רוצה לקבל מתנות שוות ללידה ולא להתעסק עם החלפות? כך תעשי זאת

בעזרת שלושה צעדים פשוטים תוכלי להבטיח שהמתנות שינחתו בבית החולים או בבית אחרי הלידה יהיו בדיוק מה שאתם צריכים, ולא משהו שתצטרכו להחליף אותו או יעלה אבק במדף

היריון ולידה
מתנות לידה | צילום: Shutterstock

אין הורה טרי שלא מקבל מתנות לכבוד הלידה. בין אם זה מהמשפחה והחברים ובין אם מהעבודה. אבל, בפועל רוב המתנות הופכות לשוברים או החלפות, אז במקום לרוץ להחליף כל פעם את המתנות ככה תוכלו לדאוג מראש לקבל את מה שאתם באמת צריכים.

רשימות

תכינו מראש רשימה של דברים שאתם צריכים אחרי הלידה או כאלה שיכולים לחכות לאחריה וככה תוכלו להשתמש בה כדי לדעת אילו מתנות ישמשו אתכם ומה יהיה מיותר. תפרידו בין רשימה של דברים שאתם צריכים לקראת הלידה לאלה שיכולים לחכות לאחרי הלידה.

כתבות נוספות במדור "הורים ברשת":

מסיבת לידה
לא צריך מסיבת לידה לקבל מתנות שוות | צילום: Shutterstock

תיאום ציפיות

אל תתביישו להגיד מראש מה אתם צריכים ואיזו מתנה תעדיפו לקבל, אתם תקלו גם עליהם בבחירת המתנה ובניסיון לדייק את מה שאתם צריכים ותהפכו את המשימה לקלה יותר עבורם שניכם. גם הם שידעו מראש מה תרצו ולא ישברו את הראש בבחירה וגם אתם שלא תצטרכו לרוץ להחליף את מה שקנו.

קניות משותפות

אם יש משהו גדול שתרצו תוכלו תמיד להציע למשפחה או חברים משותפים לעשות קנייה משותפת וכך תקבלו מתנה אחת שווה ושימושית מאשר כמה מתנות יותר קטנות שלא בהכרח ישמשו אתכם. זה ישמח אותם שהצליחו להביא משהו גדול ושווה וגם אתכם שקיבלתם את מה שהייתם צריכים כמתנה.

הכותבת היא מנטורית להורים ויועצת שינה לגיל הרך