מאחורי הקלעים של נבסו: "יש לסדרה הזאת נשמה, נפש והומור"

מאתיופיה באהבה: אחרי זכייה מרגשת באמי ולא מעט מועמדויות בטקס פרסי אופיר 2021, נבסו חוזרת הערב (שישי 9.4) לעונה חדשה שתיקח אותנו עם סיפורים מטורפים, דמויות חדשות ומקומות מרגשים. "זה היה מסע מאוד מרגש. התגובות ברחוב הן של שמחה גדולה"

זמן צפייה: 02:49

לצילומי העונה החדשה של "נבסו", יוצרי הסדרה מגיעים עם פסלון מוזהב בתיק שלהם - אתם מכירים אותו כפרס האמי הבינלאומי עבור בקטגורית הקומדיה. "זה פשוט בא בהפתעה. זה היה מרגש, חוויה של כולנו ביחד לקבל הכרה כזו מהעולם", מספר יוסי ואסה בהתרגשות. "כל יום צילום אנחנו מתחילים, שמים את האמי, מוציאים מהפריים ואז מתחילים באמת" צחקה פלדמן.

צוות הסדרה נבסו לאחר הזכייה באמי הבינלאומי
צוות הסדרה נבסו לאחר הזכייה באמי הבינלאומי | צילום: יח''צ

עוד בנושא:

מאתיופיה באהבה: מירב פלדמן ויוסי ואסה בצילומי העונה החדשה של נבסו

מבאדן באדן ועד מאיר שלו: מיטב הרגעים הקומיים של ניצה

מילון עברי-אמהרי | חלק ראשון: סלנג | חלק שני: נימוסים | חלק שלישי: דיאלוג

בעונה החדשה, גילי (יוסי וואסה) ותמר (מירב פלדמן) ימשיכו לנסות להוכיח לעולם שהם זוג רגיל למרות הדעות הקדומות, וכרגיל, כל מפגש בין המשפחות שלהם הופך לזירת עימות מצחיקה. "הולכים להיות סיפורים מגניבים, מופרעים מאוד, חדשים" מספר יוסי ואסה על העונה החדשה שתתחיל ביום שישי הקרוב (9.4) בערוץ 13.

נבסו
''הולכים להיות סיפורים מגניבים, מופרעים מאוד וחדשים''

השנה, טסה ההפקה לצלם באתיופיה כחלק ממסע חזרה לשורשים שגילי עובר. "זה היה מסע מאוד מרגש" אומרת מירב פלדמן, המגלמת את אשתו של גילי. "להיות לצידו של יוסי בתוך סיפורו האישי במקביל לצילומים, זה היה מאוד מרגש", הוסיפה. "מה שחשוב לדעת שזה מצחיק", הוסיף יוסי.

איך התגובות ברחוב?

חנה: "אנשים מאוד אוהבים את הסדרה. כשאני אומרת שאני מצלמת את נבסו, כולם אומרים 'וואי אנחנו מחכים לזה, מתי זה עולה'.

נבסו, העונה החדשה מתחילה ב-9.4, בערוץ 13.

נבסו כל הפרקים
נבסו כל הפרקים