לנערות בלבד: 7 פריטים שכל בת תשמח לאמץ

ממדליוני חיות לתיק של מרילין מונרו ועד הכובעים החדשים של קים אזולאי - ושאר פריטים מדליקים שיתאימו לכן אם לא עברתן את גיל העשרה

נעל
נעל | צילום: יחצ
הרטבה
הרטבה | צילום: פוטוליה

כל האמהות שביננו זוכרות וודאי, איך זה היה להיות נערה מתבגרת. כזו שמנסה להתבלט ולמצוא את החותם שלה, כזו שרוצה שיתייחסו אליה כשווה בין כולם ולא כאל ילדה וזו שלפעמים מנסה להתבגר מהר מדי. בעולם המודרני, בניגוד לעבר, הפערים בין ילדות לבגרות, מצטמצמים עם הזמן וה 12 הוא כבר מזמן ה 16 החדש.

 

גם אם זה עלול לגרום ללחץ או חרדה מצד הורים, שחוששים להשפעה לא טובה של הסביבה ושל הרשתות החברתיות על בנותיהן, לא תמיד יש לנו דרך לאכוף את זה. ולכן, אם אנחנו לא יכולים להביס את התופעה, בואו נצטרף אליה.

 

בשוק קיימים מאות ואלפי מותגים, שנערות מתחברות אליהם והם עדיין לא מוסכנים לאף אחד או לא הופכים אותן לנשים צעירות. הכל מתחיל ומסתיים במינון נכון. מחפשים פריטים יפים ושיקיים לשדרג את המלתחה של הבנות? נהה כמה הצעות.

כובעים

 

מה: כוכבת הרשת והסטייליסטית בת ה 15, קים אור אזולאי, שהפכה לאימפריה בשנה האחרונה, השיקה ליים כובעים שעיצבה בשיתוף מותג האיפור MAC. הכובעים מגיעים במגוון צבעים: וורוד, שחור, לבן.


כמה: 120 ש"ח

תיקים

 

מה: מותג התיקים לונג שאמפ, משיק את תיק מרילין מונרו האייקונית במהדורה מוגבלת שעיצב גרמי סקוט.

 

כמה: 1255 ש"ח

נעל
נעל | צילום: יחצ

מדליונים

 

מה: מדליוני TOUS MEDALLIONS. בסדרה זו תוכלו למצוא מדליונים מתוקים שכל נערה מתבגרת תרצה לאמץ כמו פיל, דובי, חמסה וכד'.

 

כמה: 365 ש"ח

 

נעל
נעל | צילום: יחצ

מה: מותג האיפור L'ORÈAL PARIS מרחיב את סדרת האיפור העמיד אינפליבל ומשיק, מייק אפ לכיסוי טוטאלי, ב-7 גוונים וגם פלטת קונסילרים הכוללת 5 גוונים להסוואת כל כתם או הבדל בגוון . התוצאה: מראה עור אחיד ומושלם, עמיד לאורך זמן.

 

כמה: 80 ש"ח למייק אפ, 75 ש"ח לפלטת הגוונים.

 

 

איפור
איפור | צילום: יחצ

נעלי נוחות

 

מה: נוחות זו לא מילה גסה. הורים ישמחו שהבנות שלהם נועלות נעליים נוחות ואם יש גם סטייל אז בכלל פיצחנואת הנוסחא. כאלו הם נעלי הגרובי של טבע נאות.

 

כמה: 550 ש"ח

נעל
נעל | צילום: יחצ

אופנה לצעירות

 

מה: למותג האופנה הבריטי, TOPSHOP, נחשפות הבנות הצעירות לאחר גיל 15. זו התקופה שבה הן מרגישות אופנתיות יותר, עצמאיות יותר ומשלבות פריטים קלילים, אך עם אמירה. זו הנערה שלא תחשוש לחבוש כובעים ומגבעות, לנסות נצנצים ופאייטים ולהרגיש בין אריאנה גרנדה לנועה קירל.

 

כמה: חולצה מנצנצת ב 459 ש"ח

 

 

נעל
נעל | צילום: יחצ

מה: חברת מוצרי הטיפוח של "אלונה שכטר", שמוצריה מבוססי צמחי מרפא על פי תורת הרמב"ם, משיקה ערכת סיוע לעור יבש ומגורה המכיל: סבון אכילאה לניקוי וחיטוי העור, מור ולבונה בלזם להזנה מסיבית של העור וסיוע במגוון רחב של בעיות עור וקרם גוף להמשך הזנה. כידוע בתחילתו של ימי החורף הגוף מאבד מהשומן הטבעי שלו, לכן יש להעניק לו לחות מוגברת ולהתחיל טיפול באותם מקומות בהם היובש מוגבר כמו: כפות הידים, כפות הרגליים ואזורים שונים בגוף.


כמה: מחיר הערכה 230 ש"ח במרכז השירות

איפור
איפור | צילום: יחצ