לילדים קשה עם נסיעות ארוכות? כך תוכלו להעביר את הדרך בקלות

נסיעות ארוכות עם ילדים קטנים עלולות להרגיש אפילו יותר ארוכות, כי הם משתעממים מהר ולכם אין דרך לזרז את התהליך. אז קבלו כמה רעיונות להעביר נסיעה הרבה יותר בקלות

חופשה עם ילדים

אנחנו רוצים לנסוע לצפון או לדרום, לטייל קצת בסוף השבוע אבל הנסיעות הארוכות עם הילדים עלולות לגרום להורים לוותר על הרעיון. לכן, חשוב שתכירו כמה דרכים לשעשע את הילדים בדרך ולהעביר את הנסיעה בכיף במקום בקריאות שעמום ובכי.

חידונים

ילדים אוהבים חידונים, ובעיקר אוהבים להצליח בהם. תעשו להם חידונים על נושאים שהם מכירים, ובכל פעם שהם עונים על תשובה נכונה תשבחו אותם ואולי גם תלמדו אותם כמה דברים חדשים על הדרך.

משפחה בנסיעה
איך נעביר נסיעה ארוכה בקלות | צילום: Shutterstock

כתבות נוספות במדור "הורים ברשת":

יצירות

תביאו מגשים מאולתרים או עמדות למחשב נייד שיש בבית, דפים, מדבקות וטושים בקלמר על מנת שלא יתפזרו בכל האוטו ותנו להם לעשות בדרך ציורים ויצירות. אפשר גם להשתמש בלוחות עם עט מיוחדת שאפשר למחוק ולצייר שוב ושוב על אותו לוח.

אוכל

תחתכו מראש פירות, ירקות, תכינו כריכים ותשמרו את ארוחת הבוקר לאוטו. אל תביאו את כל האוכל בבת אחת אלא תחלקו למהלך כל הנסיעה. תתחילו מהכריך שישביע אותם ולאט לאט במהלך הנסיעה תביאו להם כל פעם פרי או ירק אחר.

מוזיקה

תדאגו לפלייליסט של שירים שהם מכירים ואוהבים, אלה ירימו להם את מצב הרוח והעיסוק בשירים ובשירה יעבירו להם את הנסיעה בכיף ויסיחו את דעתם מתלונות על שעמום ונסיעה ארוכה.

הכותבת היא מנטורית להורים ויועצת שינה לגיל הרך