אייל עבר חרם בבית הספר - והתגבר על הקשיים באמצעות סדנת משחק

אייל סרוסי בן ה-10 סיפר בתוכנית "העולם הבוקר" על החרם שעבר ("הייתי זורק את האוכל לפח כי הילדים היו צוחקים על מה שהבאתי") - ועל סדנת המשחק מול מצלמה שהחל לקחת בה חלק. יוזם ומוביל הסדנה נאור זילברמן: "כאן הספוט הוא על הילד"

זמן צפייה: 07:45

לסיפורו של אייל סרוסי בן ה-10 שעבר חרם בבית הספר נחשפנו לפני כחודש בתוכנית "פותחים יום". הבוקר (שני) הוא הגיע לתוכנית "העולם הבוקר" כדי לספר על סדנת המשחק שהוא משתתף בה, שדרכה הצליח להתגבר על הקשיים החברתיים.

בפתח דבריו, אייל סיפר איך התחיל החרם: "בהפסקות הייתי מתאמן על תרגילים ושירים שלמדתי אצל יוני רועה. יום אחד בא ילד, אמר לי שאני מזייף ובעט בי. למחרת המורה ערכה בירור ואמר לי שאני צריך לבקש ממנו סליחה". בהמשך, הילדים היו צוחקים על האוכל שהוא מביא לבית הספר והוא היה זורק אותו לפח, מה שהביא אותו לתת משקל ואף לאיבוד הכרה באחד הבקרים.

כתבות נוספות במדור "הורים ברשת":

היום, לאחר שסיפורו נחשף ויחד עם חלומו להיות זמר ושחקן הוא החל להשתתף בסדנת משחק מול מצלמה לילדים שסבלו מנידוי חברתי. היוזם של הפרויקט והאחראי להרים את הכפפה הוא נאור זילברמן, שחקן ובעלים לבית ספר למשחק מול מצלמה, בשיתוף קבוצת "ים של חברים".

זילברמן הסביר שלאור כל מה שהוא שמע בתקופה האחרונה על סיפורי חרם הוא החליט שלצאת לדרך עם סדנה כזאת הוא משהו מתבקש: "צריך לתת להם בוסט לפני שהשנה החדשה מתחילה". לדבריו, "ילדים לא יכולים לשקר מול מצלמה, ולכן הם נפתחים וחושפים את כל מה שהם עוברים". עוד ציין כי "בסדנה כזאת הספוט הוא על הילד, מה שלא ניתן לעשות בכיתה עם עשרות תלמידים ומורה אחת".