסביר כי "אפשר להקים את הקבוצות עבור נסיעות מזדמנות חד פעמיות, או נסיעות מחזוריות. האפליקציה גם בודקת ומחשבת עבור המשתמש מתי כדאי לו לצאת לאיסוף - דרך בדיקה שהיא עושה בוויז. ואם נתקעים ומישהו לא יכול לקחת, זה עובר ישר לבן אדם הבא שרשום". לדבריו, "האפליקציה חינמית, בטוחה ומוגנת. אין אף גורם מבחוץ שיכול להיכנס לקבוצות ככה סתם".