אל תחכו לתינוק: 4 דברים שחייב לטפל בהם לפני הלידה

אנחנו מתכוננים לקראת הלידה, חלק מהדברים קונים, חלק שומרים לאחרי הלידה, אבל יש 4 דברים שאנחנו חייבים לדאוג להם לפני שמשתחררים מבית החולים | הרשימה המלאה

היריון ולידה

בדיקות, סקירות, הכנה לקראת הבייבי שיגיע, כל אלה חלק מהדברים שאנחנו עושים לקראת הלידה, אבל יש 4 דברים שחייב לטפל בהם לפני הלידה כדי לחסוך ריצות ברגע האחרון.

מושב בטיחות/סלקל

גם אם אתם לא קונים דברים מבעוד מועד, תדעו שלא מאפשרים לפחות מרוב בתי החולים להשתחרר מהתינוקייה ללא מושב בטיחות מותקן או סלקל לרכב, ולכן חשוב שתצטיידו מראש על מנת להקל על תהליך השחרור ולמנוע ריצות.

כתבות נוספות במדור "הורים ברשת":

היריון ולידה
מה צריך לפני הלידה | צילום: Shutterstock

קרם הנקה

לנשים שרוצות להניק, תקנו קרם הנקה חודש לפני הלידה ותתחילו להשתמש בו כמה שבועות לפני, כי מיד אחרי הלידה נותנים את האופציה להניק. ואז תגלו שההנקה היא בתדירות מאוד גבוהה ולהשתמש בקרם כשכבר כואב והתחלתן להניק זה אומנם יקל על הכאב, אבל השימוש בו לפני שהתחלתם להניק יכול למנוע אותו ולעשות הבדל משמעותי.

למי שלא מניקה

מי שיודעת מראש שהיא לא תניק יש לרכוש כדורים לייבוש חלב שיהיו בתיק עד אחרי הלידה, כי לפעמים קשה להשיג את הכדורים בזמן האשפוז ואם תחכו 3 ימים לחזור הביתה ולקחת אותם הכאבים יהיו עזים בעקבות גודש. את הכדורים תיקחו אחרי התייעצות עם הרופא, שכן כל אישה עוברת לידה בצורה אחרת ואלו כדורים הורמונליים, ולכן יעוץ עם רופא לפני נטילתן הוא הכרחי.

מגבות

תדאגו שיהיו מגבות באוטו כי לפעמים המים יורדים עוד בבית. ואומנם כל ירידת מים היא שונה, אבל כל אישה תצטרך לשבת על מגבות כדי למנוע ניקיונות של האוטו כאילו אין מספיק דברים לארגן.

הכותבת היא מנטורית להורים ויועצת שינה לגיל הרך