הילד רוצה רק מותגים? 4 טיפים שיעזרו לכם להתמודד עם רף הלבוש

הם רוצים את כל הבגדים האופנתיים וככל שניתן להם ככה הם יכנסו יותר ויותר לסחרחרה שאי אפשר לצאת ממנה. אז איך נעמוד ברף הלבוש ונצא מהלופ שנכנסנו ביחד איתם? 4 טיפים שחשוב שתכירו

ילדה אופנה

אומנם יש תלבושת אחידה, אבל היא כוללת רק חולצה, מה שלא מונע מהילד שלנו להתעסק בלבוש אלא פשוט להתעסק יותר בשאר הפריטים כמו המכנסיים, הנעליים והאקססוריז. אז איך נצליח לצאת מהלופ שהילד נכנס אליו עם הצבת רף גבוה מדי לפריטים שהוא בוחר ללבוש לבית הספר? 4 טיפים שיעזרו לכם להתמודד.

תנו מקום לרצונות שלהם

זה לא אומר להיענות לכל הרצונות, אלא לתת מקום ולא להגיד להם בסדר בשביל כמה דקות של שקט ופשוט "לשכוח" כל פעם עד שישחררו, כי לא רק שהם לא ישכחו, אלא מה שתעשו הוא לתת להם דוגמא למערכת יחסים שלא מבוססת על אמון.

גם אם זה דורש יותר אנרגיה באותו הרגע, תנו מקום לרצונות שלהם, ותדברו איתם על הדברים. ילדים צריכים לדעת שלא כל דבר זה שחור ולבן, יש מקום באמצע שאפשר להגדיר דרך שיח.

כתבות נוספות במדור "הורים ברשת":

ילדים ואופנה
איך נתמודד עם רף הלבוש

תציבו את הרף ביחד

הם יגיעו עם רף מסוים, ככל הנראה גבוה מספיק כדי שתרצו לאזן אותו, כזה שרק ילך ויתעצם עם בקשות חדשות ושונות, ואתם בצד השני תנסו להוריד את הרף. אז כדי שהם לא ירגישו שאין מקום לרצונות שלהם ולצורך להתאים את עצמם לסביבה, אתם תאלצו להציב רף ביחד, איפשהו באמצע, שהם יהיו מרוצים ממה שהם כן מקבלים ויקבלו ברגע האמת בהבנה כשתחליטו מתי לא, בידיעה שיש מקום באמצע.

אל תתחילו מגבוה

בהתחלה תרצו לתת להם כל מה שהם מבקשים - את הכובע החדש שלכולם יש, השרשראות האופנתיות או מגוון תיקים כדי שחלילה לא יגיעו כל יום עם אותו תיק, אבל יגיע השלב שתרצו לעצור את זה. אם נציב מהתחלה גבול זה יהיה הרבה יותר קל מאשר שנתחיל מרף גבוה שאנחנו עודדנו ולאחר מכן ננסה לאזן אותו. גם אם זה נראה לנו בסדר באותו רגע, עלינו לתת לילד מהתחלה לבחור איפה אנחנו מאפשרים ואיפה פחות - והכי חשוב להיות עקביים.

תהיו יצירתיים

זה הזמן להשתמש ביצירתיות, בעשייה ולהפוך את זה לזמן איכות ביחד ושבסוף יצא מזה משהו מגניב. תבינו מה הסטייל שלהם ואיזה סגנון הם אוהבים, תמצאו דברים במחירים שפויים באינטרנט ותהפכו פריט פשוט למעוצב לפי הסגנון שלהם ובלי להוציא סכומים לא הגיוניים של כסף על כל פריט. האינטרנט מלא באתרים של DIY שאתם יכולים לקחת השראה מהם, תעשו בהם שימוש יעיל.

הכותבת היא מנטורית להורים ויועצת שינה לגיל הרך