האב גילה שהאוכל בגן רקוב ומקולקל; המנהלת: "למה נכנסת בכלל למטבח?"

גולן טייב מנשר חשב שהשלשולים וההקאות של ילדיו נובעים ממשהו ויראלי או בקיעת שיניים, אבל אז הוא גילה שעוד כ-10 ילדים מהגן סובלים מתסמינים דומים והחליט להיכנס למטבח, שם חשכו עיניו: "ראינו בשר פג תוקף וירקות רקובים. הבנו שהגן בכלל לא ערוך לתחילת השנה"

זמן צפייה: 04:21

שני התאומים של גולן טייב, אב לחמישה מנשר, סבלו משלשולים והקאות מתחילת שנת הלימודים. באחד מהימים כשבא לגן עם ילדיו גילה יחד עם הורים נוספים שעוד כ-10 ילדים חווים את אותם התסמינים. "לפני שדיברתי עם ההורים האחרים לא ייחסתי חשיבות לתסמינים של הילדים, הנחנו שמדובר במשהו ויראלי או בקיעת שיניים אז נתנו להם משככי כאבים", סיפר טייב בריאיון לתוכנית "העולם הבוקר".

עם זאת, לאחר השיחה עם יתר ההורים טייב הבין כי מדובר בבעיה רחבה יותר והחליט להיכנס למטבח: "ראינו שם בשר פג תוקף מאמצע אוגוסט וירקות רקובים והבנו שהגן בכלל לא ערוך לתחילת השנה". בשלב זה טייב החליט לפנות למנהלת הגן: "ציפיתי לקבל תשובה עניינית, אבל במקום זה היא ענת לי 'למה בכלל נכנסת למטבח?'".

כתבות נוספות במדור "הורים ברשת":

הירקות הרקובים של גן נעמת
הירקות הרקובים של גן נעמת | צילום: העולם הבוקר

לדבריו, "ראינו שהטבחית התחילה להכין ארוחת בוקר לילדים, אז הוצאתי אותם משם כדי שלא יגישו להם את האוכל הזה ואשתי הלכה למשטרה להגיע תלונה. כמובן שביטלנו את הרישום למעון הזה ועברנו למקום אחר".

תגובת נעמת:
"המקרה מטופל במלוא החומרה. מאחר והוגשה תלונה במשטרה הרי שחקירת האירוע כולו בטיפול של משטרת ישראל ועל פי חוק נעמת מנועה מלברר אותו בעצמה. עם זאת, אנו פועלות לקבלת אישור מהמשטרה לקיום בירור מקביל בכדי להפיק את כל הלקחים הנדרשים. נציין כי במעון מנהלת חדשה אשר נכנסה לעבודה רק ביום בו נודע על המקרה. הצוות הניהולי מלווה כרגע את המעון באופן אינטנסיבי ובהחלט מובנת הדאגה של ההורים".