גשם גשם מטפטף - אז מה נלבש?

הגשם תפס אתכם לא מוכנים? בחנויות האופנה ובאתרי האופנה הבולטים לילדים הכול כבר מוכן לחורף, אז ריכזנו עבורכם את הטרנדים המובילים לעונה

ילדים
ילדים | צילום: יחצ

 

דלתא משיקה פיג'מות זוהרות בחשיכה וגליטר


קולקציה שנבנתה בהשראת עולם החלל והלילה, ומבליטה את מקורות האור הממלאים אותם. המסתוריות והעוצמה של החלל והחשכה פוגשות את היופי והקסם של נקודות האור הקטנות. הצבעים העיקריים בקולקציה באים מעולם החלל והלילה עם צבעוניות עמוקה וכהה בשחור, כחול וסגול כהה עם אלמנטים והדגשות בצבעים מטאליים. האלמנטים הבולטים הם הדפסים של כוכבים וניצנוצי אור תוך הופעה של אלמנטים כמו סופרמן, באטמן ווונדר וומן. הבדים המרכיבים את הקולקציה בעלי מגע רך, נעים ומלטף עם אפקט ספייס דיי ומלאנג' עם הדפסי פלסטיק, נצנצים ניטים והדפסי פוייל.

 

מחירים: פיג'מות ילדים החל מ- 59.90, ניתן להשיג: ברשת דלתא ובאתר.

 

דלתא
דלתא | צילום: יח"צ

 

רשת nimrod&more מציעה חורף אופנתי וצבעוני במיוחד


הקולקציה החדשה משלבת דגמים עכשוויים בהשראת טרנדים בינלאומיים ואופנת רחוב עדכנית וכן דגמים קלאסיים עם טוויסט מעודכן תוך שמירה על איכות בלתי מתפשרת. העונה נפגוש שילובי חומרים, הדפסים וטקסטורות מעניינים עם הרבה פרנזים, פרחים, צמר, פאצ'ים, רוכסני צד ואבזמים, פרוות, הדפסים ואלמנטים שבטיים ואתניים, פומפונים וניטים, כדי שהקטנים יוכלו לבחור את הסגנון המתאים להם: אתני, אורבני, קלאסי או ספורטיבי.

בין דגמי הקולקציה ניתן להשיג מגוון רחב של נעלי בובה ובלרינה, סניקרס, נעלי ספורט קלאסיות וטרנדיות, מגפיים ומגפונים, מגפי גומי בשלל צבעים, דגמי HIKING ונעלי עבודה עם צווארוני צמר, נעלי בית ועוד. צבעוניות הקולקציה מורכבת מגווני חום וחרדל, כחול וג'ינס, בורדו ואדום, ורוד ופוקסיה לצד הגוונים הקלאסיים והנצחיים של החורף- כחול, שחור ואפור.

 

ניתן להשיג ברשת חנויות nimrod&more  ברחבי הארץ ובחנות האונליין.

 

 

nimrod%more
nimrod%more | צילום: יח"צ

 

קולקציית הילדים של קסטרו לקטנים שהם כמו גדולים


היא גם העונה הבחירה האופנתית המושלמת לתינוקות, ילדי גן ובית הספר. בית האופנה משיק הפעם קולקציה חגיגית לסתיו-חורף 17-18 שמתכתבת עם כל המגמות האופנתיות של הגדולים - מבלי לשכוח את הכיף והשמחה של משחקי הילדות. האהבה האדירה לה זוכה קו הילדים מביאה גם העונה להרחבת הקו, ומציעה לילדים מבחר נרחב מאי פעם לכל שעות היממה, משעת משחק וחוגים, לאחר הצהריים ובית הספר - מגיל ינקות ועד גיל 14.

 

קולקציית האביזרים המשלימים הורחבה אף היא העונה ומציעה מגוון אביזרי חורף מעוצבים כגון נעליים, מגפונים, מחממי אוזניים, צעיפים, כובעים וכפפות. לקראת החזרה לבית הספר משיקים במותג גם קו תיקים וקלמרים סופר קולים התואמים לקווי האופנה השונים בקולקציה, בגדלים המתאימים גם לגיל בית הספר וגם לגיל הגן.

 

לקראת שיא עונת החורף יושק במותג גם קו חולצות פוטר לילדים, שיכלול אפשרות להדפסה אישית של סמל בית הספר אונליין ובחנויות. השראות הקולקציה העונה נוצרו לפי ארבעת הסגנונות המובילים את קו הילדים מאז נוצר, ובפרשנות עדכנית עונתית וחורפית: ניתן להשיג בחנויות "הילדים של קסטרו" ובאתר.

 

 

קסטרו
קסטרו | צילום: יח"צ

 

קולקציית הסתיו  של הוניגמן קידס  משדרת אוירה רומנטית ורכה


המשחק העיקרי מתמקד בשילוב של גזרות מינימליסטיות עם בדים עשירים ובצבעוניות פסטלית ומטאלית. בקולקציה ניתן למצוא שמלות במגוון בדים ומרקמים: הפרחוניות באה לידי ביטוי בשמלות תחרה חגיגיות עם שרוולי וולאן, ובשמלות פרחוניות עם שילובי עיניות מתכת וקשירה בכתפיים במראה עדכני. הבדים המטאליים גם הם חלק נכבד בקולקציה. הבדים מתאפיינים בטקסטורת הפליסה במראה שקוף ובגזרות רכות, כתפיים חשופות וקשירות.

 

כיוון נוסף בא לידי ביטוי בשילוביי בדי רשת לייקרה, גם כאן המראה עדין וצבעוניות פסטלית רכה, גזרות מסתובבות ושילוב וולאנים. בדי סוייד - שמלות בצבעי הורוד המעושן, הבז' והשחור מככבות בקולקציה ובטרנדים של החורף הקרוב. שרוולי וולאנים, שילובי עיניות וקשירות בגזרות A. מראה יותר ספורטיבי ועדכני מגיע בבדי רשת בשילוב סרטים מודפסים, בטנות קונטרסטיות והדפסים פרונטאליים. חידוש נוסף העונה- חליפות לחג: חליפות חצאיות ומכנס בצבעי שחור, שמנת ופסים.

 

ניתן להשיג ברשת הוניגמן קידס ובאתר המקוון.

 

הוניגמן קידס
הוניגמן קידס | צילום: יח"צ

 

קולקציית סתיו חורף 2017-18 של KEDS KIDS שמחה וכייפית


קולקציה רחבה של פריטים צבעוניים המתחילה בסתיו וממשיכה אל תוך עונת החורף ומזכירה לבנים ולבנות שגם בחורף כייף, שמח, צבעוני ורענן. הפריטים מתאפיינים בצבעוניות מגוונות, חדי קרן, איורים ונקודות, סריגי ג'קארד צבעוניים, הפריטים עושים שימוש בשילובי בדים, בטקסטורות שונות ומציגים צבעוניות נעימה, רעננה ועכשווית.

 

קפוצ'ון מבד פוטר רך ונעים עם סגירת רוכסן החושפת דמות מפלצת מגניבה בכובע, כאשר הכובע מכוסה ברשת על מנת שלא תהיה בעיה לנשום או לראות, הקופוצ'ון מגיע בשילוב כיס קנגורו קדמי לחימום הידיים. פריט סופר טרנדי מחמם ומפנק לבנים ולבנות.

 

מחיר: 89.90 ש"ח

מידות: 5-16 ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר.

 

KEDS KIDS
KEDS KIDS | צילום: יח"צ

 

רשת ההנעלה WESHOES עם הכיף בלקפוץ לשלולית


מגפי גשם בעיצובים מדליקים ומיוחדים לילדים לסתיו חורף. מגפיים עמידות לחדירת מים, בעלות סוליה המונעת החלקה, נוחות לניקוי, עם ידיות בצדי המגף לנעילה וחליצה קלה כך שיוכלו לקפץ בשלוליות בסטייל.

 

מחיר 70 ₪, טווח מידות 24-31 להשיג בחנויות הרשת ובאתר המקוון.

 

WESHOES
WESHOES | צילום: יח"צ

 

רשת אופנת הילדים סולוג עם אופנה אורבאנית


סולוג משיקה בימים אלה קולקציה  חורפית, באווירה אורבאנית וסגנון אופנת הרחוב -Street Wear. הקולקציה מיועדת  לבנים ולבנות ומתאפיינת במראה נקי וספורטיבי.

 

בגזרת הבנות מציעה הקולקציה האורבנית  נגיעות רומנטיות המשלבות הדפסים ומשבצות עם השפעות ממראה הקולג', בצבעוניות של שחור, בורדו, קרם, לבן וכסף.

 

קולקציית הבנים משולבת עם נגיעות רוקנרול וההשראה לגרפיקה מגיעה מעולם העיר הגדולה ומשלבת מוטיבים ספורטיביים האופנתיים העונה, בצבעוניות של שחור, אפור, כחול, אדום ולבן .לצד סריגים וחולצות מבד עבים המתאימים במיוחד לימות החורף הקשים, מכנסי אריג ארוכים, מכנסי ג'וגר במראה עכשווי, חולצותT  מבדי לייקרה, חולצות אריג בצללית צמודה ועוד.

 

להשיג ברשת סולוג בכל רחבי הארץ.

 

 

סולוג
סולוג | צילום: יח"צ

 

קולקציית סתיו חורף של "תמנון" עם הרבה רוק


תמנון מציעה פריטי לבוש ואביזרים לילדים ולבני נוער במידות 4-18. פריטי הלבוש מתאימים לגן, לבית הספר, לפעילויות אחר הצהריים ולאירועים מיוחדים וכמובן גם לחגים הקרבים. בנות ROCK.

 

קבוצה בהשראת להקות הרוק, עם צבעוניות של גווני שחור, לבן, מלאנג', זית, אפור, כחול וכסף. בקבוצה חולצות טי וסווטשרטים עם שטיפות מיוחדות, שמלות ועליוניות מבדי קטיפה ושילובי לורקס, מעילי בומבר דמוי עור.

 

ROMANTIC - קבוצה המעוצבת בהשראת פרחים ורומנטיקה, המתאפיינת בגווני פסטל בדגש על ורדרד, מנטה,  זהב ולבן. בקבוצה חצאיות ושמלות נסיכה עם גליטר ונוצצים העשויים מבדי תחרה, כותנה וטול.

 

את הקולקציה ניתן להשיג בסניפי הרשת. לאיתור הסניף הקרוב היכנסו לאתר האינטרנט של "תמנון".

 

תמנון
תמנון | צילום: יח"צ

 

פונפוניה - מביאים את חו"ל לארץ


פונפוניה היא חנות אונליין למוצרים ואופנת תינוקות וילדים. החנות היא לקט של כל אותם מוצרים ומותגים שמביאים את הרעיונות האסתטיים הקוסמים לנו ביותר- סטייל, שובבות, נוסטלגיה ואיכות.

 

הם מאמינים שאסתטיקה ואופנה מרחיבים את הנשמה ומהווים מקור הנאה ורווחה בכל תחומי החיים, ובהכרח כך גם בהלבשה ובאבזור של היקר לנו מכל - הילדים שלנו. מאחר וגילו עולמות תוכן ויצירה מרגשים מאוד בכל הקשור לאופנת תינוקות וילדים- שאינם נגישים בארצנו הקטנטונת, הם החליטו להעז ולייבא חלק מהם.

 

בפונפוניה מותגים ומוצרים ממקומות שונים בעולם - כאשר המשותף לכולם הוא, שהם מרגשים ומשמחים.

בחנות מגוון של בגדים ואביזרי אופנה המיועדים לתינוקות וילדים- מגיל 3 חודשים ועד 10 שנים. בנוסף, אביזרי תינוקות: שמיכות עגלה, סינרים, קליפסים למוצצים, טטרות ועוד.

 

ניתן להשיג באתר.

 

פונפוניה
פונפוניה | צילום: יח"צ