האם הסייעת של כרמל מעודה בדרך לשחרור מוקדם? "בלתי מתקבל על הדעת"

ניקול דניאל, אימם של שניים מהילדים שהיו בגן של מעודה, הביעה זעזוע בתוכנית "העולם הבוקר" מהאפשרות שלירז נתן תזכה לשחרור מוקדם: "יש לה חוב לחברה והיא צריכה לרצות אותו עד תומו"

זמן צפייה: 05:53

לפני כשנה גזר בית המשפט המחוזי בלוד שנתיים מאסר על לירז נתן, סייעת בגן "בייבי לאב" של כרמל מעודה, שהורשעה בתקיפת פעוטות. אתמול פורסם כי נתן צפויה לבקש בחודש הבא מוועדת השחרורים לקצר את עונשה. ניקול דניאל, אימם של שניים מהילדים שהיו בגן של מעודה, הביעה זעזוע בתוכנית "העולם הבוקר" מהאפשרות שדבר כזה יקרה.

"אנחנו מגישים מכתב לוועדת השחרורים, כי גם ככה העונש שהיא קיבלה היה מקל, אז אין שום מקום לחשוב על קיצור לעונש. יש לה חוב לחברה והיא צריכה לרצות אותו עד תומו", סיפרה. דניאל הביעה תקווה כי "ההד הציבורי יעזור למנוע את זה. גם ככה לשחרר אותה מוקדם זה עוול לצדק המועט שהילדים האלה זכו לו".

כתבות נוספות במדור "הורים ברשת":

ניקול דניאל, ילדיה היו בגן של כרמל מעודה
ניקול דניאל, ילדיה היו בגן של כרמל מעודה | צילום: העולם הבוקר

כזכור, נתן הורשעה בשבעה סעיפי אישום של תקיפת חמישה פעוטות. לפי כתב האישום שבו הורשעה, באחד המקרים היא הניחה את רגליה על אחת הפעוטות, הצמידה את גופה למזרן - וסטרה על ידה. במקרה אחר, שילבה ידיים של מספר פעוטות בכוח רב, גררה אותם בחוזקה והטיחה אותם בעוצמה ברצפה.

בגזר הדין קבע השופט דרור קלייטמן כי הוא אינו מקבל את המלצת שירות המבחן לגזור על הסייעת עבודות שירות וצו מבחן בלבד. השופט אמר: "הגעתי למסקנה כי בהליך זה יש לתת משקל לצורך של הרתעת הרבים. דווקא בשל דבריה של הנאשמת כי ביצעה את המעשים בשל חשש ממעסיקתה ומתוך דאגה לפרנסתה, ישנה חשיבות לענישה מרתיעה שתעמוד לנגד עיניהם של אנשי צוות שיעמדו בפני מצבים דומים ואל מול החשש מאיבוד הפרנסה ירחף החשש מעונש חמור שיוטל עליהם".